Gå til innhold

Til menn : Mest sexy måten å avsløre buttplug på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drakk meg brisen alene og kjøpte meg en buttplug på nett. Og nå er den da på vei. 
Så til dere menn, hvordan si dette til typen? Hvordan "avsløre den" på beste måte?
Putte den inni selv? La han tilfeldigvis oppdage den? Eller bare si " her er noe jeg kjøpte" ? Så han kan gjøre det?

Hva er den mest sexy måten å gjøre det på?

Anonymkode: 866f0...778

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fise den ut

Anonymkode: 4d435...2c4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fise den ut

Anonymkode: 4d435...2c4

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💩

Skrevet

Useriøst svar

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det så komplisert. Ikke gjør det til en greie. Kan du ikke bare si "Se, jeg har fått pakke, det er noe jeg har bestilt som vi kan teste sammen i kveld"

Anonymkode: 8c171...054

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte tenke.  Kanskje at hun tilfeldigvis må bøye seg etter noe, på badet, eller på tur til sengs, og avslører at den er på plass. Eller kanskje at jeg går og legger meg først, og oppdager buttplug og glidemiddel, på hennes side av sengen.  

Eller spør: "det føles så rart i rumpa mi, kan du ta en kikk, om det har skjedd noe?". 

Anonymkode: d55ee...df0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

La den ligge og slenge på nattbordet, eller sett den inn og la han oppdage den mens dere har sex.

Anonymkode: c6020...9d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke gjør det så komplisert. Ikke gjør det til en greie. Kan du ikke bare si "Se, jeg har fått pakke, det er noe jeg har bestilt som vi kan teste sammen i kveld"

Anonymkode: 8c171...054

Dette! 
Mesteparten av moroa for han er nok å sette den inn. Det hadde ivertfall vært svært god mottatt hos meg 👍🏻

Anonymkode: 1220e...599

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg drakk meg brisen alene og kjøpte meg en buttplug på nett. Og nå er den da på vei. 
Så til dere menn, hvordan si dette til typen? Hvordan "avsløre den" på beste måte?
Putte den inni selv? La han tilfeldigvis oppdage den? Eller bare si " her er noe jeg kjøpte" ? Så han kan gjøre det?

Hva er den mest sexy måten å gjøre det på?

Anonymkode: 866f0...778

Etter en tacofredag med uggen løs mage setter du inn buttplugen. Når magen er klar setter du deg på alle fire naken og ber typen din ta ut buttplugen. Når han drar den ut trøkker du til og sprayer han med tacoen. 

Anonymkode: b96ba...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...