AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg har hatt sex med en del og jeg opplever at svært få faktisk lager noen «godlyder», til og med når de kommer, så er det en stille grimase og så er det ferdig. Har vært med en som lagde stønnelyder under hele sexakten(dette gjorde meg litt forvirret da, da det var så voldsomt at jeg hele tiden trodde han kom) og en som lagde mye stønnelyder når han kom. Resten har vært stille eller kanskje et lite stønn akkurat når de kom. Gjør du det? Hvorfor? Er det pga det er verdens beste sex? Du liker det? Klarer ikke kontrollere deg? Lager du ingen lyd? Hvorfor ikke? Er sexen for dårlig? Tørr du ikke? Føler ikke behovet? Jeg elsker når menn lager lyd, spesielt når de kommer, tenner meg veldig. Så trist at jeg nesten aldri møter på de som gjør det, kanskje jeg må bli bedre? Anonymkode: 9d285...ce5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jeg lager masse godlyder, med mindre det er viktig for oss å holde volumet nede pga barna i huset, hyttetur e.l. Ikke bare fordi hun er så rågod på det hun gjør (mye oralsex her) at lydene kommer spontant og naturlig (ord blir uansett fattige), men også for at hun blir bedre med responsen fra meg enn uten. Og samme med henne andre veien, selvfølgelig. Vi snakker ikke så mye under sex, men godlydene er jo viktige ( og tennende) signaler om hvordan ting oppleves, når de kommer spontant og naturlig (vel og merke). Skjønner meg ikke på de som mener de får bra sex uten en lyd, det blir jo helt uten feedback til partneren og veldig dødt og kjedelig og litt urovekkende syns nå jeg. Vi har den kjipeste sexen når vi er nødt til å være stille og den beste når vi er alene i huset og kan slippe oss helt løs. Anonymkode: f8aac...401 4 2
feliek54 Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 jeg lager lit lyder(ikke høyt) når jeg får orgasme og kjenner du meg så merker du også at jeg nyter hele tiden 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Lager litt lyder ja spesielt når det går. Snakker en god del sammen og da "Dirty talk" som min dame liker veldig godt. Da blir hun helt vill . Hun stønner en god del, og det på en måte som ikke er kunstig eller tilgjort. Et lite problem når man er på hytten i påsken, og de andre soverommene er opptatt med annen familie. Da får man bare begrense seg. Anonymkode: e8485...9f1 1
22250remington Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Før når jeg var yngre var jeg den stille typen, men når jeg vart voksen og mere trygg på meg selv og lærte og slippe meg mere løs så kom lydene av seg selv på en måte og sexen blir også mye bedre når man ikke holder igjen på noe. Får positive tilbakemeldinger fra min nåværende fuckfriend angående lydene som kommer fra meg og at eg er første mannen hun har sex med som virkelig slipper seg løs og lager lyd. 1
Kjærleiksbjørn Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Kanskje menn begynner å lage lyd i senga når de føler seg trygge på den de er sammen med. Menn har også prestasjonsangst og sliter med usikkerhet. 1
Sphere Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Jeg lager lyder når det blir litt ekstra godt. Det er jo også slik at jo tryggere du er på dama, jo lettere slipper du deg løs. Jeg har vært med kvinner som har fått meg til å føle meg skikkelig teit som lager disse lydene. Og jeg føler jo liksom selv at de ikke er spesielt merkelige disse lydene jeg lager. Etterhvert som jeg ble tryggere på meg selv, lærte jeg å gi mer faen, og slippe meg mer løs. Uavhengig av hennes reaksjoner. Det er godt, og da viser jeg det. Helt naturlig. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Jeg sier "hysj, ikke la dem høre oss"
sicario Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har hatt sex med en del og jeg opplever at svært få faktisk lager noen «godlyder», til og med når de kommer, så er det en stille grimase og så er det ferdig. Har vært med en som lagde stønnelyder under hele sexakten(dette gjorde meg litt forvirret da, da det var så voldsomt at jeg hele tiden trodde han kom) og en som lagde mye stønnelyder når han kom. Resten har vært stille eller kanskje et lite stønn akkurat når de kom. Gjør du det? Hvorfor? Er det pga det er verdens beste sex? Du liker det? Klarer ikke kontrollere deg? Lager du ingen lyd? Hvorfor ikke? Er sexen for dårlig? Tørr du ikke? Føler ikke behovet? Jeg elsker når menn lager lyd, spesielt når de kommer, tenner meg veldig. Så trist at jeg nesten aldri møter på de som gjør det, kanskje jeg må bli bedre? Anonymkode: 9d285...ce5 Grunnen til at du opplever at så få (nesten ingen) lager lyd, er fordi sex for en mann ikke er noe som automatisk får deg til å lage lyd. Om man lager lyd når man har sex, så er det som oftest med vilje og noe man bevisst gjør for feks vise at man nyter osv. Det er selvfølgelig ingen automatikk i at man stønner og lager lyd når man får orgasme. Dette er som oftest viljestyrt. Nei jeg lager sjelden lyd. Evt noe lyd for å bekrefte at det partner gjør er godt. Altså helt bevisst lager lyd som har en funksjon. Er ikke et forsøk på å kontrollere meg, ikke elsker det som skjer, har hemninger som er årsak, men det er bare sex og ikke noe som får kroppen til å lage disse lydene ukontrollert. Hvor «god» du er spiller ingen rolle for om man lager lyd eller ikke. En orgasme er en orgasme. Ja, noen orgasmer er mye bedre en andre orgasmer, men aldri sånn at man ukontrollert lager stønnelyder. Eneste som får meg til å lage stønnelyder osv er sex med stort innslag av SM/smertepåføring. Men da er det smertene som utløser lyden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 12 minutter siden, sicario said: Grunnen til at du opplever at så få (nesten ingen) lager lyd, er fordi sex for en mann ikke er noe som automatisk får deg til å lage lyd. Om man lager lyd når man har sex, så er det som oftest med vilje og noe man bevisst gjør for feks vise at man nyter osv. Det er selvfølgelig ingen automatikk i at man stønner og lager lyd når man får orgasme. Dette er som oftest viljestyrt. Nei jeg lager sjelden lyd. Evt noe lyd for å bekrefte at det partner gjør er godt. Altså helt bevisst lager lyd som har en funksjon. Er ikke et forsøk på å kontrollere meg, ikke elsker det som skjer, har hemninger som er årsak, men det er bare sex og ikke noe som får kroppen til å lage disse lydene ukontrollert. Hvor «god» du er spiller ingen rolle for om man lager lyd eller ikke. En orgasme er en orgasme. Ja, noen orgasmer er mye bedre en andre orgasmer, men aldri sånn at man ukontrollert lager stønnelyder. Eneste som får meg til å lage stønnelyder osv er sex med stort innslag av SM/smertepåføring. Men da er det smertene som utløser lyden. Nåh, bare ikke tro at du snakker for alle. Jeg kan stønne ukontrollert av nytelse med visse sexleketøy alene i noen tilfeller også, det har opplagt ingen kommunikativ nyttefunksjon eller kan forklares med at det er viljestyrt eller på noen måte nødvendig. Men ut kommer lydene likevel. For meg kommer det mer lyd proporsjonalt med nivået av nytelse, gjerne hvis det kommer i mer uventede topper og bølger, og det er mer snakk om at jeg bevisst demper det ned hvis det er viktig å ikke bli hørt. Kan glemme meg, og min kjære må gripe inn med et hysj, et kyss eller en hånd over munnen min. Jeg har aldri "bare sex", forresten. Sex er aldri noe "bare" for meg, har aldri vært det. Selv ikke etter noen tusen ganger. Anonymkode: f8aac...401 2
FunnyBoy123 Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Lager litt lyder, men ikke sånne høy-pitchet lyder som damen gjør.. Når jeg kommer derimot, da kommer det en ikonisk lyd fra munnen min..🤪 1
sicario Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nåh, bare ikke tro at du snakker for alle. Jeg kan stønne ukontrollert av nytelse med visse sexleketøy alene i noen tilfeller også, det har opplagt ingen kommunikativ nyttefunksjon eller kan forklares med at det er viljestyrt eller på noen måte nødvendig. Men ut kommer lydene likevel. For meg kommer det mer lyd proporsjonalt med nivået av nytelse, gjerne hvis det kommer i mer uventede topper og bølger, og det er mer snakk om at jeg bevisst demper det ned hvis det er viktig å ikke bli hørt. Kan glemme meg, og min kjære må gripe inn med et hysj, et kyss eller en hånd over munnen min. Jeg har aldri "bare sex", forresten. Sex er aldri noe "bare" for meg, har aldri vært det. Selv ikke etter noen tusen ganger. Anonymkode: f8aac...401 Nei jeg snakker ikke om alle. Ingen kan snakke på vegne av alle. Jeg snakker på vegne av meg selv og alle TS har hatt sex med unntatt den ene, som satte henne såpass ut at hun opprettet denne tråden. Grunnen til at hun ble så satt ut, er nettop fordi det ikke er så vanlig for menn å lage mye lyd som ikke er viljestyrt. Mistenker at du er kvinne? Som du ser av mitt innlegg så skrev jeg «som mann». Jeg er ikke kvinne og aner ikke hvordan sex er for en kvinne. Jeg vet at min samboer og tidligere partnere lager lyd. De er alle kvinner. For meg er ikke sex noe big deal. Derfor jeg sier «det er bare sex». Jeg opphøyer ikke sex til noe magisk eller helt fantastisk liksom. Det er digg, godt, fint, koselig osv, men det er fortsatt bare sex🤷🏼♂️. Vi spiser, drikker, leser, samtaler, leker med barna, leser bøker, drikker vin, har sex, koser oss med god mat osv osv. sex er bare en av veldig mye fint livet har å by på. Legger ikke stort mer enn det i sex😊
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 7 minutter siden, sicario said: Nei jeg snakker ikke om alle. Ingen kan snakke på vegne av alle. Jeg snakker på vegne av meg selv og alle TS har hatt sex med unntatt den ene, som satte henne såpass ut at hun opprettet denne tråden. Grunnen til at hun ble så satt ut, er nettop fordi det ikke er så vanlig for menn å lage mye lyd som ikke er viljestyrt. Mistenker at du er kvinne? Som du ser av mitt innlegg så skrev jeg «som mann». Jeg er ikke kvinne og aner ikke hvordan sex er for en kvinne. Jeg vet at min samboer og tidligere partnere lager lyd. De er alle kvinner. For meg er ikke sex noe big deal. Derfor jeg sier «det er bare sex». Jeg opphøyer ikke sex til noe magisk eller helt fantastisk liksom. Det er digg, godt, fint, koselig osv, men det er fortsatt bare sex🤷🏼♂️. Vi spiser, drikker, leser, samtaler, leker med barna, leser bøker, drikker vin, har sex, koser oss med god mat osv osv. sex er bare en av veldig mye fint livet har å by på. Legger ikke stort mer enn det i sex😊 Vet jo at du er mann, syntes bare du virket litt generaliserende utfra hvordan du selv er i måten du ordla deg på. Jeg legger nok kanskje uvanlig mye i sex, til mann å være muligens, men i det hele tatt. Det er det absolutt beste jeg vet, overgår alt av ting ellers som jeg liker og verdsetter. Så det ville ikke være feil av meg å si at det er noe jeg "opphøyer". Og det er en "big deal" for meg, den største dealen av alle, i grunnen. Alltid vært sånn. Er en veldig lidenskapelig og også "seksuell person", innser jeg. Mulig at det forklarer lydnivået til dels også? Min partner ser nok på sex mer som du gjør og opplever det ikke like voldsomt sterkt som meg. For meg er det det desidert beste livet kan by meg på. Men sånn er vi ulike, må bare akseptere det. Anonymkode: f8aac...401 2
sicario Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet jo at du er mann, syntes bare du virket litt generaliserende utfra hvordan du selv er i måten du ordla deg på. Jeg legger nok kanskje uvanlig mye i sex, til mann å være muligens, men i det hele tatt. Det er det absolutt beste jeg vet, overgår alt av ting ellers som jeg liker og verdsetter. Så det ville ikke være feil av meg å si at det er noe jeg "opphøyer". Og det er en "big deal" for meg, den største dealen av alle, i grunnen. Alltid vært sånn. Er en veldig lidenskapelig og også "seksuell person", innser jeg. Mulig at det forklarer lydnivået til dels også? Min partner ser nok på sex mer som du gjør og opplever det ikke like voldsomt sterkt som meg. For meg er det det desidert beste livet kan by meg på. Men sånn er vi ulike, må bare akseptere det. Anonymkode: f8aac...401 Skjønner 😊 Som du sier så er vi alle forskjellige, og det som gjelder deg og meg skal vi være forsiktige med å overføre på «alle» 😊 Vil ikke si du legger «uvanlig» mye i sex. Er nok mange som legger like mye idet som det du gjør, og mange som legger det jeg gjør i det. Det som er litt morsomt da, at ingen er like og at det er enorme variasjoner innenfor det som er normalen. Vil jo tro at din veldig lidenskap og at det er det beste du vet bidrar til lydnivået ditt😀. Håper det funker bra med deg og partneren din på tross av forskjellene da. Ser for meg at det kan by på noen utfordringer om det er det beste du vet og har en veldig lidenskap, og hun er mer lik meg og ikke legger så mye i sex og ikke ser på det som en big deal..?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 41 minutter siden, sicario said: Skjønner 😊 Som du sier så er vi alle forskjellige, og det som gjelder deg og meg skal vi være forsiktige med å overføre på «alle» 😊 Vil ikke si du legger «uvanlig» mye i sex. Er nok mange som legger like mye idet som det du gjør, og mange som legger det jeg gjør i det. Det som er litt morsomt da, at ingen er like og at det er enorme variasjoner innenfor det som er normalen. Vil jo tro at din veldig lidenskap og at det er det beste du vet bidrar til lydnivået ditt😀. Håper det funker bra med deg og partneren din på tross av forskjellene da. Ser for meg at det kan by på noen utfordringer om det er det beste du vet og har en veldig lidenskap, og hun er mer lik meg og ikke legger så mye i sex og ikke ser på det som en big deal..? Hei, ja, det har sine utfordringer å være så ulike sånn. Men hun er glad i sex, bare ikke like vill og gal etter det som meg. Vi har utrolig ulike tenningsmønstre også, men har fått det til å funke på vårt eget rare vis. Det har heldigvis hele veien vært som en vane med sex flere ganger i uken og alltid bra for begge. Vi syns det svinger av det, og det har det alltid gjort, på 16. året nå. Tror jeg har blitt enda mer vilt glad i sex nettopp pga hvor super bra det alltid er med henne. Er vel bedre vant enn mange som har vært så lenge sammen, og vi er i et enormt godt forhold på så mange måter, så kan jo slett ikke klage. Anonymkode: f8aac...401
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #18 Skrevet 10. april 2022 Så fint å se at flere lager lyd her, virker jo som at det er litt forskjellige grunner til hvorfor man gjør det. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lager masse godlyder, med mindre det er viktig for oss å holde volumet nede pga barna i huset, hyttetur e.l. Ikke bare fordi hun er så rågod på det hun gjør (mye oralsex her) at lydene kommer spontant og naturlig (ord blir uansett fattige), men også for at hun blir bedre med responsen fra meg enn uten. Og samme med henne andre veien, selvfølgelig. Vi snakker ikke så mye under sex, men godlydene er jo viktige ( og tennende) signaler om hvordan ting oppleves, når de kommer spontant og naturlig (vel og merke). Skjønner meg ikke på de som mener de får bra sex uten en lyd, det blir jo helt uten feedback til partneren og veldig dødt og kjedelig og litt urovekkende syns nå jeg. Vi har den kjipeste sexen når vi er nødt til å være stille og den beste når vi er alene i huset og kan slippe oss helt løs. Anonymkode: f8aac...401 Ja jeg er enig her. Jeg føler meg jo veldig bra når de faktisk gir utrykk for at de liker det. Får jo signaler ellers noen ganger av ord/ansiktsutrykk men det er liksom noe ekstra med litt lyd. Det er noe med tanken om at sexen/orgasmen er så god at de ikke klarer å holde tilbake også. 22250remington skrev (14 timer siden): Før når jeg var yngre var jeg den stille typen, men når jeg vart voksen og mere trygg på meg selv og lærte og slippe meg mere løs så kom lydene av seg selv på en måte og sexen blir også mye bedre når man ikke holder igjen på noe. Får positive tilbakemeldinger fra min nåværende fuckfriend angående lydene som kommer fra meg og at eg er første mannen hun har sex med som virkelig slipper seg løs og lager lyd. Kjærleiksbjørn skrev (13 timer siden): Kanskje menn begynner å lage lyd i senga når de føler seg trygge på den de er sammen med. Menn har også prestasjonsangst og sliter med usikkerhet. Da skal jeg ha det i bakhodet. sicario skrev (4 timer siden): Nei jeg snakker ikke om alle. Ingen kan snakke på vegne av alle. Jeg snakker på vegne av meg selv og alle TS har hatt sex med unntatt den ene, som satte henne såpass ut at hun opprettet denne tråden. Grunnen til at hun ble så satt ut, er nettop fordi det ikke er så vanlig for menn å lage mye lyd som ikke er viljestyrt. Mistenker at du er kvinne? Som du ser av mitt innlegg så skrev jeg «som mann». Jeg er ikke kvinne og aner ikke hvordan sex er for en kvinne. Jeg vet at min samboer og tidligere partnere lager lyd. De er alle kvinner. For meg er ikke sex noe big deal. Derfor jeg sier «det er bare sex». Jeg opphøyer ikke sex til noe magisk eller helt fantastisk liksom. Det er digg, godt, fint, koselig osv, men det er fortsatt bare sex🤷🏼♂️. Vi spiser, drikker, leser, samtaler, leker med barna, leser bøker, drikker vin, har sex, koser oss med god mat osv osv. sex er bare en av veldig mye fint livet har å by på. Legger ikke stort mer enn det i sex😊 FunnyBoy123 skrev (4 timer siden): Lager litt lyder, men ikke sånne høy-pitchet lyder som damen gjør.. Når jeg kommer derimot, da kommer det en ikonisk lyd fra munnen min..🤪 Ja han ene lagde veldig høye stønnelyder, som minnet veldig om mine egne lyder, gjennom hele sexen, det ble personlig litt for mye for meg, det satt meg helt ut.. Men hadde en ex som alltid «stønnet litt mandig» når han kom og det var helt fantastisk å høre, så når jeg har hatt sex med andre etter han så har det vært så kjedelig når de ikke utrykker seg fordi jeg savner akkurat det. Anonymkode: 9d285...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå