Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alltid usikker på dette… Når pynter dere til påske egentlig? 🐣

Anonymkode: bdade...a59

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg pynter til påske, gjør jeg det på onsdag ettermiddag, mens jeg tar helgevasken.

Da legger jeg på noen påskeduker, og setter frem noen påskefigurer og noen påskeliljer.

Anonymkode: 334cd...736

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pyntet i går. Fyller nok på med flere blomster neste uke, og mer godt i skåler. 

Anonymkode: 6bfc1...d6a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke funnet fram noe påskepynt, kanskje jeg pynter i helga eller kanskje jeg dropper det i år.

Anonymkode: 880c3...a03

Gjest Villfisker
Skrevet

Pynter aldri hjemme. Lager bare ekstra arbeid.

AnonymBruker
Skrevet
Villfisker skrev (Akkurat nå):

Litt enig med deg, derfor tenker jeg at det blir mye styr å pynte neste uke bare for noen få dager for å så rydde vekk igjen kort tid etter. Men er jo litt kjekt med litt påskestemning hjemme og. 🐣🐣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke hjemme i påska, så der ingen grunn til å pynte. 

Anonymkode: ac673...734

Skrevet

Å pynte til påske er det mange år siden jeg har gjort, tipper det ble gjort på slutten av 90 tallet sist gang.

AnonymBruker
Skrevet
Villfisker skrev (13 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke hjemme i påska, så der ingen grunn til å pynte. 

Anonymkode: ac673...734

celmarith skrev (7 minutter siden):

Å pynte til påske er det mange år siden jeg har gjort, tipper det ble gjort på slutten av 90 tallet sist gang.

Kanskje jeg skal ta en runde på graviditetsforumet og poengtere i flere tråder at jeg ikke er gravid 😜

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Pynter til påske? Med gult, gult, gult og kyllinger?

Heldigvis er jeg minimalist...

Anonymkode: eff02...396

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har lite påskepynt,kun de som barna har laget samt en duk jeg laget selv som barn. Tok de frem i går da jeg vasket og kjøpte noen gule blomster. Skal på hytta i dag og der skal vi plukke gåsunger og pynte med egg-tenker de holder:) 

Anonymkode: 1c609...9e2

AnonymBruker
Skrevet

Pyntet forrige helg. Syns det er koselig med litt gule duker, 2-3figurwr og noen kyllinger ungene har laget i bhg. Det er ikke så voldsomt at det blir stress å ta det bort igjen. 

Anonymkode: 34436...6b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pynter til påske? Med gult, gult, gult og kyllinger?

Heldigvis er jeg minimalist...

Anonymkode: eff02...396

Finner frem heklede kyllinger og eggeholdere som er arv fra besteforeldre. Kjøper inn gule tulipaner og påskeliljer. Setter frem skåler med appelsiner og kvikklunsj. Legger frem påskeegg man har fått fra jobb, venner og familie opp gjennom. Maler påskeegg, og henger de på et nek. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke grunnloven pålegger meg det.

Anonymkode: c0b3c...549

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på når jeg skal pynte. Synes det er lite vits å sette fram pynt bare for et par dager, så tenker jeg pynter senest på mandag. Jeg liker at det er rent og ryddig når jeg skal pynte, så får se når jeg får tatt helgevasken :)

Anonymkode: e8607...e71

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vanligvis borte i påsken så blir lite grad av påskepynt. Det hadde det nok blitt uansett, men jeg liker gule blomster, så det kjøper jeg gjerne.  

Er ikke så glad i all sånn påskenips pynt heller.

Anonymkode: 45a2a...b81

AnonymBruker
Skrevet

Pynta forrige helg. Elsker å pynte hjemme, og livet er fort kort til å ikke gjøre ting du elsker 😅 Setter frem litt ting ungene har laget, sådd litt karse, kjøpt tulipaner og satt frem litt pynt. 

Anonymkode: 4526a...675

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar fram noe pynt i starten av neste uke. Mandag eller tirsdag 😊 Jeg pleier å pynte litt, med en påskeduk på bordet og noen figurer i vinduskarmen. Synes det er hyggelig, og er ikke så mye at det blir stress å fjerne igjen. 

Anonymkode: c1eee...f95

AnonymBruker
Skrevet

i dag

Anonymkode: 6456f...898

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er alltid usikker på dette… Når pynter dere til påske egentlig? 🐣

På mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...