AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Igår hadde typen guttekveld hos oss. Vi har ikke så stor leilighet så han spurte om jeg kunne tilbringe kvelden og natten et annet sted så de kunne være alene. Vi er tidlig i 20 årene.. jeg er ganske antisosial og har ikke så mange venner men dro hjem til foreldrene mine og spiste der og overnattet. Kommer hjem idag også sier typen at han vil ha besøk IGJEN av samme vennen. Jeg sa nei fordi nå er det lørdag og jeg vil kose meg hjemme i fred uten å måtte stenge meg inne på soverommet. For de skal sitte i stuen og ha tven. Han mener jeg er urettferdig. Jeg sier at de kan heller møtes ute på bar, restaurant kino osv hva tenker dere? Synes dere det er greit å ha vennebesøk to dager på rad og at jeg da ikke kan være i stuen Anonymkode: 40f3e...fae 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 De kan vel være hos vennen hans? Anonymkode: 29485...631 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Bor man sammen, så kaster man ikke ut den ene for å få besøk av venner. En sjelden gang greit nok, men ofte? Nei. Holder med deg. Du skal få ro i egen bolig. Anonymkode: 68b7d...5b2 21
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan vel være hos vennen hans? Anonymkode: 29485...631 Nei for han bor i utlandet og er hjemme på påskeferie. Og hjemme hos han er jo foreldrene og hele hans familie ts Anonymkode: 40f3e...fae
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bor man sammen, så kaster man ikke ut den ene for å få besøk av venner. En sjelden gang greit nok, men ofte? Nei. Holder med deg. Du skal få ro i egen bolig. Anonymkode: 68b7d...5b2 Akkurat det jeg også mener.. og jeg tillot jo det igår. Men synes to dsger på rad er uakseptabelt. Men jeg er tydeligvis den slemme ts Anonymkode: 40f3e...fae 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei for han bor i utlandet og er hjemme på påskeferie. Og hjemme hos han er jo foreldrene og hele hans familie ts Anonymkode: 40f3e...fae Da kan de gå på cafe/pub/bar/kino/hva de liker som ikke er hjemme hos dere. Anonymkode: 29485...631 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det jeg også mener.. og jeg tillot jo det igår. Men synes to dsger på rad er uakseptabelt. Men jeg er tydeligvis den slemme ts Anonymkode: 40f3e...fae Du setter grenser. Her høres det ikke ut som besøket var planlagte en gang, jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 29485...631
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kan de gå på cafe/pub/bar/kino/hva de liker som ikke er hjemme hos dere. Anonymkode: 29485...631 Skkurat det jeg sa til han.. men de ville visst være her. Synes det er så sykt barnslig Anonymkode: 40f3e...fae
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du setter grenser. Her høres det ikke ut som besøket var planlagte en gang, jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 29485...631 Det var ikke planlagt. Jeg spurte spesifikt hvilke dager skal du ha besøk, hn sa kun fredag. Nå plutselig sier han de twnkte å være her ikveld. ts Anonymkode: 40f3e...fae
Anonymbruker*** Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Forventer han virkelig at du skal sitte inne på soverommet hele kvelden viss vennen kommer på besøk?? Har man samboer kan man da ikke forvente at partner skal fordufte hver gang man har besøk. Egentlig merkelig, høres ut som han ikke er komfortabel med at du møter vennen hans kanskje. Mulig han ikke er helt klar for et seriøst forhold og samboerskap. Vil man møte venner og bekjente uten samboer tilstede bør det være en selvfølge at man drar ut selv og ikke sparker ut kjæresten! 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Kan du ikke henge med de hvis han absolutt skal få besøk idag? Anonymkode: 242ad...dea 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Akkurat det jeg også mener.. og jeg tillot jo det igår. Men synes to dsger på rad er uakseptabelt. Men jeg er tydeligvis den slemme ts Anonymkode: 40f3e...fae Hvordan er du den slemme? Sier han det til deg? Jeg hadde sagt: "nå kastet du meg ut i går, helt uten forvarsel. I dag har jeg tenkt å være her. Enten kan dere gå ut, eller være her, men du får ikke kaste meg ut av leiligheten to kvelden på rad. Det er ikke greit. Jeg trenger å slappe av i mitt eget hjem". Er han sutrete så viser han bare at han ikke bryr seg om deg, så da hadde jeg gjort jort prosess og gjort det slutt ganske raskt... Man skal ha gjensidig respekt i et forhold, høres ut som han mangler det for deg. Anonymkode: 68b7d...5b2 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Anonymbruker*** skrev (7 minutter siden): Forventer han virkelig at du skal sitte inne på soverommet hele kvelden viss vennen kommer på besøk?? Har man samboer kan man da ikke forvente at partner skal fordufte hver gang man har besøk. Egentlig merkelig, høres ut som han ikke er komfortabel med at du møter vennen hans kanskje. Mulig han ikke er helt klar for et seriøst forhold og samboerskap. Vil man møte venner og bekjente uten samboer tilstede bør det være en selvfølge at man drar ut selv og ikke sparker ut kjæresten! Vi har vært sammen i 6 år så vi er klare for samboerskap. Men begge er ganske antisosiale og omgås egentlig ikke med hverandres venner. Vi har jo sjeldent besøk som bare er for den «ene» personen så har funket greit hittil men to dager på rad i en helg synes jeg er voldsomt ts Anonymkode: 40f3e...fae
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det var ikke planlagt. Jeg spurte spesifikt hvilke dager skal du ha besøk, hn sa kun fredag. Nå plutselig sier han de twnkte å være her ikveld. ts Anonymkode: 40f3e...fae Da må de tenke en gang til. Anonymkode: 29485...631
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 Ja nei man kaster ikke ut den man bor med for å ha besøk. Vi bodde tidligere i en liten leilighet, og om en av oss hadde besøk så na vi aldri den andre om å gå, man ble inkludert. Ellers traff man venner ute. Anonymkode: d4c2c...5b4 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 Hvis man har samboer, og ikke 2 stuer, så har man ikke besøk hvis den ene ikke får "lov til" å være der sammen med dem. Å kreve at den andre må overnatte borte eller oppholde seg på soverommet hele kvelden er helt uhørt! Og så må jeg bare få korrigere deg tilfelle du bruker antisosial-ordet andre steder også. Folk som liker å være mye for seg selv er Asosiale. Ordet antisosiale brukes om psykopater. En litt vesentlig forskjell, så de to ordene bør IKKE forveksles 😱 Anonymkode: 2fbc2...c9a 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei for han bor i utlandet og er hjemme på påskeferie. Og hjemme hos han er jo foreldrene og hele hans familie ts Anonymkode: 40f3e...fae Da skjønner jeg at mannen din vil treffe han litt mye den lille tiden vennen er i landet. Anonymkode: 2fdce...73d 1
Forundret.. Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da skjønner jeg at mannen din vil treffe han litt mye den lille tiden vennen er i landet. Anonymkode: 2fdce...73d Ja, og da kan de jo bestille seg hotellrom om ikke ts kan bli med. 1
sicario Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 Hender en og annen sjelden gang at jeg og samboer kaster ut hverandre. Om vi feks inviterer jobben hjem, venne/venninnegjeng osv. Da tar den andre med seg unga på hytta eller til besteforeldre og sover der. Hadde satt mindre pris på om jeg ble «kastet ut» på kort varsel, ofte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå