AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Da tenker jeg ikke sånne typiske jobber som kassa på rema osv. Det har jeg prøvd, og likt, men ønsker å prøve noe nytt. Anonymkode: a1a59...673
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Du tenker heller ikke på jobb i barnehage, på sykehjem o.l? Tenker du mer kontor og slikt? Anonymkode: ad37e...1b1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Assistent i skole. Det kan være veldig variert. Alt fra én til én oppfølging av barn med ulike behov til å drive kjøkkenhage eller ha ansvar på SFO. Assistent i bofellesskap eller på et sykehjem. Her er det mye pleie (vask, mating osv). Veldig givende. Freelance journalist. Du kan sende innlegg og bilder til lokalavisen. Avhengig av hvor du bor og hvor flink du er til å skrive og fotografere kan du tjene en del. Lagermedarbeider. Er du heldig gir de deg muligheten til å ta truckførerbevis. Mange steder kan man jobbe seg langt opp i systemet uten særlig utdanning. Assistent og/eller avløser på gård. Du må like fysisk arbeid og kunne se hvor det er behov for deg. Anonymkode: 7874c...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Assistent i skole. Det kan være veldig variert. Alt fra én til én oppfølging av barn med ulike behov til å drive kjøkkenhage eller ha ansvar på SFO. Assistent i bofellesskap eller på et sykehjem. Her er det mye pleie (vask, mating osv). Veldig givende. Freelance journalist. Du kan sende innlegg og bilder til lokalavisen. Avhengig av hvor du bor og hvor flink du er til å skrive og fotografere kan du tjene en del. Lagermedarbeider. Er du heldig gir de deg muligheten til å ta truckførerbevis. Mange steder kan man jobbe seg langt opp i systemet uten særlig utdanning. Assistent og/eller avløser på gård. Du må like fysisk arbeid og kunne se hvor det er behov for deg. Anonymkode: 7874c...cb4 Lagermedarbeider hadde vært veldig gøy. Har faktisk truckførerbevis fra før, men ikke mye erfaring. Har bondegård selv, og sliter veldig med å få tak i avløser 😅 Nå er det jo i hovedsak mannen min som driver gården, så teknisk sett kunne jeg vært avløser, men da forsvinner ikke problemet med å få fri når vi skal gjøre noe sammen som familie eller mann og kone. Hva jobber du med selv, og liker du det? Anonymkode: a1a59...673
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du tenker heller ikke på jobb i barnehage, på sykehjem o.l? Tenker du mer kontor og slikt? Anonymkode: ad37e...1b1 Tror ikke jeg ville passet i barnehage og skole. Har barn selv, men føler ikke jeg er like flink med andres barn. Kontorjobb hadde vært midt i blinken egentlig, men det er vel som regel bare fulle stillinger? Og jeg vil helst jobbe 60 eller 70 prosent. Hva jobber du med? Anonymkode: a1a59...673
omno_guest Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Assistent på skole Assistent i barnehage Renholder, vaskehjelp Anbefaler denne gruppa på facebook: https://www.facebook.com/groups/159798368079862
Akryl Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da tenker jeg ikke sånne typiske jobber som kassa på rema osv. Det har jeg prøvd, og likt, men ønsker å prøve noe nytt. Anonymkode: a1a59...673 Du kan bli mye og det spørs dine ambisjoner. Visste du at de fleste butikksjefer startet som vanlige butikkmedarbeider. Mange som har noe høyere stillinger på hotell startet som resepsjonisten og diverse. Mange som startet som vanlige kundekunsullenter og arbeidet seg oppover i firma. Så det finnes utallige muligheter.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 youtuber, blogger, influenser Anonymkode: 1d311...178
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 Jeg jobber som finansrådgiver I bank, men du må nok ha jobbet deg opp fra tidlig av og få relevant erfaring.. Anonymkode: 17c8b...d44
Miss91 Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Akryl skrev (22 timer siden): Du kan bli mye og det spørs dine ambisjoner. Visste du at de fleste butikksjefer startet som vanlige butikkmedarbeider. Mange som har noe høyere stillinger på hotell startet som resepsjonisten og diverse. Mange som startet som vanlige kundekunsullenter og arbeidet seg oppover i firma. Så det finnes utallige muligheter. jeg startet som kursvertinne, og er nå avdelingsleder for to avdelinger 😄 ingen fullført utdanning.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Skrevet 10. april 2022 servitør, call center medarbeider, selger, resepsjonist, barnevakt Anonymkode: f2c2a...f34
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #12 Skrevet 10. april 2022 Selv startet jeg på gulvet i et selskap meg et par tusen ansatte. med kun ungdom skole bak meg. 14år senere sitter jeg i styret. Jeg har hatt mye flaks blandet med litt stå på vilje og en bøtte med innsats. Anonymkode: 941e4...26d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #13 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 17.04): Du tenker heller ikke på jobb i barnehage, på sykehjem o.l? Tenker du mer kontor og slikt? Anonymkode: ad37e...1b1 å være "barnehage-lærer" eller lignende, så kreves det vel pedagogisk utdannelse. Tiden for den gamle "barnehage-tanten" er nok for lengst ferdig... Anonymkode: f9aca...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå