Gå til innhold

Redd for å sjekke opp jente med masse Instagram følgere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner til ei veldig pen og flott kvinne, som i følge Instagram er veldig populær. Over 800 følgere!! Jeg har knapt et par hundre følgere. 

Ikke at denne kvinnen er veldig aktiv der, men det sier jo litt om henne som person at hun er så populær med følgere. For man er vel populær når man klarer å få så mange følgere.

Det gir meg umiddelbare tanker om at jeg ikke er bra nok for henne. Hvorfor? Jeg aner virkelig ikke.

Vi er bekjente av hverandre, og det å skulle sjekke henne opp har jeg i utgangspunktet ikke noe imot å tørre. Men jeg blir umuddelbart ganske redd før jeg har prøvd å be henne ut, nettopp fordi hun har så mange følgere (da tenker jeg i mitt sinn: hun er populær, og jeg er ikke bra nok).  Et det noe tips å få rundt dette?

M30

Anonymkode: c0e27...cd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte melding til en cheerleader med 5000+ følger på instagram.

Fikk svar og knulla henne.

Jeg er bare sånn passe kjekk og har 500 følger på instagram.

Anonymkode: 800b5...5c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åssen gikk du frem? Kjente du henne fra før?

Anonymkode: 17964...627

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei!

Jeg kjenner til ei veldig pen og flott kvinne, som i følge Instagram er veldig populær. Over 800 følgere!! Jeg har knapt et par hundre følgere. 

Ikke at denne kvinnen er veldig aktiv der, men det sier jo litt om henne som person at hun er så populær med følgere. For man er vel populær når man klarer å få så mange følgere.

Det gir meg umiddelbare tanker om at jeg ikke er bra nok for henne. Hvorfor? Jeg aner virkelig ikke.

Vi er bekjente av hverandre, og det å skulle sjekke henne opp har jeg i utgangspunktet ikke noe imot å tørre. Men jeg blir umuddelbart ganske redd før jeg har prøvd å be henne ut, nettopp fordi hun har så mange følgere (da tenker jeg i mitt sinn: hun er populær, og jeg er ikke bra nok).  Et det noe tips å få rundt dette?

M30

800 følgere er nesten ingenting. Selv standard Cunts nå for tiden har noen tusen følgere. 

Anonymkode: ef422...003

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Vi bodde ikke i samme by engang.

Husker ikke helt hva jeg åpna med, men tror det var noe ganske vanlig. Vi fant tonen og chattet lenge. Så kom hun på besøk.

AnonymBruker
Skrevet

Antall følgere har ingenting å si. Det er mange usikre jenter der ute med tusenvis av følgere. Kjør på!

Bare vær hyggelig og ydmyk. 

Anonymkode: 487f1...46b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

800 følgere er nesten ingenting. Selv standard Cunts nå for tiden har noen tusen følgere. 

Anonymkode: ef422...003

Ok! Med andre ord, jeg har egentlig ingen grunn å være redd for å tørre å prøve?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jenter som bruker mye tid på Instagram er et gedigent rødt flagg. Om hun ikke er særlig aktiv er det kanskje greit, men har hun titalls selfies hadde jeg holdt meg unna. Selvopptatte mennesker med et såpass bekreftelsesbehov er no-go.

Interessant at du er 30+ og tror at Instagram betyr noe. Trodde det var mest de yngre generasjonene som var såpass idiotiske.

Anonymkode: 20992...f5f

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som intet våger.. Dessuten vær du sikker at mange tenker som deg ts og ikke tør å prøve.
Jeg har selv i et desperat øyeblikk, da jeg savnet exen min, tatt kontakt med en av disse instabeibsene med trutmunn og store silikonpupper. Fikk mer eller mindre avtalt en date, men måtte avlyse da exen ville prøve igjen. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok fått dyppet laksen min i den instadama. Litt ergerlig å tenke på i ettertid. 

Anonymkode: 567ac...cdc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei!

M30

1 hour ago, AnonymBruker said:

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha, herregud, dere er patetiske!

Anonymkode: 9fe2f...93b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hahahaha, herregud, dere er patetiske!

Anonymkode: 9fe2f...93b

Hvis å knulle digge damer er patetisk, da er jeg den mest patetiske mannen i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har masse følgere men det er ikke akkurat det jeg tenker på når jeg møter menn. Driter helt ærlig i instagram, jeg kunne like gjerne hatt null følgere og det ville vært det samme. Instagram var gøy før, nå er det bare et evig jag og masse mas jeg ikke trenger i livet lenger. Bare sjekk henne opp du, skulle ønske det var meg.

Anonymkode: 49daf...d71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 30 så burde du ikke gå etter jenter.

Anonymkode: 19c7d...690

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det mest patetiske jeg har hørt på lenge! Instagram, TikTok osv osv er bare en fasade! Har en ex venninne med 5.000 + følgere , men hun har ikke en eneste venn på ekte.. Hun innrømte at hun faktisk kjøpte følgere.. 

Følgere og likes har jo ingenting og si? Har et annet eksempel om en veldig pen dame , mange venner på ekte, men har knapt 200 følgere ...

Så også et intervju med en «influenser» som hadde flere titalls-tusen følgere, hun forklarte at hun følte seg så alene i virkeligheten fordi hun nesten ikke hadde venner . 

Regner med at du som skriver sikkert er 16 år....

Anonymkode: 55a29...ea7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har masse følgere men det er ikke akkurat det jeg tenker på når jeg møter menn. Driter helt ærlig i instagram, jeg kunne like gjerne hatt null følgere og det ville vært det samme. Instagram var gøy før, nå er det bare et evig jag og masse mas jeg ikke trenger i livet lenger. Bare sjekk henne opp du, skulle ønske det var meg.

Anonymkode: 49daf...d71

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er det mest patetiske jeg har hørt på lenge! Instagram, TikTok osv osv er bare en fasade! Har en ex venninne med 5.000 + følgere , men hun har ikke en eneste venn på ekte.. Hun innrømte at hun faktisk kjøpte følgere.. 

Følgere og likes har jo ingenting og si? Har et annet eksempel om en veldig pen dame , mange venner på ekte, men har knapt 200 følgere ...

Så også et intervju med en «influenser» som hadde flere titalls-tusen følgere, hun forklarte at hun følte seg så alene i virkeligheten fordi hun nesten ikke hadde venner . 

Regner med at du som skriver sikkert er 16 år....

Anonymkode: 55a29...ea7

Takk!

Det dere forteller gir meg troa, og jeg tenker at nå må jeg bare tørre å be henne ut! :) 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke disse tullete 2022 problemstillingene. Helt meningsløse!

Anonymkode: 9411c...ce9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Orker ikke disse tullete 2022 problemstillingene. Helt meningsløse!

Men svar på spørsmålet da. Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men svar på spørsmålet da. Hva mener du?

Det at du er redd for det er i såfall den største  grunnen til at hun er uinteressert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at kvinner med populær Instagram er langt bedre enn upopulære menn. Hva har vi å vise til?

Anonymkode: 93041...639

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er du 30 så burde du ikke gå etter jenter.

Anonymkode: 19c7d...690

Hvorfor ikke ? Han er jo bare 30 år og er ung mann.  Min tante hadde en kjæreste på 18 da hun var 30 var hun patetisk ?

Anonymkode: 4291d...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...