AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hva synes dere om at voksne menn går med caps? Sånn typ alltid liksom? Jeg synes det er så harry. Barnslig. Har de den bak fram er det enda verre. Anonymkode: 78862...d09 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Bullshit.Get a life🤣 Anonymkode: e6d39...33d
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva synes dere om at voksne menn går med caps? Sånn typ alltid liksom? Jeg synes det er så harry. Barnslig. Har de den bak fram er det enda verre. Anonymkode: 78862...d09 Så ikke gå med det da. Og gi faen i hva andre har på seg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Helt greit det, for å skygge for sola. Er den på bakvendt blir det i overkant fjortis. Litt som å komme seilende på skateboard når du er 40. Men folk må få gjøre som de vil. Anonymkode: 0e496...20b 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 De bryr seg nok fint lite om hva du må mene om det, TS. Kanskje de tenker at du er både harry og barnslig. Anonymkode: c2035...9da 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Jeg er helt enig ,har tenkt det samme selv. Skikkelig ukledelig på voksne menn, ser ut som gamle tenåringer . Anonymkode: 61141...917 1
Antiviruset Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er helt enig ,har tenkt det samme selv. Skikkelig ukledelig på voksne menn, ser ut som gamle tenåringer . Anonymkode: 61141...917 jadda masa Jeg bruker dette når jeg skal beskytte meg mot sol og regn. Ofte på turer. Ellers har jeg det ikke på meg fordi jeg ikke liker hodeplagg. Bruker det som et nytteplagg og driter i hva andre synes om det. 1
K.B. Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Ja hva med oss? Jeg går ofte med caps, har godt med hår på hodet, selv om det begynner å bli mer grått en mørke brunt. Kler meg så jeg føler meg behagelig, tror veldig få gjetter at jeg er 46. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 Jeg synes det er fint jeg 😊 mener da selvsagt hvis de bruker den riktig og ikke baklengs eller noe annet tull. Er veldig glad i den arbeidsmann stilen med caps 😊 (da ikke den "gangster se hvor kul jeg er'a" stilen), 😅typen min har også alltid syntes det var skikkelig "gangster" og teit, og jeg har holdt menningene mine for meg selv. Men nå fikk han en caps på jobben som han begynte å bruke, og må si han så veldig kjekk ut faktisk 😍 Anonymkode: 16ade...0fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Som nytteplagg for sol, vind, jobb osv helt greit selvsagt. Men på cafè og butikk? Og på besøk i en stue? Hm. Anonymkode: 78862...d09 1
Gjest Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 Jeg ser på caps eller skyggelue som noe gamle menn bruker. Min far har brukt skyggelue når han jobbet ute i alle år og ser også flere eldre bønder som bruker det. Syns det mer harry med folk som henger seg opp i hva andre har på seg.
Anonymbruker*** Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Hele livet har jeg sett godt voksne menn bruke caps. Synes ikke det er direkte vakkert, men som andre skriver er det jo gjerne et nytteplagg. Særs utbredt blant bønder, håndtverkere, veiarbeidere og lignende. Skygger for sol og regn, stopper svette fra å sive ned øyenen til en viss grad, beskytter hodebunn (spesiel kjekt for de med manglende hårvekst). Så har ikke veldig barnslige assosiasjoner til menn med caps. Hadde det sett bedre ut med sixpence eller cowboy hatt kanskje? Vet ikke helt jeg...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Skikkelig harry. Han vil ikke bli voksen liksom. Anonymkode: 721aa...d62 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 K.B. skrev (1 time siden): Ja hva med oss? Jeg går ofte med caps, har godt med hår på hodet, selv om det begynner å bli mer grått en mørke brunt. Kler meg så jeg føler meg behagelig, tror veldig få gjetter at jeg er 46. Og du kaller vennene dine for "gutta boys", ikke sant? Anonymkode: 721aa...d62
Michaelhe Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva synes dere om at voksne menn går med caps? Sånn typ alltid liksom? Jeg synes det er så harry. Barnslig. Har de den bak fram er det enda verre. Anonymkode: 78862...d09 Jeg går med caps hele tiden. Jeg synes jeg er fin med den. Den dekker over månen min helt perfekt. Ingen ser noe som helst. I tillegg skygger den for sola, vinden og blikk fra ubehagelige netttroll på kvinneguiden. (Min 17-årige kjæreste er helt enig. En spøk) Endret 9. april 2022 av Michaelhe 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 Jeg synes caps er dritsexy på menn, selvfølgelig ikke i en formell setting men...yum. Anonymkode: 65f55...2cf 1
K.B. Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og du kaller vennene dine for "gutta boys", ikke sant? Anonymkode: 721aa...d62 Nei det er akkurat sånne manneting jeg hater. Utrolig kleint med sånne neandertal menn.. 2
Blålilla Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 Mener ingenting. De får gå med det de vil. Ser ikke problemet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå