Gå til innhold

Hvorfor er det så mange par som sier de har vokst fra hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det går jo ikke an å vokse fra hverandre, jeg har ikke vokst siden jeg var 14 jeg. Da var jeg ferdig utviklet. Så dette er jo ikke fysisk mulig? 

Anonymkode: 0ad9d...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har ikke endret interesser, følelsesmønster eller reaksjonsmønster siden du var 14? 😉

Man kan vokse og utvikle seg på andre måter enn høyde, så logisk sett er det nok de andre tingene de mener 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😂 om du fortsatt er på samme plass i livet nå (sett bort fra at du er 15 år), så er sjansen stor for at noen vokser både fysisk og psykisk bort fra en.

Anonymkode: 2a7ab...a2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det høres så brutalt ut å si "jeg er ikke kåt på deg/synes du er kjedelig".

Anonymkode: ede59...75a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det går jo ikke an å vokse fra hverandre, jeg har ikke vokst siden jeg var 14 jeg. Da var jeg ferdig utviklet. Så dette er jo ikke fysisk mulig? 

Jo, det går an å endre seg såpass mye med tiden at det som var felles og tiltrekkende ikke er der lenger. 

Det er helt normalt å endre seg med tiden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

😂 dagens.

Folkens, dette er humor og trolling. 

AnonymBruker
Skrevet

Du tror du er ferdigvokst, men det går an å øke i bredden.  Når to personer blir så tjukke, at kjønnsorganene ikke møtes, og armene ikke rekker rundt den andre, da har de vokst fra hverandre. 

Anonymkode: 705f0...44a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommentaren fra ts er jo en kommentar fra Norvegia ost reklamen for noen år siden 😂

Anonymkode: 81824...580

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min brukte det som én av unnskyldningene ovenfor meg. Han hadde vokst fra meg. Vi har unger. Jeg ble ganske provosert, og sluttet fra det sekund å sy puter under armene på han, så han fikk se hvor lite selvstendig han faktisk var 😂😂😂

Anonymkode: 61372...14a

AnonymBruker
Skrevet

Det er en billedlig metafor på at man blir lei av å være sammen med samme person over lengre tid. Både seksuelt og emosjonelt. 

Langvarig monogami er kjedelig. Dermed vokser man fra hverandre. Mao man har lyst å kjenne på nye ting og følelser.

Anonymkode: 46459...e53

AnonymBruker
Skrevet

Å vokse fra hverandre er bare noen pene ord man sier. I virkeligheten mener man at man savner å knulle en ny person. 

Anonymkode: 86b12...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å vokse fra hverandre er bare noen pene ord man sier. I virkeligheten mener man at man savner å knulle en ny person. 

Anonymkode: 86b12...52d

Og man vil ikke leve livet sammen heller. 

Anonymkode: ede59...75a

AnonymBruker
Skrevet

Det er et pent uttrykk for å si at man har vokst fra den andre. Dvs "jeg er bedre enn den andre, så nå skal jeg ut på markedet å finne meg noen jeg fortjener."

Anonymkode: 61372...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...