jordbær86 Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Fortell gjerne. Mine fra da jeg var sikkert fem, seks år Å få holde en fugl. Hver gang jeg var ute så håpet jeg å få tak i en fugl så jeg bare kunne holde den litt. Det skjedde så klart ikke 😆 Barbiehus. Fikk hjemmelaget. hundre kroner, for jeg trodde det var kjempemye penger 😄 En egen levende baby, men viste ikke hvor jeg skulle få den fra. Ble skuffet når de voksne sa at barn ikke kunne få baby. Men kunne ha dukke så klart 😊 å bo i et kjempestort hus. At det bare kunne komme brus ut av springen 😄 Mye annet også sikkert.
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jobbe med tog/jernbane. Var vel enn 4-7 år eller noe. 1
Gjest Geitis Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Fra 5 til 8 år så ønsket jeg nok mer enn alt annet at jeg kunne snakke med alt av dyr og insekter. Så hadde jeg veldig lyst til at det skulle være snø i slalombakken hele året.
Forundret.. Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Jeg ønska meg liksom ikke noe, hadde bare søtsug og var alltid på jakt etter godteri. 1
Krysopras Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Identifiserte meg som katt, og ønska å leve i tråd med det resten av livet 😎 Skjedde ikke. 1
ElectricScum Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 (endret) Mitt høyeste ønske var å få oppleve vektløshet og å besøke sjokoladefabrikken. Det første var nok et stykke utenfor rekkevidde. Endret 9. april 2022 av ElectricScum 1
cleangal Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 Flytte. Helst til en annen by, men i hvert fall til en annen skolekrets. 1
Silla123 Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Jeg ville ha en ekte pokémon. På reklamen på pokémon spill til gameboy på tv-en så kom de alltid ut av gameboy-en, så jeg ventet på at de skulle det på min også 😂 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 At jeg ikke hadde en far. At jeg hadde en storesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå