Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært samboer i tre år vi har et barn sammen, i begynnelsen var jeg veldig forelsket i han. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor. Nå er han veldig flink hjemme og med barnet men så utrolig tørr og kjedelig, vi har sjeldent interessante samtaler og han er dønn alvorlig på alt. Føler han går bare rundt og er kjedelig hele tiden. Sex livet er på bånn. Det er bare for hans skyld. Han er 38 men føles som han er 50 år. Jeg merker jeg blir så nedstemt av forholdet, vi bor langt borte fra alt og det er veldig lite å finne på sosialt. Før bodde vi i en storby. Jeg angrer også på vi flyttet hit.... Men å gå fra han og alt virker som så mye arbeid. 

Anonymkode: 20b9c...e54

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forventer du at han skal underholde deg? 

Anonymkode: 4d04a...1e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei men det er vel mulig å være litt kreativ og feks foreslå å gjøre noe fint sammen.. eller gjøre små ting i hverdagene for det skal bli kjekkere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert ganske kjedelig selv, hvis alt du har gjort i forholdet har vært å flytte, gå gravid, føde og være småbarnsmor. 

Hvis du vil ha et spennende liv, må du interessere deg for noe og bruke tid på det. Om dere så bor i skogen, er det sikkert noe å finne på, og noen å gjøre noe sammen med. Du kan uansett ikke bare flytte derfra med barnet, det har jo rettigheter til å være med faren sin. Så du må nesten gjøre livet ditt bra der du er, med mindre du kan overtale hele familien til å bytte bosted.

Anonymkode: 35f24...23b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tåpelig svar. Å føle seg underholdt, og dele humor med en partner, er topp seleksjonskrav for mange av oss. Likeså det å jobbe for at begge har glede av sexlivet. 

Anonymkode: 6f463...9e8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eller jeg må prøve bli litt mer positiv :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også begynte å synes ex samboer ble kjedelig fordi det alltid bare oss 2 og vi bodde på Grünerløkka. 

Anonymkode: 4a476...4a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei men det er vel mulig å være litt kreativ og feks foreslå å gjøre noe fint sammen.. eller gjøre små ting i hverdagene for det skal bli kjekkere.

Hva er det du foreslår og gjør ovenfor han da? 

Anonymkode: d06e9...634

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det hadde blitt bedre om dere flyttet tilbake til storbyen? Man må ha et sosialt liv utenom parforholdet og familien. 

Jeg ville satt meg ned og snakket med mannen min om at du ikke er lykkelig på den nye plassen dere bor på. Hvis han er en god mann så ønsker han vel at du skal ha det bra?

Anonymkode: 3c351...3cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kun endre deg selv. Jeg vil tippe at dere begge to er negative og kjedelige. Så smil og vær positiv og foreslå ting du har lyst til at dere skal gjøre. Du kan begynne med å foreslå å flytte til byen. Og så gjør du noe sprøtt i sengen i kveld 😀❤️

Anonymkode: ea890...3c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og så gjør du noe sprøtt i sengen i kveld 😀❤️

Knekkebrød i senga, er helsprøtt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tåpelig svar. Å føle seg underholdt, og dele humor med en partner, er topp seleksjonskrav for mange av oss. Likeså det å jobbe for at begge har glede av sexlivet. 

Det er absolutt ikke noe tåpelig svar.

Hvis dette er topp seleksjonskrav for enkelte, ja, da er det jo bare å sette i gang med selekteringen. Dere har selv ansvaret, det er dere som må sørge for å få oppfylt dette kravet. Å bare henge med på lasset og ikke gjøre noe selv og så bli sur når partner ikke oppfyller de uttalte kravene man har, det blir for dumt. Det er ingen som gidder å være gratis underholdningsmaskiner for late, uansvarlige og urealistiske mennesker. 

Anonymkode: a19a1...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig er det det. Men om han hadde vært den typen mann, ville han da valgt en kvinne som deg? Hvis svaret er ja, hvorfor er dere sammen? Og hvis svaret er nei, hvorfor forventer du da at han skal være sånn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er absolutt ikke noe tåpelig svar.

Hvis dette er topp seleksjonskrav for enkelte, ja, da er det jo bare å sette i gang med selekteringen. Dere har selv ansvaret, det er dere som må sørge for å få oppfylt dette kravet. Å bare henge med på lasset og ikke gjøre noe selv og så bli sur når partner ikke oppfyller de uttalte kravene man har, det blir for dumt. Det er ingen som gidder å være gratis underholdningsmaskiner for late, uansvarlige og urealistiske mennesker. 

Var dette din måte å tolke mitt svar på? Selvfølgelig er dette toveis. Jeg krever ikke en partner med humoristisk sans og kommunikasjonsevne, hvis jeg ikke kan gi det samme tilbake. En del av kravet, er at vi har like krav og forventninger. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er vel forskjellige. Jeg var selv sammen med en mann i 12 år, samboere med barn. Vi var unge da vi ble samen og i løpet av den tiden utviklet vi oss i veldig forskjellig retning. Dvs jeg utviklet meg, han var utelukkende opptatt av oppussing og litt fotball. Jeg oppdaget etterhvert at mannen hadde null indre liv, bare kunne uttrykke seg i form av klisjeer og hadde få eller ingen interesser. Fin mann, snill og ordentlig, men ikke for meg. Jeg gikk fra ham. 

Anonymkode: e9592...0d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Var dette din måte å tolke mitt svar på? Selvfølgelig er dette toveis. Jeg krever ikke en partner med humoristisk sans og kommunikasjonsevne, hvis jeg ikke kan gi det samme tilbake. En del av kravet, er at vi har like krav og forventninger. 

Nei, det var nok heller din måte å ordlegge deg krøkkete på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...