Gå til innhold

Endelig er det inne med fet hud!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på litt fin glød som følge av highlighter og annen sminke, kontra det å se ut som man har dyppet trynet ned i en pakke med smør. Har man virkelig fet hud så kan man bruke mattende krem, pudder og "blotting paper" døgnet rundt, men etter kort tid så ser man likevel ut som et Brelett-tryne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En stor fordel med naturlig fet hud er at du senere i livet er mye mindre plaget med rynker. 

Anonymkode: 06944...de0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har koreanerne hatt lenge, der kaller de det glasshud.

Selv foretrekker jeg en blanding. En grei glød med noen mattere områder. Noen influencere som har kastet seg på trenden smører så mye produkt på seg så de ser mer fettete en glødene ut.

Anonymkode: eb92b...ff0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med å se ut som en glasert kake før jeg skal legge meg.. men jeg vil helst ikke skinne fullt så mye, på dagtid! Men jeg syntes at  denne trenden, med en litt mer naturlig look og masse fukt, er myye penere enn sånn tung sminke som var trendy, for bare noe år siden!

Anonymkode: 1e798...62a

Skrevet
SmuleSMitt skrev (4 timer siden):

Det er forskjell på litt fin glød som følge av highlighter og annen sminke, kontra det å se ut som man har dyppet trynet ned i en pakke med smør. Har man virkelig fet hud så kan man bruke mattende krem, pudder og "blotting paper" døgnet rundt, men etter kort tid så ser man likevel ut som et Brelett-tryne.

Litt fin glød? Nei, hele kroppen skal skinne i sola og tenk hvor mye penger man sparer for sminke for å bruke fetet i egen hud :lur: For en gangs skyld har en trend tatt hensyn til vanlige kvinner. 

OK, jeg er usikker på om svette kan ha samme effekt i sola :klo: Alle blir skikkelig trendy om sommeren hvis vi er heldige med sol og varme grader. 🌞

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...