AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Noen som har bosch serie 6 vaskemaskin som er kjøpt i senere tid? Hvordan er erfaringene deres med den? Jeg har tidligere hatt en serie 6 som fungerte greit, men prøvde nylig en serie 8 som jeg ikke hadde like god erfaring med. Blant annet tok en 60-graders vask 4 timer og den tok inn så lite vann. De har vel endret på maskinene de siste årene for å spare miljø osv, derfor jeg lurer på om noen nylig har kjøpt Det eksisterer jo flere modeller som heter serie 6 også, og jeg aner ikke hva som er forskjellen på dem. Hvilken har dere kjøpt? Hvor lang tid tar de ulike programmene (bomull/syntetisk 40/60/90 grader)? Er dere fornøyd med maskinen i forhold til vaskeresultat, skylling, brukervennlighet? Tar disse også inn lite vann på samme måte som serie 8? Alt av erfaringer settes stor pris på! Anonymkode: dba35...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg kjøpte nylig en vaskemaskin av et annen produsent, men har samme erfaring. Vaskeprogrammene varer i flere timer og det er for å bruke mindre vann (dermed bruker maskinen lengre tid på å få tøyet varmt). Jeg var ikke forberedt på det og syns ikke så mye om det, men regner med det er av miljøhensyn. Altså, det spiller ikke så stor rolle hvilket merke det er snakk om - nyere vaskemaskiner er underlagt de samme miljøkravene. Anonymkode: fce2d...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dotrollet Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 HAr serie 8, knall fornøyd med maskinen. 60- program bruker endten 2.40 min eller 1,6 min hvis den står på speedvasking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjøpte nylig en vaskemaskin av et annen produsent, men har samme erfaring. Vaskeprogrammene varer i flere timer og det er for å bruke mindre vann (dermed bruker maskinen lengre tid på å få tøyet varmt). Jeg var ikke forberedt på det og syns ikke så mye om det, men regner med det er av miljøhensyn. Altså, det spiller ikke så stor rolle hvilket merke det er snakk om - nyere vaskemaskiner er underlagt de samme miljøkravene. Anonymkode: fce2d...e01 Hvilken maskin har du kjøpt? Jeg har også inntrykk av at alle nyere maskiner er sånn og synes det er så fælt, jeg vil jo få klærne rene😅 Anonymkode: dba35...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 Dotrollet skrev (1 minutt siden): HAr serie 8, knall fornøyd med maskinen. 60- program bruker endten 2.40 min eller 1,6 min hvis den står på speedvasking Når kjøpte du den? Den serie 8 jeg prøvde var helt ny, og den bruke nesten 4 timer på 60.. Anonymkode: dba35...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken maskin har du kjøpt? Jeg har også inntrykk av at alle nyere maskiner er sånn og synes det er så fælt, jeg vil jo få klærne rene😅 Anonymkode: dba35...801 Jeg likte det heller ikke og visste ikke noe om det før jeg skulle prøve den nye vaskemaskinen. Man skal jo være hjemme (og våken) mens den går, ikke sant? Før tok jeg jo 2-3 vasker på rappen på samme tid som den nye bruker på 1 vask.. Jeg kjøpte denne: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/kombinert-vaskemaskin-og-torketrommel/hisense-vaskemaskintorketrommel-wdqy8014evjm/299738 Anonymkode: fce2d...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dotrollet Skrevet 10. april 2022 #7 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når kjøpte du den? Den serie 8 jeg prøvde var helt ny, og den bruke nesten 4 timer på 60.. Anonymkode: dba35...801 Kjøpte den hausten 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Del Skrevet 8. mai 2022 Dotrollet skrev (På 9.4.2022 den 19.53): HAr serie 8, knall fornøyd med maskinen. 60- program bruker endten 2.40 min eller 1,6 min hvis den står på speedvasking Har du lenke til den maskinen?😊 Anonymkode: dba35...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ut_på_tur Skrevet 23. mai 2022 #9 Del Skrevet 23. mai 2022 Jeg har Bosch serie 6. Trikset for raskere vask er å bruke "Time manager" som korter ned vasketiden betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå