Thaila Skrevet 9. april 2022 #21 Skrevet 9. april 2022 Å løpe maraton og sånt, spesielt sånne løp kun for kvinner. Sorry, er for ung! 😌
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #22 Skrevet 9. april 2022 Sånne chinos fra dressmann, pleide å si at det var for gubber over 40, men nå har jeg bytta til over 50
Anonymburker Skrevet 9. april 2022 #23 Skrevet 9. april 2022 (endret) .. Endret 9. april 2022 av Anonymburker
Snabeltann Skrevet 9. april 2022 #24 Skrevet 9. april 2022 Fyrstekake, senioruke på jobb, pensjonsavtaler, å bruke brodder, gåstaver på fjelltur, flatbrød som tilbehør til retter ned brunsaus, hurtigrutetur
Gjest Lucius Skrevet 9. april 2022 #26 Skrevet 9. april 2022 3 hours ago, Athena79 said: Kongen av Danmark . Engelsk konfekt. Kamfer. Mokkabønner Kremtopper. Bridgeblanding Alt går ned her. Jeg er for ung til å bli satt (kjedelig).
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #27 Skrevet 9. april 2022 Thaila skrev (2 timer siden): Det jeg lurer på er om deltakerene er dritings på det showet, eller hvorfor de er så ekstra og kleine? 🙈 Haha . alle virket vanlige. Dette var i Ivar Dyrhaug-tiden da. Orker ikke Atle.. det var koselig. Og effektivt. Virket velsmurt som produksjon liksom. Lite som ble klippet bort eller re-takes. God stemning. Gikk for mammas del. Ikke dødspopulært å være publikum, vi kunne godt bli sittende en time til for ny episode! 🤣 vi gikk.
Thaila Skrevet 9. april 2022 #28 Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Haha . alle virket vanlige. Dette var i Ivar Dyrhaug-tiden da. Orker ikke Atle.. det var koselig. Og effektivt. Virket velsmurt som produksjon liksom. Lite som ble klippet bort eller re-takes. God stemning. Gikk for mammas del. Ikke dødspopulært å være publikum, vi kunne godt bli sittende en time til for ny episode! 🤣 vi gikk. Ja ikke sant, mamma elsker det der! sitter og synger med og sånt 🤦♀️ men det gjør at jeg synes det er enda mer kleint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå