AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Hei, vurderer å søke fordi det virker så koselig på båten, noen som vil dele erfaringer? Hva er vanlig lønn? Hvordan er deg å jobbe der? ☺️ Anonymkode: 1c499...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg har aldri hørt noe positivt. Beklager. Anonymkode: 3e746...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri hørt noe positivt. Beklager. Anonymkode: 3e746...736 Hva har du hørt? ts Anonymkode: 1c499...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 Du må jo nesten nevne hvilken stilling du snakker om. Er det kaféarbeider eller kaptein, liksom? Stor forskjell... Og ja, jeg har jobbet i Color Line selv. Det er stor forskjell på avdelingene, og på båtene. Lønn kommer selvsagt an på hvilken stilling man har. Anonymkode: 57842...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du må jo nesten nevne hvilken stilling du snakker om. Er det kaféarbeider eller kaptein, liksom? Stor forskjell... Og ja, jeg har jobbet i Color Line selv. Det er stor forskjell på avdelingene, og på båtene. Lønn kommer selvsagt an på hvilken stilling man har. Anonymkode: 57842...4e3 Butikkarbeider eller noe i den duren, resepsjonist kanskje. Hvertfall noe som er sosialt Anonymkode: 1c499...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 En venn av meg jobber som dekksoffiser i rederiet Color Line, bosatt i Kristiansand. Han elsker jobben! 2/2 turnus og tjener fett! Anonymkode: 3aefe...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Del Skrevet 9. april 2022 En venninne av meg har jobbet i Color line i mange mange år og virker som hun stortrives. Anonymkode: 8674f...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Del Skrevet 9. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Butikkarbeider eller noe i den duren, resepsjonist kanskje. Hvertfall noe som er sosialt Anonymkode: 1c499...5fd Kjenner noen som jobber i butikk på Oslobåtene, og de trives ihvertfall. I husøk. avdelingen har jeg inntrykk av at det litt sånn "kjerring-miljø", hvis du skjønner hva jeg mener... Kaféarbeider på Sverige- og Danmarklinjene virker ganske masete, med mye unger og griseri, men behagelig i stille perioder. Jeg jobbet på drift selv, og der er det ingen kundekontakt. 2/2 uker rotasjon funker for mange, men det funker ikke for meg. Anonymkode: 57842...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå