AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg har korte og rette vipper. Jeg ønsker lengde og seperasjon. Liker best en litt naturlig look. Maybelline Skyhigh synes jeg var litt overhypet, ikke så fan av børsten og synes det fort blir for mye produkt på vippene. Den beste jeg har prøvd er sikkert Lancome Definicils. Vet du om noen bedre? Anonymkode: 78a3f...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg har lange og buede men tynne vipper og går alltid tilbake til Max Factor False lash effect, den orginale. Den separerer, lepper ikke for mye produkt på vippene, sitter hele dagen uten å drysse og er lett å fjerne. Det hender jeg er lat og ikke fjerner den før jeg legger meg, da kan den fint bygges litt på dagen etter. Anonymkode: afa81...c77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg har tynne og rette vipper. Før var de korte men nå er de noenlunde medium lengde etter å ha brukt vippeserum. Har prøvd mange mascaraer men min favoritt er alltid Maybelline lash sensational - full fan effect. Føler den er en alt-i-ett maskara. Gir både volum, lengde og separerer vippene. Kanskje ikke den aller beste på å separere vippene, men den gir massevis med lengde. I tillegg smitter den ikke av eller drysser som er et stort pluss i min bok. Jeg gir den score: volum 7, separering 6, lengde 9, kvalitet (dryssing, smitter av osv) 10/10. Max Factor False Lash Effect, som brukeren over meg nevnte, et også en god mascara. Separere vippene og gir et svært naturlig resultat - Men kanskje ikke like mye lengde og volum dersom man fra før av har tynne vipper. Loreal Telescopic er også en populær mascara for tiden, men funker svært dårlig på tynne vipper. Anonymkode: cecbe...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. april 2022 #4 Del Skrevet 10. april 2022 Essence Lash Princess 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 Takk for svar så langt ❤️ Anonymkode: 78a3f...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 kjøpte nylig lancome definicils ellerno, den var skuffende. den billige blå mascaraen fra maybeline, volum express, er mye bedre på lengde og volum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 Mac Extended Play Gigablack Lash mascara (pause for å trekke pusten) er den eneste mascaraen jeg har prøvd som innfrir på samtlige punkter: *Gir fin lengde *Gir nok volum til at det ikke ser pistrete ut, men ikke så mye at vippene ser tykke og stive ut *Ingen klumper - må aldri tørke av børsten for å fjerne overflødig produkt med denne *Ikke noe søl under påføring, siden børsten er tynn og lett å kontrollere *Ser veldig naturlig ut på vippene med ett lag, men kan bygges opp med flere for de som ønsker det *Perfekt til de nedre vippene!! *Drysser ikke, og tåler litt regn, svette og olje, men er allikevel lett å fjerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Del Skrevet 15. april 2022 NYX har en helt fantastisk en for dette! Jeg ønsker også naturlige vipper som separeres, og denne er den beste jeg har prøvd for dette. Den kan bygges på med flere lag for mer volum. Får masse komplimenter på øyene etter at jeg begynte å bruke denne. Tror den heter NYX worth the hype. Anbefales. Anbefaler også Helena Rubenstein sin, den med leopard print utenpå. Den er nokså lik, separerer godt og gir ikke for mye produkt hver gang, slik at man heller kan bygge på litt etter litt og få akkurat ønskelig volum. Anonymkode: 29d02...819 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 20.10): Jeg har korte og rette vipper. Jeg ønsker lengde og seperasjon. Liker best en litt naturlig look. Maybelline Skyhigh synes jeg var litt overhypet, ikke så fan av børsten og synes det fort blir for mye produkt på vippene. Den beste jeg har prøvd er sikkert Lancome Definicils. Vet du om noen bedre? Anonymkode: 78a3f...e95 chanel synes jeg separerer og får frem det du er ute etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 15. april 2022 #10 Del Skrevet 15. april 2022 Min favoritt er L'oreal Telescopic (den i gull) - den funker fjell for mine korte vipper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Charlotte Tilbury pillow talk👏👏💜 Anonymkode: 6cfca...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #12 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg liker Maybelline Lash sensational. Enig i at sky high avgir for mye produkt Men jeg har lange vipper da. Bruker Essence primer under. Anonymkode: 71aed...ef9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå