Gå til innhold

Spm til dere menn ang kjærlighet og seksuelle lyster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble en feil med den andre tråden, finner den ikke?? 

En jeg liker veldig godt ble litt fraværende fordi han ikke vil inn i et forhold enda. Respekterer det.. Men han lagrer bildene og videoene jeg sender han. Hvorfor? Er det fordi han er betatt? Nå snakker jeg ansiktsbilder. Er vel ukke typusk runkemateriale dette? Jeg lurer fordi jeg aller helst bare vil glemme han om jeg er null og nada for han. Han er nokså lite pratesalig ellers. 

Anonymkode: d64fc...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo være både betatt og til og med småforelsket, selv om han ikke vil inn i et forhold.

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Han kan jo være betatt uten å ville gå inn i ett forhold? Det ene ekskluderer ikke det andre. 
Dersom han ikke er snakkesalig, ikke tar kontakt med deg og i tillegg sier at han ikke er interessert, ja da er han ikke særlig interessert heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ble en feil med den andre tråden, finner den ikke?? 

En jeg liker veldig godt ble litt fraværende fordi han ikke vil inn i et forhold enda. Respekterer det.. Men han lagrer bildene og videoene jeg sender han. Hvorfor? Er det fordi han er betatt? Nå snakker jeg ansiktsbilder. Er vel ukke typusk runkemateriale dette? Jeg lurer fordi jeg aller helst bare vil glemme han om jeg er null og nada for han. Han er nokså lite pratesalig ellers. 

Hvilke type bilder og videoer sendte du han? Du var naken

Anonymkode: fcd7e...bc3

AnonymBruker
Skrevet
Geitis skrev (3 minutter siden):

Han kan jo være betatt uten å ville gå inn i ett forhold? Det ene ekskluderer ikke det andre. 
Dersom han ikke er snakkesalig, ikke tar kontakt med deg og i tillegg sier at han ikke er interessert, ja da er han ikke særlig interessert heller. 

Nettopp derfor jeg blir litt forvirret?! 

Han kan spørre hvor jeg er om jeg snapper ut på mystory, typisk noe relatert til det. Ellers ganske stille. Men det ble han plutselig. Alikavel lagrer han film av meg, senest idag. Det var av ansiktet mitt og en stor genser, så ansiktet var i hovedfokus. Han fortalte meg jo at han syntes jeg var ei superjente, men klarte ikke å inn i et forhold nå. Kan det være håp senere i livet når han er klar? 

Gjest Geitis
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp derfor jeg blir litt forvirret?! 

Han kan spørre hvor jeg er om jeg snapper ut på mystory, typisk noe relatert til det. Ellers ganske stille. Men det ble han plutselig. Alikavel lagrer han film av meg, senest idag. Det var av ansiktet mitt og en stor genser, så ansiktet var i hovedfokus. Han fortalte meg jo at han syntes jeg var ei superjente, men klarte ikke å inn i et forhold nå. Kan det være håp senere i livet når han er klar? 

Jeg ville ikke holdt pusten… 

Det er ikke nok å si at du er super og lagre bilde etter min mening, jeg ville sett etter en mann som viste betydelig mer interesse enn det! 

AnonymBruker
Skrevet
Geitis skrev (44 minutter siden):

Jeg ville ikke holdt pusten… 

Det er ikke nok å si at du er super og lagre bilde etter min mening, jeg ville sett etter en mann som viste betydelig mer interesse enn det! 

Ja sant. Men han kan jo være innteressert, men redd å gå for fort inn i noe han ikke er klar for. 

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (1 time siden):

Han kan jo være både betatt og til og med småforelsket, selv om han ikke vil inn i et forhold.

Han virket forelsket. Tror han har litt "problemer" med seg selv, som han sikkert vil bli bedre på. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil vite hvorfor, må du spørre han. Det finnes mange ulike grunner til at mennesker gjør som de gjør, og ingen inne her kan vite akkurat hvorfor denne fyren gjør dette. 

Anonymkode: 0b0b5...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...