AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Ville dere styrt unna å date en jomfru, eller kunne dere vurdert det om kjemien dere imellom var god og dere likte dama? Anonymkode: 61560...76d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ville dere styrt unna å date en jomfru, eller kunne dere vurdert det om kjemien dere imellom var god og dere likte dama? Anonymkode: 61560...76d Spiller ingen rolle så lenge kjemien, som du sier, stemmer. Hvis den sexuelle kjemien ikke er ideell, er det egentlig mye bedre at du er jomfru, men frigjort og lærevillig enn at du er rutinert uten tilpasningsdyktighet. Anonymkode: d6296...dd8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Helt klart Jomfru alle dager i uka vs ei som har hatt seg med flere. Anonymkode: 938d2...915 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 I seg selv er ikke det noe problem. Hadde lurt litt på årsaken da, spesielt om hun var 30+. Anonymkode: 1d244...db7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Hadde styrt unna menn som så på jomfrudom som turn-on, i alle fall. Anonymkode: c1b75...a1a 1
RealistiskDot Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Spørs hvordan hu er, mest sannsynlig et nei. Av de jomfru damene jeg kjenner/møtt er enten aseksuelle, ekstremt religiøse eller har veldig lav sexlyst. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 3 minutter siden, RealistiskDot said: Spørs hvordan hu er, mest sannsynlig et nei. Av de jomfru damene jeg kjenner/møtt er enten aseksuelle, ekstremt religiøse eller har veldig lav sexlyst. Ja, det er jo det. Jeg kjenner to voksne kvinnelige jomfruer. Den ene er superreligiøs og litt vanskelig å ha med å gjøre. Den andre er er ikke så flott fysisk, kler seg som en grå mus, men har gidder ikke "ta til takke" med en middels pen mann med middels inntekt. Anonymkode: 1d244...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå