AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg søkte på adressen min, og så kom det opp flere plagg tilhørende en brukerkonto på Tise. Jeg er ikke bruker av Tise. Ser at vedkommende er noen som bor i et nabohus, så det er vel skrevet feil. Men kan man virkelig skrive feil adresse på flere av plaggene uten å se det selv? Jeg liker ikke at adressen blir brukt av andre uansett. Hvordan kan jeg gå frem for å få den fjernet? Anonymkode: 8e651...c18
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Kan du ikke bare kontakte personen da? Trenger vel ikke å gjøre det til noe bigger deal enn det? Anonymkode: 93dde...538
Ludovica- Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 (endret) Tror ikke de har gjort det med vilje. Har opplevd at det har kommet opp adresser i nærheten når jeg har lagt ut annonse. Sannsynligvis fordi den ikke har klart å skjønne akkurat hvor jeg var. Man skriver ikke inn adressen manuelt, så tviler på at vedkommende har gjort det bevisst for å være kjip. Endret 9. april 2022 av Ludovica- 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå