AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg og 2 venninner bruker å møtes av og til for en vinkveld. Hun ene venninnen har ikke hatt jobb på mange år. Når hun inviterer til vinkveld er det som regel på Fredager. Jeg har sagt at jeg er sliten på Fredager etter jobb hele uken og aktiviteter med barna. Men jeg kommer men drar hjem når jeg føler at jeg har fått nok. Hun kommenterer ofte at jeg drar hjem tidlig. Men nå har hun begynt å jobbe 2 dager i uken. Er min tur til å invitere og neste uke har jeg ferie, så Fredag passer bra. Men hun kan ikke pga hun jobber Fredag og er sliten etterpå. Hun jobber 2 dager og har ikke barn å følge opp, men hun orker ikke. Men forventer at jeg skal orke på Fredager når hun vil. Hva hadde du gjort? Vil ikke flytte til Lørdag da det er påskeaften og familiedag 🐣 Anonymkode: 3b809...67e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Har hun en sykdom siden hun bare jobbe to dager? Hvis hun har det så kan jeg forstå at hun ikke orker. Hva ikke så forstår jeg det ikke. Anonymkode: 44d7f...d23 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Dette er jo egentlig positivt, nå slipper du flere fredagsinvitasjoner når det ikke passer. Så kan dere heller droppe den vinkvelden akkurat i påsken. Anonymkode: e5091...443 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hun en sykdom siden hun bare jobbe to dager? Hvis hun har det så kan jeg forstå at hun ikke orker. Hva ikke så forstår jeg det ikke. Anonymkode: 44d7f...d23 Vi har begge fibromyalgi. Men ikke samme grad tydeligvis Anonymkode: 3b809...67e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Du skal ikke flytte det for henne, når hun ikke gjør det samme for deg. Stå fast på fredag, om hun kommer er opp til henne. Anonymkode: ae515...613 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi har begge fibromyalgi. Men ikke samme grad tydeligvis Anonymkode: 3b809...67e Sånn jeg har forstått det så er det jo forskjellige grader av det også, som de fleste andre sykdommer som bare kan dokumenteres klinisk. Anonymkode: 44d7f...d23 3
tangent Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Hun gjør jo bare det du burde gjort også. Svart nei når hun ønsker å svare nei. Jeg skjønner ikke hvorfor du stiller opp på fredag når du ikke vil. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå