Gå til innhold

Penis for stor problemer og penistråder generelt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til stadighet menn her som spør anonymt om kvinner synes deres penis er OK, og hvilken grad lengde og tykkelse bidrar til nytelse og seksuell tilfredstillhet. Det som sjelden kommer frem og som ikke blir spurt om er hvor mange kvinner er det som lider med en kjæreste, samboer, eller er gift med en mann som er så rikt utstyrt at han skaper smerte, ubehag og problemer. 

Dette er et problem for noen https://www.reddit.com/r/bigdickproblems/

Så er det noen som ønsker å stå frem med problemer en stor kukk skaper. Folk som har hatt skremmende og vonde opplevelser. 

Kanskje kan det kurere de som sliter med mindreverdighetskomplekser.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå tar jeg sånne innlegg for kun EN ting: Guttemenn som sitter nedi kjelleren og vil vise seg frem/lese svar fra damer for å runke...

Siden du spør: Har vært i et forhold med en som for meg var for stor. For å ikke føle ubehag/følelsen av å revne krevde det MYYYYYE forspill. Jeg liker variasjon, og med den størrelsen var en kjappis uaktuelt. Det gjorde sexlivet lite spennende for min del.

Anonymkode: 9ada8...bcd

• Liker 1
Skrevet

Min penis er ca 17cm og ca 13-14 rundt. For lenge siden kullet jeg mye med ei jente so var lit lav. Jeg kunne ikke ligge oppå for da gikk penis i bunn og det gjorde vondt for henne så måtte være forsiktig. Derfor ble det ofte at hun satt oppå. Det fungerte bra. Så penis trenger ikke være stor men må brukes rett. Viktig at penis treffer g-punkt og helst også klit for å gi henne dobbelt orgasme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (24 minutter siden):

Min penis er ca 17cm og ca 13-14 rundt. For lenge siden kullet jeg mye med ei jente so var lit lav. Jeg kunne ikke ligge oppå for da gikk penis i bunn og det gjorde vondt for henne så måtte være forsiktig. Derfor ble det ofte at hun satt oppå. Det fungerte bra. Så penis trenger ikke være stor men må brukes rett. Viktig at penis treffer g-punkt og helst også klit for å gi henne dobbelt orgasme

Hvor mange har du ligget med? Har størrelsen vært stor for noen av dem?

Anonymkode: 5013c...4ed

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange har du ligget med? Har størrelsen vært stor for noen av dem?

Anonymkode: 5013c...4ed

Nei ikke de andre jeg har ligget med. Vet ikke hvor mange men tror det er under 30. Men med hun ene måtte jeg  være forsiktig med slik at hun kunne nyte og få orgasmer

Endret av feliek54
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en partner nå, men noen jeg var med for noen år tilbake. Han var for tykk for min smak. Jeg vet han selv nevnte at han var svært fornøyd med at han var over gjennomsnittet på tykkelse, mener han nevnte 14 cm omkrets men skal ikke si jeg husker det tallet helt riktig. Lengden var helt gjennomsnittlig (husker ikke om det ble nevnt antall cm), men lengden hadde jeg ikke problemer med, så jeg tror at det stemmer at lengden var helt fin og gjennomsnittlig.

Men merkbart at han var tykk, for selv med mye oppvarming så far de første støtene egentlig mer smertefullt pga. strekking enn nytelse. 

Anonymkode: fb6b6...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...