Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg når jeg føler kjæresten min ikke fyller mine seksuelle behov? Jeg har prøvd å snakke med han åpent om hva jeg føler og tenker men han han tar det heller som noe personlig mot han enn som lærdom. Jeg går selvsagt rolig frem og ønsker ikke tråkke på han når jeg prøver å formidle mine ønsker og behov. Føler det er helt umulig å nå ut til han. Jeg er veldig glad i sex og prøve å utforske nye ting i senga. Men han er veldig A4. Han liker BARE sex hvis det gir mening?? Jeg prøver å si at jeg vil bare at han skal gi uttrykk for at han har lyst på meg og gjøre noe mer enn å flekke av buksen når han er kåt. Det gir meg ingenting. Veldig ofte (som regel) så sier jeg ja fordi jeg ikke vil være kjedelig, men har sett meg så lei av kjedelig sex. Spesielt når jeg faktisk har prøvd å aktivt endre det men ikke får noe tilbake. Har noen råd? Hva burde jeg gjøre? Han elsker meg mer enn alt og det merker jeg virkelig, seksuelt er vi bare totalt forskjellige. Og det er lov! Men vi må vel møtes på midten? Kan ikke alltid være meg som gir etter for hans skyld? 

Anonymkode: 841eb...1de

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ingen vei utenom å kreve dialog rundt dette. Han får bare bli fornærmet. Voksne mennesker tåler å bli litt fornærmet innimellom, og mister ikke livsgnisten av det. 

Jeg har vært i samme situasjon, yngre enn jeg er i dag, og ga opp og lot det være et fælt sexliv for min del videre. Da gikk det galt selvfølgelig. Han ble eks. Til slutt orket jeg ikke at han rørte meg. Det går ikke. 

Min mer modne versjon ville ikke feiget ut. Jeg hadde krevd dialog, og satt hardt mot hardt om han ikke var villig til det. Ingen dialog, ingen sex. "Jeg elsker deg høyt, men jeg er virkelig fortvilet her, så enten MÅ vi snakke sammen om dette, eller så er jeg redd for at det kommer til å gå galt med oss."

Det er jo lett å si i etterpåklokskapens ånd, fordi jeg nå har fasit på at det forholdet jeg prøvde å redde ved å ikke sette hardt mot hardt uansett gikk til h..., FORDI jeg feiget ut og viket unna når han ble sur, furt og uvillig til å diskutere, men uansett lærte jeg jo en gang for alle at å feige ut ikke er løsningen. 

Den eneste muligheten til å redde et forhold i slike situasjoner er å kreve, uten å vike, at det er vilje til dialog og forståelse. 

Det er ikke greit å komme dit at man blir uvel når kjæresten viser lyst. Jeg anbefaler deg virkelig å stå opp for deg selv og kreve dialog før du kommer dit, for det er ikke levelig i hele tatt å komme til å bli direkte uvel. Du nærmer deg allerede det, slik jeg tolker deg, så det er egentlig ingen tid å miste om du vil redde forholdet. 

Anonymkode: 7b579...5eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er kanskje bare veldig ulike. Hvorfor begynte du å date en a4 mann hvis du liker spenning og å eksperimentere? 

Anonymkode: cad26...006

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Snakk med han og ikke la han «slippe unna», det hjelper ingen av dere at han blir fornærmet og nekter å snakke om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig sex har jeg hatt meg mange kvinner, så jeg kjenner problemet. Mange kvinner tør ikke drive med annet enn «Vanilla sex». Ikke mange kvinner er sikre nok på seg selv til å prøve anal til munn. Kvinner som gjør dette oser av selvtillit 

Anonymkode: 802e3...5af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjedelig sex har jeg hatt meg mange kvinner, så jeg kjenner problemet. Mange kvinner tør ikke drive med annet enn «Vanilla sex». Ikke mange kvinner er sikre nok på seg selv til å prøve anal til munn. Kvinner som gjør dette oser av selvtillit 

Ekling.

Anonymkode: 4f254...bd0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke mange kvinner er sikre nok på seg selv til å prøve anal til munn. Kvinner som gjør dette oser av selvtillit 

Oser av bakterier om ikke annet 💩

Anonymkode: cad26...006

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke mange kvinner er sikre nok på seg selv til å prøve anal til munn. Kvinner som gjør dette oser av selvtillit 

Well that escalated quickly….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er dessverre ingen vei utenom å kreve dialog rundt dette. Han får bare bli fornærmet. Voksne mennesker tåler å bli litt fornærmet innimellom, og mister ikke livsgnisten av det. 

Jeg har vært i samme situasjon, yngre enn jeg er i dag, og ga opp og lot det være et fælt sexliv for min del videre. Da gikk det galt selvfølgelig. Han ble eks. Til slutt orket jeg ikke at han rørte meg. Det går ikke. 

Min mer modne versjon ville ikke feiget ut. Jeg hadde krevd dialog, og satt hardt mot hardt om han ikke var villig til det. Ingen dialog, ingen sex. "Jeg elsker deg høyt, men jeg er virkelig fortvilet her, så enten MÅ vi snakke sammen om dette, eller så er jeg redd for at det kommer til å gå galt med oss."

Det er jo lett å si i etterpåklokskapens ånd, fordi jeg nå har fasit på at det forholdet jeg prøvde å redde ved å ikke sette hardt mot hardt uansett gikk til h..., FORDI jeg feiget ut og viket unna når han ble sur, furt og uvillig til å diskutere, men uansett lærte jeg jo en gang for alle at å feige ut ikke er løsningen. 

Den eneste muligheten til å redde et forhold i slike situasjoner er å kreve, uten å vike, at det er vilje til dialog og forståelse. 

Det er ikke greit å komme dit at man blir uvel når kjæresten viser lyst. Jeg anbefaler deg virkelig å stå opp for deg selv og kreve dialog før du kommer dit, for det er ikke levelig i hele tatt å komme til å bli direkte uvel. Du nærmer deg allerede det, slik jeg tolker deg, så det er egentlig ingen tid å miste om du vil redde forholdet. 

Takk for et utfyllende og godt svar. Det hjalp virkelig ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han liker BARE sex hvis det gir mening??

Hva er det du ønsker han skal gjøre med deg da?

Anonymkode: 8b340...f29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂skjønner at sexlivet ditt er i dass når du søker hjelp på kvinneguiden😂😂😂de fleste kvinner her inne er så kjedelige som det er mulig å finne, visst du har et trist sexliv, ta grep kvinne, det er ikke verre en det

Anonymkode: f214c...e42

AnonymBruker
Skrevet

Standardargumentet på KG;

Kvinner som går med på det jeg vil, oser av selvtillit.

Jeg tror dere ikke helt har forstått hva selvtillit er. Selvtillit er å ha tillit til seg selv, ikke å gå med på å bli nedverdiget av menn. 

Anonymkode: 3fe3d...613

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han liker BARE sex hvis det gir mening??

Ironisk nok kommer tråden din til å bli stengt, siden du har skrevet BARE sex i overskriften…

For å svare på HI; Man skal møtes på midten i betydningen at begge skal yte og begge få nyte. Men man skal ikke presse noen til å gjøre handlinger de ikke er komfortable med. Ut fra det du skriver så virker det som du er nokså fiksert på egne behov. Hva menes med det? At han er ego eller kun kjedelig?

Ego er ikke lov. Kjedelig er lov. 

Anonymkode: 3fe3d...613

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har selvtillit så det holder jeg, men det der er helt uaktuelt 

Anonymkode: 1b4d7...328

AnonymBruker
Skrevet

Takk for et utfyllende og godt svar. Det hjalp virkelig ❤️

Hyggelig å høre! ❤

Jeg håper virkelig at dette løser seg. Om ikke er det uansett bedre å vite at du virkelig forsøkte alt, og ikke vek unna. Så slipper du, som meg, å lure på om man kunne fått løst ting om man ikke feiget ut. Det ble dessuten ikke en ok avslutning på forholdet når det kom til å måtte avsluttes på bakgrunn av slikt. Det var vondt for både meg og ham at ting utviklet seg til at jeg ikke orket tilnærminger fra ham, og så måtte gå. Det er ikke et bedre alternativ. 

Lykke til! ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...