AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 I flere år har vi drømt om en hyttepåske, men har manglet det viktigste: en hytte. I år har vi likevel vært så heldig at et vennepar har invitert oss til å feire påske med dem. De kan ikke komme før på onsdag på grunn av jobb, men har latt oss låne hytten deres slik at vi kan være her uten dem frem til de kommer. Her er mye snø, så alt ligger til rette for en super påske. Problemer oppsto likevel allerede i dagtidlig. Ikke spør meg hvordan vi fikk det til, men det viste seg at vi har klart å glemme å ta med undertøy til guttungen vår. Alt annet er pakket, men akkurat det har vi glemt. Vi er flere timer med kjøring hjemmefra, og det er derfor ikke aktuelt for oss å kjøre hjem for å hente. Far ble derfor sendt på "redningsoppdrag" ned til sentrum for å kjøpe noe enkelt undertøy. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde regnet med at han skulle kjøpe, men jeg hadde virkelig ikke sett for meg at han skulle tenke at bleier var en god løsning. Forklaringen hans var at utvalget av undertøy var lite, og at det ville bli alt for dyrt å kjøpe undertøy for hele påsken når det kanskje ikke ville bli brukt igjen. Da var det mye mer fornuftig å kjøpe et par pakker med bleier fra drynites. Det skal sies at det er trusebleier, og det er bare jeg som ser på det som et problem. Mannen min er veldig fornøyd med at han kom opp med en god løsning, og guttungen har ikke sagt noe på det. Likevel synes jeg det er noe feil med at han skal gå rundt med bleier hele påsken, selv om den ikke skal bli brukt som bleie. Det er tross alt en del år siden han brukte det sist. Skal jeg bare late som ingenting? Anonymkode: 28d0b...687
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Fantes det ingen cubus eller hm i området? Anonymkode: baa4e...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Spesielt innlegg...😬 Anonymkode: 0fe47...d33 9
BobbySocks Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Er ungen 2 eller 14? Det er jo litt relevant. Ellers er påsken en fin tid å gå kommando. 15
norw Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 BobbySocks skrev (4 minutter siden): Er ungen 2 eller 14? Det er jo litt relevant. Ellers er påsken en fin tid å gå kommando. Er jo ikke 14. La oss si 5 da.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 BobbySocks skrev (4 minutter siden): Er ungen 2 eller 14? Det er jo litt relevant. Ellers er påsken en fin tid å gå kommando. Han er 9 Anonymkode: 28d0b...687
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Ikke noe jeg hadde giddet å starte et innlegg på kg i påskeferien ihvertfall. Anonymkode: 677ae...8e6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Hahah, uff Men så lenge ungen ikke sier noe, så er det vel greit? Anonymkode: 53d69...808
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er 9 Anonymkode: 28d0b...687 Herregud, jeg trodde han var sånn 3-5😅 Hvordan i alle dager kan mannen din mene at det er den beste løsningen for en 9 åring?😂 Truser blir vel brukt om igjen uansett når han er så stor.. Man får jo ikke nok av det. Da hadde jeg selv gått å kjøpt truser til han! Anonymkode: 53d69...808 23 3
MissPierce Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Man setter ikke på en 9 åring bleier. Kjøp ett par truser der dere er, og så spørr dere de som kommer oppover senere om de ikke kan være så snill å kjøpe med en pakke truser for dere. Trusene kan enkelt vaskes med vaskemiddel i vasken på hytta om det ikke er vaskemaskin der. Truser får man jo heller aldri nok av. Så det ikke hvorfor de ikke skal bli brukt senere. 5 1
Fitbrit Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Her synes jeg gutten er mer fornuftig enn deg. Vi er nok alle enig i at beste løsning hadde vært at dere pakket trusene i første omgang, men det gjorde dere ikke. Selv om denne løsningen ikke var ideell fremstår det som gutten er enig i at dette ble en grei løsning. De fleste 9 åringer ville nektet å bruke bleie, og da kan du tolke reaksjonen hans på to måter. Enten ser han ikke på det som en bleie, eller så ser han ikke på det som et problem. Jo mer du gjør ut av dette, jo større er sjansen for at han vil oppleve det som et problem. 2
Million Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han er 9 Anonymkode: 28d0b...687 Kan du ikke dra og kjøpe truser til han selv, da? Og hva er det tullet faren kom med at det ikke er vits å kjøpe noe som ikke blir brukt senere? Selvfølgelig blir jo trusene tatt med hjem, vasket og brukt senere? Hvorfor skulle ikke truser dere kjøper der bli brukt senere av gutten? Jeg ville ikke latt en niåring gå i bleier, nei.... 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Ingen kjøper bleier til en niåring fordi trusene var for dyre. Om de så kostet 200 kr stykket (og så dyre er ikke truser) kjøper man én, kanskje to, og så håndvasker man kjapt en truse eller to hver eller annenhver kveld og tørker på radiatoren eller annet varmt sted. Enten er dette trolling eller så er det en merkelig fetisj. Anonymkode: e9b14...084 17
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Ett nei til bleiene herfra og dra og kjøp noen truser . Fra det ene til det andre: hvordan bleier passer en niåring ? Var han på apoteket og kjøpte ? Anonymkode: e08c3...d22 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Han er 9 Anonymkode: 28d0b...687 Elendig trolling. Anonymkode: b3d49...a03 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 At de bleiene kan brukes som en kriseløsning er jeg enig i, selv for et så stort barn. Men her synes jeg det blir over for lang tid. Tenker også at det sikkert går bra når det kun er dere, men hva skjer når det kommer flere? Vil han fremdeles synes det er greit å bruke bleie? Og hva vil venneparet si? Anonymkode: 0ea20...079 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 Bleier til store barn fra drynites er da ikke så rent billig det heller, (og gjenbrukes forhåpentligvis ikke. 😅 )Stusser litt på at mannen mener dette er en grei løsning økonomisk sett. Hvorfor mener han at undertøyet kanskje ikke ville blitt brukt igjen? Anonymkode: 9fd5e...4ad 7
Trilili Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 Hvordan er bleier billigere enn truser? De der er jo ganske dyre. Kjøp en eller 2 truser på matbutikken. Mange har det, kjøp en str større hvis de ikke har i hans str 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 De fleste butikker selger truser. Anonymkode: ae646...474 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå