AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg drev på med en fyr i noen måneder ifjor, men dumpet pga syke ting han drev med. Press på sex, gir seg ikke selv om jeg hadde tegn til store smerter underveis, lo når jeg lå å vrei meg i smerter. Han prøvde også å bestemme hvordan jeg skulle se ut, hvordan håret skulle være, hvilke klær og hva jeg fikk prate om. Så noen måneder senere ser jeg at han er i et forhold med en ung og ukjent jente. Jeg tenkte mye på dette, men turte ikke blande meg inn for å advare. Etter 5 mnd var det forholdet borte og de var ikke venner på fb mer. Noen fulgte meg på IG, ingen felles venner med vedkommende og likevel så hun alle storyene mine først, uansett tid på døgnet. Etter hvert fikk jeg en dårlig magefølelse på det så jeg fjernet vedkommende. Etterpå så jeg at det var hun som var i et forhold med han. Jeg så det først 1 måned etter jeg fjernet henne. Så når de ikke sto i noe forhold lengre så tok jeg mot til meg å sendte en kort melding på IG, bare hvorfor fulgte du meg og hvem er du. Ca 1 dag senere så er jeg blokkert av den profilen, hans IG profil og hans fb profil, men ikke av hennes fb profil. Jeg tar meg i å lure på om han har kontroll på hennes innlogging på den IG. For ellers ville hun vel blokkert på fb også? Min nåværende kjæreste opplevde også at fyren kjørte helt oppi rompa på bilen hans en gang, lå å pressa bakpå fangeren lenge. Jeg kjenner jeg er bekymret for et menneske jeg ikke kjenner, men hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 1fdea...a53
MacadamiaNut Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Ring henne. Helst når du vet han er på jobb. Verdt et forsøk, selv om hun avviser deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 MacadamiaNut skrev (3 timer siden): Ring henne. Helst når du vet han er på jobb. Verdt et forsøk, selv om hun avviser deg. Jeg har tenkt tanken, men er det for drøyt? Anonymkode: 1fdea...a53
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tenkt tanken, men er det for drøyt? Anonymkode: 1fdea...a53 Nei, det som er drøyt er det du har opplevd. Helt innafor med tanke på det du beskriver. Anonymkode: 9ce9a...d6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå