Gå til innhold

Jeg er for ung for slikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å løpe maraton og sånt, spesielt sånne løp kun for kvinner. Sorry, er for ung! 😌

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Sånne chinos fra dressmann, pleide å si at det var for gubber over 40, men nå har jeg bytta til over 50

Skrevet (endret)

..

Endret av Anonymburker
Skrevet

Fyrstekake, senioruke på jobb, pensjonsavtaler, å bruke brodder, gåstaver på fjelltur, flatbrød som tilbehør til retter ned brunsaus, hurtigrutetur

Skrevet

Å akseptere grå hår😬🙈

• Liker 1
Gjest Lucius
Skrevet
3 hours ago, Athena79 said:

Kongen av Danmark .

Engelsk konfekt.

Kamfer.

Mokkabønner 

Kremtopper.

Bridgeblanding

Alt går ned her. 

Jeg er for ung til å bli satt (kjedelig). 

Skrevet
Thaila skrev (2 timer siden):

Det jeg lurer på er om deltakerene er dritings på det showet, eller hvorfor de er så ekstra og kleine? 🙈

Haha . alle virket vanlige. Dette var i Ivar Dyrhaug-tiden da. Orker ikke Atle..

det var koselig. Og effektivt. Virket velsmurt som produksjon liksom. Lite som ble klippet bort eller re-takes. God stemning. Gikk for mammas del. Ikke dødspopulært å være publikum, vi kunne godt bli sittende en time til for ny episode! 🤣 vi gikk. 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (35 minutter siden):

Haha . alle virket vanlige. Dette var i Ivar Dyrhaug-tiden da. Orker ikke Atle..

det var koselig. Og effektivt. Virket velsmurt som produksjon liksom. Lite som ble klippet bort eller re-takes. God stemning. Gikk for mammas del. Ikke dødspopulært å være publikum, vi kunne godt bli sittende en time til for ny episode! 🤣 vi gikk. 

Ja ikke sant, mamma elsker det der! sitter og synger med og sånt 🤦‍♀️ men det gjør at jeg synes det er enda mer kleint. 

Skrevet

For ung til å ha et voksenliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...