AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hva er du for gammel til? Anonymkode: 3b5d3...afe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Å bry meg om hva andre mener. Anonymkode: 0fa7b...4dc 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Å drikke meg drita. Skjønner ikke at folk orker 🙈 Kanskje når jeg blir enda eldre, at det blir mer interessant igjen. Anonymkode: 1f0a2...bef 7
17.11 Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Merker at det er veldig mye jeg har sluttet å bry meg om. Første eksemplet jeg kan komme på er slaget til Will Smith, og hvor utrolig uinteressant det var å snakke om dette ved kaffemaskina i ettertid. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Drikke meg full Gå med hettegenser Bry meg om hva folk tenker om meg Anonymkode: f1e51...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 46 nå og kaster ikke lenger bort mye tid og penger på klær. Går likevel stilig antrukket. Har kvittet meg med mer enn halvparten og fikk da også "større" soverom. Klarer meg fint med noen få kvalitetsplagg. Nål og tråd gjør at mye holder lenger. Anonymkode: 40917...3d3 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Jeg er for gammel til å uttrykke meg på engelsk når det finnes helt greie ord og setninger som uttrykker alt jeg vil si - på norsk. 9 2
fotosyntesen Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Jeg er for gammel til å drikke mer en alkohol enhet ute på byen. Synes det er unødvendig dyrt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 Se på tegnefilmer, lese tegneserier Er for gammel til alt som er laget for barn og ungdommer. Anonymkode: 94c9f...4df 1
Gjest MullahDadullah Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er du for gammel til? Anonymkode: 3b5d3...afe KG.
Leeloo Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 (endret) Haha, jeg gjør fortsatt alt det ovennevnte, bortsett fra å bry meg om hva folk synes. Er 45 (blir fortsatt en ytterst sjelden gang bedt om leg., stikkprøve selvfølgelig 😄). Jeg slutter med ting hvis jeg er lei, ikke pga. alder. Mitt eget bidrag er magetopp og miniskjørt, akkurat det overlater jeg til ungdommen. Obs, ikke sladder og drama, det har jeg aldri orket. Endret 9. april 2022 av Leeloo Tillegg 1
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 (endret) Leeloo skrev (1 time siden): Haha, jeg gjør fortsatt alt det ovennevnte, bortsett fra å bry meg om hva folk synes. Er 45 (blir fortsatt en ytterst sjelden gang bedt om leg., stikkprøve selvfølgelig 😄). Jeg slutter med ting hvis jeg er lei, ikke pga. alder. Mitt eget bidrag er magetopp og miniskjørt, akkurat det overlater jeg til ungdommen. Obs, ikke sladder og drama, det har jeg aldri orket. Heia! 😃 Jeg viser litt mage innimellom. Men ikke med mikrotopp liksom. Haha. Altså..,Skal jeg jobbe for å ha den flat får jeg nesten bruke den litt også😂 Endret 9. april 2022 av Frøkenfryden 1
Leeloo Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 43 minutter siden, Frøkenfryden said: Heia! 😃 Jeg viser litt mage innimellom. Men ikke med mikrotopp liksom. Haha. Altså..,Skal jeg jobbe for å ha den flat får jeg nesten bruke den litt også😂 You go girl! Jeg har ikke magen til det, og prøver å unngå å kle meg som datteren min 😄 Skinnyjeansene mine er det derimot ingen som får ta fra meg 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå