AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #41 Skrevet 11. april 2022 Sykehuset hadde i går satt frem (falske) påskeliljer på sykepleierstasjonene, samt noen egg på stang i vaser. Jeg vet ikke når de ble satt frem, men jeg la merke til det når jeg fikk reise hjem fra isolat. Her hjemme blir det nok ikke pyntet til påske. Vi malte noen egg før vi ble syke, de skal få ligge i en skål, og kanskje få oppheng senere. Resten blir liggende på loftet i år. Anonymkode: 71f43...f7c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #42 Skrevet 11. april 2022 For meg som liten satte jeg stor pris på slike høytider og synes det var koselig når det ble gjort litt ut av det. Dette har jeg ønsket å ta med meg når jeg selv har fått barn. Vi pyntet på lørdag, da får det stå litt fremme enn om jeg skulle ha pynta på onsdagskveld og tatt det bort mandag. Anonymkode: 57b97...530
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #43 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 21.05): For meg som liten satte jeg stor pris på slike høytider og synes det var koselig når det ble gjort litt ut av det. Dette har jeg ønsket å ta med meg når jeg selv har fått barn. Vi pyntet på lørdag, da får det stå litt fremme enn om jeg skulle ha pynta på onsdagskveld og tatt det bort mandag. Anonymkode: 57b97...530 Jeg også har vokst opp med at det ble pyntet og laget koselig stemning i huset ved høytider som jul, påske og 17 mai. Dette er kjekt synes jeg. Men jeg eier lit påskepynt, men har kjøpt en liten påskepynt hvert år i noen få år. Noen gule blomster og stearinlys. Skal ikke så mye til for å skape litt påskestemning. Kommer nok ikke til å kjøpe særlig mer pynt i framtiden. Bruke det jeg har. Trenger ikke overdrive tenker jeg. 🐣🐣🐣 Anonymkode: bdade...a59
FantasDick Skrevet 13. april 2022 #44 Skrevet 13. april 2022 Vi pyntet på mandag. Ikke så voldsomt, men var ute for å finne gåsunger, satte fram pynt ungene har laget på bhg/skole, sådd karse, kjøpt gule tulipaner, servietter og tatt fram noen andre påskefigurer jeg har kjøpt og liker veldig godt. Vi drar på hytta i morgen og tenker ungene får pynte den mens vi pakker ut.
Arkana Skrevet 14. april 2022 #45 Skrevet 14. april 2022 Når vi tar påskeferie, det vil si helgen med palmesøndag.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #46 Skrevet 14. april 2022 Påske er aldri noe jeg pynter til. Har aldri gjort det. Eier ikke et snev av gult eller kyllinger eller noe. Litt rart, ettersom jeg pynter meg ihjel til jul. Kanskje jeg skal hive meg på trenden med noen gule duker og et par påskedekorer. Tja. Hvorfor ikke for å få en forandring! Neste år er jeg med! Anonymkode: 83d7c...bf2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå