AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg jobber i kommunen og er litt usikker hvordan det er, har stilling og lurer på om man får betalt fra feks 13 til 13 hver måned eller fra 1. Til lønningsdag? Jobber mye ekstra før lønning neste uke så lurer på om de ekstra kommer denne eller neste Takk for svar på forhånd Anonymkode: 89ace...57c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Det er ingen sammenheng. Fast lønn er fra 1. til siste dag i måneden. Ekstrabetaling kommer med etter egne frister, det spørs hva lønningskontoret krever, de vil trenge noen dager på å behandle ekstra timer. Anonymkode: 85613...a97
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ingen sammenheng. Fast lønn er fra 1. til siste dag i måneden. Ekstrabetaling kommer med etter egne frister, det spørs hva lønningskontoret krever, de vil trenge noen dager på å behandle ekstra timer. Anonymkode: 85613...a97 Husker da jeg jobbet som vikar uten fast stilling fikk vi betalt alt fra 1 måned til 13 neste måned... Så regner med alt er fra 1. Til 30... Anonymkode: 89ace...57c
Frostrose Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Da jeg jobbet i kommunen fikk vi fast lønn på forskudd (slik at lønn for november kom 12. Oktober), mens ekstratimer kom på etterskudd måneden etter (slik at ekstratimer i november kom 12. Desember)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Hva står i kontrakten din? Anonymkode: d714c...880
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Hos oss får du betalt fra 1. i måneden til siste i måneden. Hvis du jobber ekstra kommer det an på når i måneden du jobbet, hvis det var tidlig i måneden kommer det på neste lønnsslipp og hvis det er sent på måneden kommer det på førstkommende. Har lønningsdag 12. hver måned. Det skal stå i kontrakten din også . Anonymkode: f4765...c8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå