snagglepusnos Skrevet 2. november 2005 #1 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, som overskriften tilsier. Kom med forslag til gode låter å trene til. Hvilken låt får deg til å tråkke litt ekstra på sykkelen eller løpe de siste 50 meterne litt fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #2 Del Skrevet 2. november 2005 Eye of the tiger Bon Jovi- Living on a prayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #3 Del Skrevet 2. november 2005 Eg høyrer mykje på Ricochets når eg trenar styrke, det er berre så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #4 Del Skrevet 2. november 2005 paperboys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Del Skrevet 3. november 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...47864&hl=musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. november 2005 #6 Del Skrevet 5. november 2005 Christina Aguilera - fighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. november 2005 #7 Del Skrevet 8. november 2005 Hurtig og tung musikk passer finfint. Her i gården er det særlig populært med Manowar og Rammstein til treningsformål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 13. november 2005 #8 Del Skrevet 13. november 2005 Tunge tråkk på sykkel - Beast of burden - Bette Midler Black velvet - Alannah Myles Michael Jackson - the way you make me feel Gwen Stefani/Eve - let me blow ya' mind Fart i beina - gammel rock (type Johnny bee good o.l.) Pon de replay - Rihanna Livin' la vida loca - Ricky Martin Fuck the millennium - Scooter Mambo nr 5 - Lou Bega Be my lover - La bouche De finnes i tusenvis! Bare noen jeg kom på i farten. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 16. november 2005 #9 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg bokser til eye of the tiger, da føler jeg meg supertøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. november 2005 #10 Del Skrevet 17. november 2005 Madonna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyngen Skrevet 25. november 2005 #11 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg liker f.eks gammel metallica, pantera, children of bodom osv. Det gir meg ekstra energi så jeg tråkker ekstra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #12 Del Skrevet 26. november 2005 paperboys! ← Samme her! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå