Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Noen tips til hvor det er best å ta 3D ultralyd i Oslo-området? 
Vet Martin Lundring på Spesialistsenteret på Jessheim er anbefalt, men synes det er litt langt. Har vært hos han til TUL så vet at han er veldig dyktig, men hadde vært supert med noe nærmere denne gangen hvis det er gode alternativer. 
Hvilket tidspunkt er best for 3D ultralyd? Er allerede i uke 28, er det «for sent», eller kan man fortsatt få gode bilder?

AnonymBruker
Skrevet
nilie skrev (19 minutter siden):

Hei! 
Noen tips til hvor det er best å ta 3D ultralyd i Oslo-området? 
Vet Martin Lundring på Spesialistsenteret på Jessheim er anbefalt, men synes det er litt langt. Har vært hos han til TUL så vet at han er veldig dyktig, men hadde vært supert med noe nærmere denne gangen hvis det er gode alternativer. 
Hvilket tidspunkt er best for 3D ultralyd? Er allerede i uke 28, er det «for sent», eller kan man fortsatt få gode bilder?

Majorstuaklinikken har tilbud nå. Jeg bestilte der. Er vel cirka i uke 28 når jeg skal ta den. De anbefaler mellom uken 26-32 før babyen blir for stor.

Anonymkode: 0d39e...062

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 9.24):

Majorstuaklinikken har tilbud nå. Jeg bestilte der. Er vel cirka i uke 28 når jeg skal ta den. De anbefaler mellom uken 26-32 før babyen blir for stor.

Anonymkode: 0d39e...062

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...