AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Noen som har ordnet seg slynge hjemme? Hvilket produkt og hvor/hvordan har du hengt det opp? Anonymkode: 32756...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg har RedCord. Skulle jeg kjøpt nå ville jeg imidlertid heller valgt TRX. Mye enklere å justere lengen på, bedre håndtak, og veldig enkelt å henge opp. Også lettvint å ha med i baggen på reise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Del Skrevet 10. april 2022 Lill3My skrev (4 timer siden): Jeg har RedCord. Skulle jeg kjøpt nå ville jeg imidlertid heller valgt TRX. Mye enklere å justere lengen på, bedre håndtak, og veldig enkelt å henge opp. Også lettvint å ha med i baggen på reise Takk for tips Hvor har du hengt den opp? Anonymkode: 32756...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. april 2022 #4 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips Hvor har du hengt den opp? Anonymkode: 32756...8f0 Henger krok i taket i gangen vår så har den festet der. Kan også festet rundt bjelke e.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Del Skrevet 10. april 2022 Har TRX, kan brukes på flere måter som over en dør for eksempel. Vi har skrudd fast takoppheng på stua. Anonymkode: 4d6a9...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 TRX. Litt stivere priser dog 😬 Innendørs: Krok i taket Utendørs: Fester dem i stativer ute (f.eks. Tufteparker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 Har redcord. Henger i kroker under overbygg ute - festet i tverrbjelke. Jeg bruker den primært for kjerne, og lavt. Og den henger der permanent. Så fungerer fint for meg. Anonymkode: d39f5...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå