Gå til innhold

Droppet ut av vennegjengen fra barneskolen! Beste valget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet all kontakt med barndomsvennene mine, ig jeg har aldri hatt det bedre. Vi var en gjeng og skulle på død og liv holde sammen men er vidt forskjellige. De skuffet meg, mobbet meg, og lo av meg visste det seg 

Er 30 år med utdanning, jobb, hus, og to barn. Etter å fått kontakt med de igjen ble jeg raskt klar over deres sladder og store behov for baksnakking. De begynte straks og snakke dritt om meg også.. At jeg og samboer hadde startet firma var deres store snakkis og dette klarte samtlige og ordne skikkelige kvalm ut av.. Det som føles enda mer kvalmt er at nå som jeg har et firma som går veldig bra og jeg lever et godt liv ser noen ut til å plutselig komme tilbake igjen og late som ingenting.. 

Så toppet det seg når jeg fikk barn i vår, og noen fra gjengen som var såkalte «beste venner» ikke orket å komme på besøk for å hilse på engang, og straks begynte å fryse meg ut fordi de bestemte seg for å ikke like meg lengre. Ingen av disse har barn selv men har visst seg å ha prøvd på å få barn.

Så fant jeg nylig ut at alle hadde vært på bursdag men jeg var ikke invitert. Så fant jeg ut at samtlige hadde gått bak ryggen min og snakket nedsettende om meg og min livsstil.. Ikke nok med det men flere hadde ghostet meg og var helt fæle! Nå har en av de verste i gjengen blitt gravid og etter hun ghostet meg etter at mamma døde, så er jeg invitert i hennes babyshower. 
Jeg trykket ikke delta med en gang og har aldri angret. Aldri i livet om jeg skal ta tilbake disse folkene. 

Har noen på Instagram enda og jeg har sluttet å følge de, men noen følger veldig med  på hva jeg legger ut.. Bør jeg slette de, eller skal de få fortsette å se livet mitt? Jeg lever er godt og behagelig liv så på en måte er det litt godt å vise de hvor bra jeg har det til tross for deres mobbing og utestengelse! 

Anonymkode: 47f33...521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett de. Det der er ikke venner 

AnonymBruker
Skrevet
Anonymous 91 skrev (1 time siden):

Slett de. Det der er ikke venner 

Enig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, enda en tråd fra deg om dette, TS? Du bryr deg jo tydeligvis fortsatt ettersom dette sikkert er den femte tråden om akkurat samme tema. 

Jeg vil råde deg til å la fortid være fortid og heller fokusere på fremtid. Hva vil du gjøre fremover og hvem vil du ha i livet ditt? Vil du ha nye venner så fokuser på hva som skal til for å treffe nye mennesker. Det er ikke bra for deg å grave i disse gamle relasjonene. Du vil aldri få svar på deres tanker og motiver, så gå videre. 

Anonymkode: 3f11b...398

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å herregud, enda en tråd fra deg om dette, TS? Du bryr deg jo tydeligvis fortsatt ettersom dette sikkert er den femte tråden om akkurat samme tema. 

Jeg vil råde deg til å la fortid være fortid og heller fokusere på fremtid. Hva vil du gjøre fremover og hvem vil du ha i livet ditt? Vil du ha nye venner så fokuser på hva som skal til for å treffe nye mennesker. Det er ikke bra for deg å grave i disse gamle relasjonene. Du vil aldri få svar på deres tanker og motiver, så gå videre. 

Anonymkode: 3f11b...398

Hva snakker du om? Har aldri lagt ut en tråd om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du synes det er interessant og hyggelig å tenke på denne vennegjengen så bør du bare drite fullstendig i dem og finne nye venner. 

Anonymkode: aaba3...dd5

Skrevet

Så fint for deg - nå håper jeg du tar deg selv og alle rådene du har fått på alvor og faktisk blir ferdig med det, heller enn å lage stadig nye tråder som harper på akkurat den samme historien om og om igjen. Man har ikke sluttet å bry seg om noe før man slutter å snakke om det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...