Gå til innhold

Svart armatur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med det? Vi står mellom vanlig metallarbeider og svart armatur på både kjøkken og bad. Skaller svart lett? Andre fordeler/ulemper?

Anonymkode: 3ded9...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Svart armatur på kjøkkenet og også gjerne på badet er utrolig tøft, men det må være matt.

Jeg har ikke erfaring med det men jeg går en del på visninger og ser at mange kjøkken har det, og av og til har jeg sett at det kan se litt slitt ut, men er ikke sikker på om det er sånn overflaten skal være.

Anonymkode: aabb0...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja har det. Og enig i den over her, det må være matt. Ingen av mine har skallet av. Har nytt bad nå så der er det tidlig å si, men forrige kjøkken hadde jeg i 5år og så like fint ut som da jeg kjøpte det. Deilig å ikke måtte holde det blankt hele tiden. Og det ser mye bedre ut enn krom

Anonymkode: 85df7...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bygger hus, men velger krom på alle armaturer. Tror sort er en motegreie man er lei av til neste år. Krom er tidløst.

Anonymkode: 230e5...447

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker godt sort armatur, i og for seg, og vi har det på kjøkkenet (matt, ser fortsatt fint ut etter tre års aktiv bruk, som man gjerne har på kjøkkenet). Men tenker også at det fort kan føles veldig 2015-2020 om bare fem til ti år.

Anonymkode: af185...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi bygger hus, men velger krom på alle armaturer. Tror sort er en motegreie man er lei av til neste år. Krom er tidløst.

Helt uenig. Svart er like tidløst. Eneste grunnen til at krom var en greie var fordi de ikke kunne lage noe annet skikkelig før.. rust/bronse/gull/rosegull osv. det er en trend greie. Svart har begynt å bli den nye standarden, takk gud for det.

Anonymkode: 85df7...c41

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, vi har valgt børstet stål.

Anonymkode: bb0b4...b1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynner ikke sort allerede å bli litt utdatert? Jeg ville helt klart valgt krom.

Anonymkode: 4b11c...e53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så lekkert om det er mye kalk i vannet

Anonymkode: 2fcb6...bbb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har svart matt armatur på badet. Er lett å vaske av, skaller ikke og ser lekkert ut. Det står i stil med badet. 

Anonymkode: fdc32...83d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har svart dusjbatteri og stang. Fortsatt fint etter et par år. Hadde svart på vasken og det ble veldig fort skittent, flekker etter tannkrem osv, så byttet det ut.. :) 

Anonymkode: f2ba5...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har svart dusjbatteri og stang. Fortsatt fint etter et par år. Hadde svart på vasken og det ble veldig fort skittent, flekker etter tannkrem osv, så byttet det ut.. :) 

Anonymkode: f2ba5...1d0

Følte du at det ble bedre etter at du byttet? Føler vasken på badet blir skittent med en gang uansett jeg. 

ts

Anonymkode: 3ded9...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...