AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Da tenker jeg ikke sånne typiske jobber som kassa på rema osv. Det har jeg prøvd, og likt, men ønsker å prøve noe nytt. Anonymkode: a1a59...673
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Du tenker heller ikke på jobb i barnehage, på sykehjem o.l? Tenker du mer kontor og slikt? Anonymkode: ad37e...1b1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Assistent i skole. Det kan være veldig variert. Alt fra én til én oppfølging av barn med ulike behov til å drive kjøkkenhage eller ha ansvar på SFO. Assistent i bofellesskap eller på et sykehjem. Her er det mye pleie (vask, mating osv). Veldig givende. Freelance journalist. Du kan sende innlegg og bilder til lokalavisen. Avhengig av hvor du bor og hvor flink du er til å skrive og fotografere kan du tjene en del. Lagermedarbeider. Er du heldig gir de deg muligheten til å ta truckførerbevis. Mange steder kan man jobbe seg langt opp i systemet uten særlig utdanning. Assistent og/eller avløser på gård. Du må like fysisk arbeid og kunne se hvor det er behov for deg. Anonymkode: 7874c...cb4 2