Gå til innhold

Gøyal bursdag i november for 10 årig jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datter fyller 10 år i november,  har ikke hatt selskap siden hun fylte 7 år. Det vil bli 10 jenter, noe som vi ikke har plass til hjemme. Da hun var 7 feiret vi i skogen rett bak skolen, med grilling og natursti.  Vi har ikke vært i noen bursdager heller, så vet ikke hva jenter pp denne alderen liker å gjøre..   ønsker ikke å bruke masse pengee(ala lekeland), da vi synes det er mye penger å bruke på en bursdag. Datter selv vil ha bowlingbursdag. Jeg er oppvokst i en familie hvor 10 års bursdagen varlitt ekstra(ny sykkel med gir, ny skolesekk, noen vi hadde ønsket oss lenge som kostet litt penger etc). Så gave er også en utfordring. 

I fjor gikk hun billett til Tix konsert , men den ble utsatt til 2023 grunnet pandemien. Vansklig å toppen den gaven liksom....

Ideer og erfaringer tas imot med takk🙂

Anonymkode: b4e69...f67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Datteren min blir 10 år i år. Jeg kan nevne hva slags bursdager som er arrangert:

Lekeland

Rush

Disco bursdag (hjemme)

Minigolf

Bowling 

Kino

Gårdsbursdag (en lokal gård hvor man får være med rundt å stelle dyrene før de serverer pølser og vafler).

De aller fleste jentene syns disse tingene er gøy, men da kommer det jo an på hvor mye en skal legge i det.

Gaver er jo veldig individuelt. Har hun noen interesser? Trenger hun noe nytt av større ting som sykkel feks? 

Anonymkode: f4b48...325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...