Gå til innhold

Er det bare meg eller er det fortsatt veldig kald her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo enn det pleier å være i april mnd? 

Anonymkode: 1aecf...f46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I Oslo enn det pleier å være i april mnd? 

Vi har 10 cm nysnø og 5 minusgrader her jeg bor i midtnorge...Det er ikke bare deg, været er sjukt!..

Klimaendringene er her forlengst de.

AnonymBruker
Skrevet

Der er jo 10 grader kaldere nå enn det var i mars. Er klar for vår jeg nå. Jeg bor rett utenfor Oslo. 

Anonymkode: b7844...b9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Vi har 10 cm nysnø og 5 minusgrader her jeg bor i midtnorge...Det er ikke bare deg, været er sjukt!..

Klimaendringene er her forlengst de.

Ja, det er det ja, var litt usikker på siden vi er begynnelsen av april. Men synes det er kjempe kaldt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der er jo 10 grader kaldere nå enn det var i mars. Er klar for vår jeg nå. Jeg bor rett utenfor Oslo. 

Anonymkode: b7844...b9b

Oh. Er det ja. Da er det ikke rart jeg fryser. 

AnonymBruker
Skrevet

Yepp global warming liksom :icon_lol:

Visste det var fake news

Anonymkode: a249b...591

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Visste det var fake news

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er uvanlig kaldt nå, men det var uvanlig varmt i mars så vi forventet vår. Før i tiden var det jo vanlig å gå på ski i påsken.

Anonymkode: ce889...43d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror egentlig ikke det er uvanlig kaldt nå, men det var uvanlig varmt i mars så vi forventet vår. Før i tiden var det jo vanlig å gå på ski i påsken.

Joda, men det pleier å være mye sol og varmere i april mnd enn det er nå. Jeg vil tippe at dette blir den kaldeste mnd på noen år. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Påsken er veldig sen i år da, skal sies.

Anonymkode: 04765...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Visste det var fake news

Du har misforstått.

Anonymkode: 6b5fe...c7e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Visste det var fake news

Du trodde kanskje at global oppvarming betydde at det ble bittelitt varmere over alt?....Det global oppvarming innebærer er at værsystemene over hele kloden endres...vi i Norge kan godt få en sommer der snøen blir liggende til neste vinter..

AnonymBruker
Skrevet

Påsken er veldig sen i år da, skal sies.

Anonymkode: 04765...139

Litt små sent js. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har misforstått.

Anonymkode: 6b5fe...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Du trodde kanskje at global oppvarming betydde at det ble bittelitt varmere over alt?....Det global oppvarming innebærer er at værsystemene over hele kloden endres...vi i Norge kan godt få en sommer der snøen blir liggende til neste vinter..

Håper ikke snø i sommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Her snør det så det er kaldt for tiden. Vi hadde en periode i mars hvor det var mildt og godt. Yr påstår at det skal regne,jeg tipper det blir snø her likevel.

Anonymkode: 2bdf1...bca

Skrevet

Håper ikke snø i sommer. 

Opp til enhver å håpe hva de vil...Sannheten er at været allerede er fucket opp over hele kloden..Solkysten av Spania har den kaldeste/ våteste mars/april noen gang registrert i år..Sibir har ligget 10 ° over gjennomsnittstemp sgs. hele vinteren..Australia fikk tusenårsflommen etter 10 år med ødeleggende tørke...Jeg kunne fortsatt å ramse opp hele dagen...Til ingen nytte selvsagt..

Tegnene på klimaendringer er tydelige over hele kloden og enda finnes det folk som ikke "tror" på det...?...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her snør det så det er kaldt for tiden. Vi hadde en periode i mars hvor det var mildt og godt. Yr påstår at det skal regne,jeg tipper det blir snø her likevel.

Anonymkode: 2bdf1...bca

Heldigvis ikke noe snø her. 

AnonymBruker
Skrevet

Opp til enhver å håpe hva de vil...Sannheten er at været allerede er fucket opp over hele kloden..Solkysten av Spania har den kaldeste/ våteste mars/april noen gang registrert i år..Sibir har ligget 10 ° over gjennomsnittstemp sgs. hele vinteren..Australia fikk tusenårsflommen etter 10 år med ødeleggende tørke...Jeg kunne fortsatt å ramse opp hele dagen...Til ingen nytte selvsagt..

Tegnene på klimaendringer er tydelige over hele kloden og enda finnes det folk som ikke "tror" på det...?...

Utrolig. 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Og enda så mye det har vært skrevet om det, og hvor godt det har blitt forklart gjennom mange år, sitter det overraskende mange der ute som tror global oppvarming blir motbevist hver gang det kommer et uventet snøfnugg eller noen dager som er litt kalde for årstiden. 🙄 Jeg skjønner ikke at det er mulig.

Anonymkode: a45b0...fcb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...