Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Så jeg har vært litt med en fyr jeg har vært med på Tinder. Jeg har vært hos han og allerede første kvelden ble det sex. Dagene etter spurte han om vi skulle møtes igjen og noen uker senere spurte han også. Han virker så mye frem og tilbake så når jeg er full sender jeg han mye utydelige meldinger. Dette ble han veldig lei av så tror han mista litt interessen for det.

Men i går natt sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme og da spurte jeg hvorfor han skrev til meg og hvorfor. Da virka det som han ble litt sur og mente jeg skulle ringe til taxi og han skulle betale. Etterhvert som taxien kom sovna han så jeg ringte han 6 ganger. Og nå helt ut av det blå har han sletta meg fra Instagram. Altså hva er greia hans?

Virker jeg desperat? 

Anonymkode: fb1fa...d3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare rot, sikkert like greit det er over  

Anonymkode: c903a...44e

AnonymBruker
Skrevet

Dropp fyren. 

Anonymkode: 74bf4...cc6

Skrevet

Han bruker deg for det seksuelle, vær snill mot deg selv ved å totalt glemme han. En mann som virkelig er interessert i ei dame vil ikke "droppe" deg bare fordi du sendte noen utydelige meldinger da du var full. Holdte selv på sammen med en fyr som kun kontaktet meg da han ville vi skulle møtes og være intime. Jeg var veldig dum og naiv på den tiden og trudde han virkelig var forelsket i meg. Fant fort ut at han sa til alle andre at jeg var et bruks-middel for han. 

AnonymBruker
Skrevet

Slik det beskrives, ser jeg for meg to alkoholikere, som bare roter med hverandre,  og ingen er klare i hodet samtidig. Bli seriøs selv, og date seriøse folk, så kanskje det ordner seg. 

Anonymkode: 31d83...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...