Gå til innhold

Spørsmål til kvinner om chat på Tinder. Hender det at dere svarer noen dager etterpå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt melding til noen damer i går , er det mulig at de svarer om noen dager? 

En annen ting. Er det sant at dere kvinner skrur av varsel? Slik at dere kun får vite om matcher når dere går inn på appen? 

Jeg er klar over at kvinner får langt flere match enn oss menn. Og at det er andre menn som foran meg i køen.

Anonymkode: 57464...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke veldig aktiv når jeg er på Tinder, og ja, det kan ta en stund før jeg svarer første gang. Når det er sagt så tar jeg meg sammen om jeg matcher med noen jeg finner interessant, så om det fortsetter å ta dager mellom svarene er det ikke et godt tegn.

Anonymkode: ab8c2...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg faktisk sveiper høyre på en mann, så er jeg genuint interessert i å få meldinger. Jeg har ikke skrudd av varsel på appen noen gang.

Anonymkode: edd18...012

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringen min er at svar kan komme litt sent ja, hos meg var det vel ca 1/3 som svarte på førstemeldingen før eller siden.. 

Anonymkode: 8d8db...dfd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Erfaringen min er at svar kan komme litt sent ja, hos meg var det vel ca 1/3 som svarte på førstemeldingen før eller siden.. 

Så 1 dag er ikke så lenge?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så 1 dag er ikke så lenge?

Kunne fint ta mer enn 1 dag. Som du skriver er det mye som skjer på damenes Tinder, også har de gjerne et aktivt liv ved siden av. Men sjansen for svar blir mindre jo lengre tid som går da, selv om alt er mulig. Men husk at nå er det påske og, så mulig en del er litt opptatt, og kke følger like mye med på Tinderen som de ellers ville gjort. Også handler det jo bittelitt om hva du skriver da. Bare et "hei" får sjeldnere svar enn om du får inn et spørsmål i meldingen f.eks..

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var aktiv på tinder kunne det ta dager før jeg svarte. Ikke for å være kiip, men var ikke innom hver dag. Hadde heller ikke på noen form for varsler. Det har jeg forøvrig ikke på noen andre so-me kanaler. 

det tok 3 mnd fra jeg og min nåværende kjæreste matchet til han sendte første melding…. (Men da var det full match!)

Anonymkode: 38c29...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta tid. 

Anonymkode: 8ea17...ad9

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var aktiv på tinder kunne det ta dager før jeg svarte. Ikke for å være kiip, men var ikke innom hver dag. Hadde heller ikke på noen form for varsler. Det har jeg forøvrig ikke på noen andre so-me kanaler. 

det tok 3 mnd fra jeg og min nåværende kjæreste matchet til han sendte første melding…. (Men da var det full match!)

For å komme med er oppfølgingsspørsmål.

Gjelder dette sveiping også? At dere sveiper tregere og sjeldnere enn oss menn? 

AnonymBruker
Skrevet

Damer flest har bokstavelig tusenvis av matcher. Hva tror du selv? 

Anonymkode: 637f4...ebc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å komme med er oppfølgingsspørsmål.

Nå er det vel veldig individuelt hvor mye man sveiper. Men jeg gjorde det ikke så veldig ofte, noen min en kveld i blant om jeg følte meg ensom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har sendt melding til noen damer i går , er det mulig at de svarer om noen dager? 

En annen ting. Er det sant at dere kvinner skrur av varsel? Slik at dere kun får vite om matcher når dere går inn på appen? 

Jeg er klar over at kvinner får langt flere match enn oss menn. Og at det er andre menn som foran meg i køen.

Ja, hadde ikke på varsler fra tinder. Tok en titt på meldinger og sånt når jeg kjedet meg. Prioriterte aldri tinder, det var rent tidsfordriv. Selv om jeg hadde noen hyggelige dater.

Anonymkode: 844e7...b2d

Skrevet

Damer som bruker mer enn noen timer på å svare er ikke noe å samle på. Slett dem og fortsett med andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hender det tar dager. Jeg bor ikke inni den appen der og jeg har ikke på varsler. Det betyr heller ikke at jeg er uinteressert. Noen ganger glemmer jeg det bare, eller jeg vil ikke svare sånn kl 03 på natta sånn som nå. 

Anonymkode: 9c6cf...293

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja det hender det tar dager. Jeg bor ikke inni den appen der og jeg har ikke på varsler. Det betyr heller ikke at jeg er uinteressert. Noen ganger glemmer jeg det bare, eller jeg vil ikke svare sånn kl 03 på natta sånn som nå. 

Anonymkode: 9c6cf...293

Ok jeg skjønner. En dame jeg har chattet med nå har brukt litt tid på å svare, men vi har avtalt å møtes. Hun har vel et liv i motsetning til meg🤣

AnonymBruker
Skrevet

Det mest slitsomme med Tinder var at mange forventet svar på minuttet. Jeg har et liv og en jobb, gidder ikke sitte og følge med på telefonen hele forbanna tiden. Slettet appen og fant en fyr i det virkelige liv. 

Anonymkode: c70a7...4bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 9.47):

Det skjer ja, men det er mer at jeg ikke får varsel så må fysisk inn. Tror ikke jeg har tatt på av varsel, har bare blitt sånn 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på mobilen 24/7 og er akkurat det samme på snap med venner og familie. Ofte jeg får varsel og bare swiper den bort og tenker jeg skal sjekke etter jeg er ferdig med det jeg driver på med på mobilen. Men så går det fort i glemmeboken. Det skjer veldig ofte. Kan også se og høre varselet, men tenker jeg skal sjekke senere også glemmer jeg det i et døgn eller to. Har ingen trang eller behov til å svare på sekundet. Når en fyr svarer på sekundet om å om igjen så er det bare slitsomt, spesielt om han krever at jeg gjør det samme. Sorry mac, ro deg ned for du vil få svar i løpet av 4-6 arbeidsdager. Du må påregne lengre responstid i helligdager. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 545e5...4f9

• Liker 1
Skrevet

Litt dum tråd.

En tommelfingerregel er at hvis damen ikke svarer innen noen timer(1 dag), er hun ikke interessert. Gå videre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter ikke flere dager med å svare. Jeg sveiper nesten ingen til høyre. Så har jeg først fått en match så er jeg interessert i å prate. 

Anonymkode: 86ae6...ea9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...