Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har klippet seg eller tatt permanet, farge el ting hos Vidar Jacobsen frisør i Fredrikstad? Hørte noen som skrøt så fælt av dette stedet. At det var stylister som jobbet der osv?

Vil gjerne høre erfaringer!? :)

Skrevet

Hihi, han kjenner jeg:P Ikke vært der på noen år, men de hadde mange flinke frisører da ihvertfall!

Skrevet

Venninda mi har brukt de i mange år og er veldig fornøyd iallefall. Jeg vet om en kjempebra frisørsalong i fr.stad, og det er Kråkerøy hårstue, koster ca.600-700,- for klipp og striper altså veldig billig og de er sikkelig peiling. Jeg brukt en annen frisør som er veldig kjent og flink og betalt 1100,- for bare striper. Det gidder jeg ikke mer og har nå funnet drømmefrisøren. :)

• 8 år senere...
Gjest Blogger O
Skrevet (endret)

Anbefaler IKKE "frisørmester" Vidar Jacobsen! Klippet meg nå i helgen, og han som klippet meg skulle KUN ta tuppene da jeg sparer og har langt hår....han klippet 12-13cm. Jeg var i sjokk, og når jeg kom hjem til familien stod de og måpte!

Jeg har vært fornøyd m å klippe meg der tidligere, men han skravler så fryktelig mye at han tydeligvis ikke har snøring på hva han gjør!!! Dette er fryktelig dårlig! Jeg skal på stor tilstelning og skulle krølle mitt lange hår, men neida. Jeg må sette d i en hestehale OG m spenner siden d bare faller ut da d er så kort!

Så denne frisøren: styr unna!!

Endret av Blogger O
  • 1 år senere...
Skrevet

Styr for Guds skyld unna! Jeg angrer bittert på at jeg gikk hit. Håret mitt er ødelagt. De får ikke lov til å prøve å rette opp fordi jeg har rett og slett for lite hår igjen til at jeg tør å la noen komme i nærheten med saks. Ellers har jeg et lite løp med å prøve å redde stumpene av håret mitt som er bort i mot bortbleket med sebrastriper. Så får en fargekorrigering redde sveisen i noen måneder fremover inntil jeg har nok hår til at man kan korrigere klippen min sånn at jeg får en korrekt teknisk klipp. Jeg skal være stygg i noen måneder.

Hadde de kunnet sakene sine og brydd seg om meg som kunde hadde de gjort dette rett første gangen.

Legger inn den kommentaren for den kunne ha "reddet" meg. GÅ IKKE HIT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...