Gå til innhold

Jeg tror dattera mi bruker vibratoren min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det være at hun rett og slett brukte batteri til noe annet? Siden de ble satt i feil vei...

Men snakk med henne...og finn ut hva som passer henne...jeg hadde spurt hva hun hadde brukt batteriene til...jeg tror ikke hun har brukt den..da hadde hun ikke tatt ut batteriene og satt de inn igjen..

Så ikke kjøp noe før du har snakket med henne...kan det eventuelt være andre i huset som har kunnet brukt batteriene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ville ikke kjøpt en vibrator til henne i alle fall!

Mange kvinner blir avhengig av stimuli av vibrator for å komme  og det er ikke nødvendig å påføre henne dette så tidlig. Da er det bedre å lære seg å kun bruke fingre.

Anonymkode: e78d7...148

Dessverre er det ikke alle som kommer av p bruke fingrene. Og du blir ikke avhengig...det å bruke vibrator til å få orgasme er deilig og du kan ha kontroll selv

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ro ned kjøpelysten her folkens! Stakkars jente! Hvorfor i all verden hopper man rett til konklusjonen at jenta har brukt mammas vibrator. Hvilken 13 år gamle jente synes det er helt uproblematisk? Hvis hun vil onanere har hun både hender og dusjstråle, ingen grunn til å bruke mors vibrator. Høyst sannsynlig har hun enten sett på den, eller rett og slett trengt batterier, og byttet med noen gamle. Hvorfor skulle hun tuklet med batteriene for å bruke vibratoren? Lagt igjen batteriene på nattbordet? Skal hun ha brukt mammas seng også da? Nei, det har jeg liten tro på. Ikke gjør noen sak ut av det ts. La det gå, og pakk bort tingene dine bedre. 

Anonymkode: 0f608...c38

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville ikke kjøpt en vibrator til henne i alle fall!

Mange kvinner blir avhengig av stimuli av vibrator for å komme  og det er ikke nødvendig å påføre henne dette så tidlig. Da er det bedre å lære seg å kun bruke fingre.

Anonymkode: e78d7...148

Man trenger ikke bare bruke fingrene. Ikke alle som kommer med det. For meg holdt det å bare gnikke seg mot noe husker jeg. Man trenger ikke å gjøre det så avansert. ;)

Anonymkode: 3c0a5...ce6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å konkludere om dette er et ekte eller fake innlegg. 
Men uansett.

Før var sex et mer tabu tema, i dagens samfunn har 6 åringer mobil og lærer om kropp allerede i barnehagen.

Jeg syntes du burde kjøpe en til henne og legge lapp slik helsesykepleier skrev over. Skriv gjerne at jeg så du lånte min, her er en til deg. Vi trenger ikke å snakke om det men hvis du vil snakke er jeg her!

Sex er mer og mer normalt i unge aldere for tiden. Det er bedre at hun forsker med leketøy enn frukt og grønt eller i værstefall med en gutt kun for å prøve ut i en så ung alder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, jeg anser meg som rimelig laid back når det kommer til sånne ting, men blir overrasket over hvor mange som synes det er greit å kjøpe en vibrator til en 13 år gammel jente. 

Lurer på om det er litt spesielle folk fra seksualitetsforumet og lignende som har sett denne tråden på hovedsiden, og plutselig forvirret seg inn på barn og familie. 

En 13 åring ville garantert også synes det er sinnsykt ekkelt å bruke samme vibrator som mor. Jeg tipper den har blitt inspisert. Kan ha blitt brukt også, men ville ikke hoppet rett til den konklusjonen. 

Jeg ville kastet denne, i tilfelle den er blitt brukt, og kjøpt en ny samtidig med en safe eller lignende. Jeg også hadde kontroll på ALLE, og da mener jeg ALLE skuffer og skap i huset i den alderen. Husker stefaren min hadde noen skuffer i skrivebordet som kunne låses, men på Ocean 11-aktig måte, klarte vi å lirke av platen på undersiden av skuffen, eller lignende. 

Ville ikke pratet noe mer om det med henne. Helt vanlig at barn snoker i denne alderen. Og om hun har lyst til å kjøpe seg en vibrator er det helt greit, men da må hun bli så stor at hun klarer å legge til side penger selv og legge inn en bestilling på nett. Trenger ikke fremskynde dette noe mer enn man må. 

Enig som en sier her, at i den alderen der holder det med fingre, speil og dusjstråle. Trenger ikke dra den lenger enn det, i alle fall ikke på ditt initiativ. 

Tenk om hun bare har inspisert den, og plutselig får hun pakka på seg en vibrator hun ikke tenger, av sin mor?! 

Anonymkode: ed995...418

Jeg skjønner hva du mener og er til en viss grad enig, men mener at dette er litt situasjonsbetinget. Det er ikke noen standard for hva en 13 år gammel jente trenger. Selv om barn ikke skal ha sex har de likevel seksualitet og utforskertrang. Å uoppfordret kjøpe sexleketøy til en 13 åring er unødvendig, men her er katta ute av sekken allerede.

Jeg synes kanskje heller ikke å kjøpe en vibrator uten å si noe er en god idé, men å ta en uformell prat om det og legge til rette for at hun kan få noe hun ønsker seg er kanskje ikke så dumt. Selv om dagens ungdom kanskje venter lenger med å ha sex enn min generasjon gjorde virker det som om at det å snakke om åpent om seksualitet er mye lettere i dag enn det var for 20 år siden. Og det er utelukkende positivt spør du meg.

Anonymkode: 882de...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Seriøst, jeg kommer IKKE til å kjøpe sexleketøy til dattera mi, det mener jeg grenser til oppfordring til sex med seg selv etter anmodning fra meg, noe som grenser til overgrep i mitt hode. Tror jeg bare kaster den aktuelle vibratoren og gjemmer ting bedre heretter. Selv om det er mulig hun bare har sett på den eller hva. Ts

Anonymkode: c57e0...c02

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nå snakket med henne og spurt. Forklart om hygienen og eget privatliv og privatting, også hadde jeg spurt om hun ønsket en selv om det viser seg at den var brukt eller nysgjerrig på. 

Vi er åpne om slikt, ja kleint et det, men og naturlig del av å bli kjent med seg selv. Ikke alle er komfentabel med å snakke om slikt med barna sine, men det har gått fint med oss. Det er ikke tabu og barnet vet de kan komme til oss uansett hva det gjelder. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Man trenger ikke bare bruke fingrene. Ikke alle som kommer med det. For meg holdt det å bare gnikke seg mot noe husker jeg. Man trenger ikke å gjøre det så avansert. ;)

Anonymkode: 3c0a5...ce6

Så fint for deg. Da er vel alle som deg da. 

Anonymkode: 007cb...ff4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (14 timer siden):

Men hvis det står mellom signaler mora liksom ikke skal sende og dele vibrator med en annen skjede (som ikke akkurat er hygienisk), så tror jeg Ts bør kjøpe vibrator til datteren, for nå har dattera fått smaken på nytelsen en vibrator gir og det blir slemt å skulle nekte henne det.

har du vært 13 år noen gang? Tenk så flau hun vil bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 21.16):

Ville dere virkelig kjøpt vibrator til en 13 åring? Det er da helt unødvendig. Da jeg var 13 (for 12 år siden) hadde jeg aldri hørt om sexleketøy, og jentegjengen snakket aldri om det heller. Kanskje fordi ingen visste hva det var. Da jeg var kanskje 14 fant jeg en svær greie som var søsteren min sin, jeg bare kikket på den og skjønte ikke helt hvordan den skulle brukes. Jeg hadde i alle fall dødd om mamma hadde kjøpt en vibrator til meg. Og jeg har vokst opp i et hjem hvor nakenhet og seksualitet ikke er skambelagt. Man trenger ikke en vibrator som 13åring, da holder det faktisk å utforske med fingre, dusjstråle osv. Var 19 da jeg kjøpte min første vibrator, en morsom og god opplevelse som tok min egen utforskelse av kroppen til nye høyder. 

Anonymkode: 7ea87...289

Dette er jeg enig i .

Hadde en situasjon her når vår datter var 14, da var det ikke vibratoren men en batteridrevet sauslager(!) som forsvant med jevne mellomrom og havnet på rommet hennes. Det var åpenbart hva den ble brukt til…sa ikke så mye på det. 

Er det egentlig bra å bruke så mye vibrerende sexleketøy?

Det er så mye prat om at menn som ronker mye og hardt får nedsatt følsomhet. Ser for meg at det samme kan være tilfellet med utstrakt vibratorbruk.

Anonymkode: 08bab...07d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er så mye prat om at menn som ronker mye og hardt får nedsatt følsomhet

Hvor har du hørt det? Jorda er flat også eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhgj skrev (6 minutter siden):

Hvor har du hørt det? Jorda er flat også eller? 

men det er sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er jeg enig i .

Hadde en situasjon her når vår datter var 14, da var det ikke vibratoren men en batteridrevet sauslager(!) som forsvant med jevne mellomrom og havnet på rommet hennes. Det var åpenbart hva den ble brukt til…sa ikke så mye på det. 

Er det egentlig bra å bruke så mye vibrerende sexleketøy?

Det er så mye prat om at menn som ronker mye og hardt får nedsatt følsomhet. Ser for meg at det samme kan være tilfellet med utstrakt vibratorbruk.

Anonymkode: 08bab...07d

DE som har death grip kan ha problemer med å komme ja, men ikke de som ikke er steinharde med kuken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 17.51):

Jeg hadde dødd av skam hvis barnet mitt hadde oppdaget at jeg hadde noe sånt. Heldigvis har jeg ikke noe sånt.

Anonymkode: da8ae...b17

«Noe sånt» faktisk. Rimelig vanlig at damer har sexleketøy altså, selv om du lever under en skamfull stein

Michaelhe skrev (På 9.4.2022 den 18.10):

Du tar nok feil. Det er enten sønnen din eller mannen. 

Mannen eller sønnen som ikke eksisterer da? 

Anonymkode: d3dc5...2bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 17.48):

Her om dagen oppdaget jeg noen batterier på kommoden på soverommet mitt. Opplevde så at vibratoren min ikke slo seg på, og grunnen var at begge batteriene sto samme vei. Altså har noen vært og styrt med den. Jeg vet at det ikke er meg selv.

Jeg har en datter på 13 år. Hun er selvsagt alene i huset av og til da hun ikke gidder å være med meg og lillesøster(6 år) overalt. Det er kun vi som bor her. Er jo ganske sannsynlig at det er hun som har tuklet med denne. Jeg vet jo at det er naturlig å onanere osv, er ikke det som er sjokket her. Men at hun bruker mitt.

Har det i ene kommodeskuffa mi, men vurderer nå å flytte det, låse inn. Jeg synes selv dette er veldig ekkelt...altså igjen, at hun bruker det jeg bruker. Hva gjør jeg? Burde jeg si noe? Heller mot nei der altså, vil ikke at du skal føle på noe skam. Men samtidig er jo en grense brutt her... Så, bare låse inn og glemme?

Anonymkode: c57e0...c02

😂 👍 ❤️ 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4/9/2022 den 18.30):

Flaut? Hva er så skamfult med det? Hva lærer DU barna dine, med slike holdninger? Lærer du ikke barna om seksualitet og grenser? Sex leketøy er noe av det mest naturligste man kan ha, men man bør kanskje gjemme dem ekstra godt. 

Anonymkode: c4cf3...975

Lol snakk om en dildoskadd generasjon...nei knulle på kjønnsorganer av plastikk, er ikke naturlig. Naturlig er det som skjer mellom en man. 

Anonymkode: e4826...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg anser meg selv for å være liberal når det kommer til sex, jeg har selv masse sexleketøy og har utforsket mye, men ikke tale om at jeg hadde gitt min 13 år gamle datter et sexleketøy. I min verden er det fullstendig grenseoverskridende, upassende og invaderende oppførsel.

Jeg ville bare gjemt vibratoren godt og aldri sagt noe om det. Det er ikke foreldres ansvar å lære barna å bruke sexleketøy. Det er noe man utforsker på egenhånd eller med en kjæreste. 

Anonymkode: 294d6...f4e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Noe sånt» faktisk. Rimelig vanlig at damer har sexleketøy altså, selv om du lever under en skamfull stein

Mannen eller sønnen som ikke eksisterer da? 

Anonymkode: d3dc5...2bd

det er flaut når barnet i huset oppdager det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...