AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Siden man ikke kan forvente at det klaffer skikkelig. Har du noen faste fraser? Anonymkode: 558b0...904
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Nei! Forventer ingenting annet enn å møte en hyggelig person, hvilket er noe av trikset for å ikke bli helt nervevrak eller drittlei av prosessen, tror jeg. Anonymkode: 73e01...5df 1
Vinterjenta Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Finne raskt ut om jeg gidder å treffe han igjen 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Første date etter brudd, så jeg på som en øvelse. Vi var to helt ferske på Tinder, og hverandres første match. Vi avtalte å bare teste på hverandre, og det er jeg glad for. Når jeg blir varm i trøya, så sier jeg alt for mye om meg selv, som ikke trenger å sies. Det har jeg sluttet med. Jeg har ingen faste fraser eller tema, og er god til å tilpasse meg samtalepartner. Anonymkode: e0c47...abb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Målet er å ha det gøy, og finne ut om det er en jeg har lyst til å treffe igjen. Anonymkode: 38f75...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Vel, kanskje sex om kjemien er god. Anonymkode: c18df...e3d
Antiviruset Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Siden man ikke kan forvente at det klaffer skikkelig. Har du noen faste fraser? Anonymkode: 558b0...904 Det blir bare kunstig og fører ikke noe med seg, prate om løst og fast er ofte det beste, og har man lagt litt tid i det på forhånd så har man avdekket felles interesser til en viss grad. Da kan praten flyte rundt dette og alt mulig annet. Da jeg datet så var formålet med å date å finne den rette! Forventet det ikke, men hadde dette som et bakteppe. Etter noen dater traff jeg en flott kvinne som passet sammen med meg. Om det varer er jo det som er hele problematikken, det tar måneder og år før man vet det sikkert. Holdt alle forventninger og prat om sex langt unna! Det kom først når den rette kjemien klaffet og vi så at vi passet sammen. Jeg fokuserer veldig på personligheten! Uten at den er den rette for meg ville det aldri ført noe sted hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå