Gå til innhold

Blir du tent/interesert i en mage med piercing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker med en mann på 24 som jeg har snakket med en uke nå. Han vil ofte se min piercing. Kanskje 1 gang hver dag.

hvorfor? Er det sånn at han kanskje har fetish for piercing? 

Vet om menn som driter i mage, men han elsker å se piercing i magen min.

Anonymkode: 3d736...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller vil han bare se deg mer naken for han har lyst på deg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg det ikke poenget med piercing både her og der. Avtennende er det.

Menn driter stort sett i det, han vin bare se mer og mer av deg. Ikke la deg lure.

Anonymkode: 835a9...8a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg det ikke poenget med piercing både her og der. Avtennende er det.

Menn driter stort sett i det, han vin bare se mer og mer av deg. Ikke la deg lure.

Anonymkode: 835a9...8a2

Kanskje det er slik du føler det, men ikke dra alle menn under en kam. Jeg kan godt like en piercing eller tatovering på en fin kvinnekropp, uten å a seksuelle motiver.

TS: Mulig fetish, men sannsynligvis så liker han både godt deg, kroppen din og piercingen din. Ikke legg så mye mer i det før noe annet er bevist :)

Anonymkode: f0c37...5a6

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Han liker magen din, han liker piercingen din, fordi han er forelsket i deg. Det er ingen fetisj. En av mine første forelskelser var så sterk at jeg ble opphisset bare ved tanken på sykkelsetet på sykkelen til jenta. Men jeg har aldri hatt en fetisj for sykkelseter. En skikkelig forelskelse gjør at du elsker alt ved hun du er glad i en radius på flere kilometer rundt der hun bor. Bokstavene i navnet ditt vil være hans absolutte favorittbokstaver i alfabetet. Ingen fetisj altså, kun manneforelskelse :).

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (23 minutter siden):

Han liker magen din, han liker piercingen din, fordi han er forelsket i deg. Det er ingen fetisj. En av mine første forelskelser var så sterk at jeg ble opphisset bare ved tanken på sykkelsetet på sykkelen til jenta. Men jeg har aldri hatt en fetisj for sykkelseter. En skikkelig forelskelse gjør at du elsker alt ved hun du er glad i en radius på flere kilometer rundt der hun bor. Bokstavene i navnet ditt vil være hans absolutte favorittbokstaver i alfabetet. Ingen fetisj altså, kun manneforelskelse :).

Hahahahhaahha det tror jeg på . Enig

Anonymkode: 3d736...41f

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på om magen er flat og fin.

Anonymkode: b0c79...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt en kvinnelig kollega som ville sett min piercing hver dag hadde jeg forventet en date i det minste. 

Prince Albert.

Anonymkode: 141c9...b28

Gjest MullahDadullah
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det kommer an på om magen er flat og fin.

Anonymkode: b0c79...2d3

Magen til kvinner behøver ikke å være fullstendig flat for å være fin. Så lenge det ikke er snakk om overvekt, så kan hun godt ha noen kilo ekstra, og fortsatt ha en fin mage.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes heller det er usexy og lite turn on. 

Anonymkode: 40674...7de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...