Gå til innhold

Hvordan oppdager du nye hudpleieprodukter og sminke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppdager du nye hudpleieprodukter og sminke? Oppdaterer alle seg på tiktok? Eller finnes det bedre steder?

Anonymkode: ad929...5cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tiktok 🤗😅

Anonymkode: 010de...e3a

AnonymBruker
Skrevet

Tik tok og instagram 

Anonymkode: 5b0a2...2b6

Skrevet

Tik Tok er bare reklame, men får inspo derfra.  Kjøper sjelden dyr sminke og holder meg stort sett til gamle favoritter. Liker å vente og lese anmeldelser før jeg kjøper.  

Skrevet

Jeg søker opp omtaler på You tube hvis jeg er på jakt etter noe. Før brukte jeg mye Makupalley men den har jeg glemt bort litt i senere tid.

AnonymBruker
Skrevet

TikTok er ikke bare reklame… Faktisk lite reklame på TikTok. 

Jeg oppdager nye hudpleieprodukter på TikTok og YouTube og så gjør jeg mer research selv på appen Picky.

Anonymkode: 7114a...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Til dere på tiktok: popper det som oftest opp under "for you", bruker dere søk og # eller bare følger dere enkelte som er flinke til å ha review på nye produkter? Tips til noen som legger ut nye produkter og har fokus på det?

Tror det er noe rart med min tiktok, for når jeg går til "following" så kommer det opp eldre videoer til de jeg følger, ikke de nyeste vidoene? Hvis jeg vil se det nyeste fra de brukerne, så må jeg fysisk inn på profilen deres. Tips til noen # som gir nye produkter? Jeg har bare søkt etter #newskincare, men vet ikke om det er den beste # akkurat. 

Anonymkode: ad929...5cb

AnonymBruker
Skrevet

Går litt i Instagram og egne forum for hudpleie/sminke. 

Anonymkode: 73f1a...33b

• Liker 1
Skrevet

Nei,jeg ser ikke på tik tok.

Er mye reklame gjennom andre sosiale media.

• Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg leser om det på nett eller sjekker ut merker jeg synes virker interessante når jeg kikker i nettbutikker. Noe finner jeg for eksempel når jeg har sett noe på Instagram, men gjør alltid litt research før jeg kjøper noe sånn at jeg vet at det passer for min hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...