Gå til innhold

Noen erfaring m jobb på colorline?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, vurderer å søke fordi det virker så koselig på båten, noen som vil dele erfaringer? Hva er vanlig lønn? Hvordan er deg å jobbe der?

☺️

Anonymkode: 1c499...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri hørt noe positivt. Beklager. 

Anonymkode: 3e746...736

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri hørt noe positivt. Beklager. 

Anonymkode: 3e746...736

Hva har du hørt?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo nesten nevne hvilken stilling du snakker om. Er det kaféarbeider eller kaptein, liksom? Stor forskjell...

Og ja, jeg har jobbet i Color Line selv. Det er stor forskjell på avdelingene, og på båtene. Lønn kommer selvsagt an på hvilken stilling man har.

Anonymkode: 57842...4e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du må jo nesten nevne hvilken stilling du snakker om. Er det kaféarbeider eller kaptein, liksom? Stor forskjell...

Og ja, jeg har jobbet i Color Line selv. Det er stor forskjell på avdelingene, og på båtene. Lønn kommer selvsagt an på hvilken stilling man har.

Butikkarbeider eller noe i den duren, resepsjonist kanskje. Hvertfall noe som er sosialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En venn av meg jobber som dekksoffiser i rederiet Color Line, bosatt i Kristiansand. Han elsker jobben! 2/2 turnus og tjener fett!

Anonymkode: 3aefe...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En venninne av meg har jobbet i Color line i mange mange år og virker som hun stortrives. 

Anonymkode: 8674f...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Butikkarbeider eller noe i den duren, resepsjonist kanskje. Hvertfall noe som er sosialt

Kjenner noen som jobber i butikk på Oslobåtene, og de trives ihvertfall:). I husøk. avdelingen har jeg inntrykk av at det litt sånn "kjerring-miljø", hvis du skjønner hva jeg mener... Kaféarbeider på Sverige- og Danmarklinjene virker ganske masete, med mye unger og griseri, men behagelig i stille perioder.

Jeg jobbet på drift selv, og der er det ingen kundekontakt. 2/2 uker rotasjon funker for mange, men det funker ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...