AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hei alle sammen:) Jeg har store deler av livet mitt vært syk med kronisk sykdom. Etter jeg var ferdig med studier ble jeg syk, og har vært det nå siden jeg var i midten av 20 årene og nå 16 år senere er jeg endelig blitt bedre. Jeg har i alle disse årene vært singel, ikke hatt kjæreste siden jeg var 18, og ikke hatt sex siden da heller. Og som voksen i 40 årene føler jeg meg i en håpløs situasjon. Hvem vil være sammen med noen som ikke har hatt sex og kjæreste på så mange år som meg? Jeg har heller ikke vært i jobb disse årene. Noen råd, jeg vil gjerne treffe noen å dele livet med, men føler meg ikke verdt mye på "markede". Anonymkode: 83666...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem vil være sammen med noen som ikke har hatt sex og kjæreste på så mange år som meg? Jeg har heller ikke vært i jobb disse årene. Jeg har ingen råd å gi, fordi jeg tror det er veldig mange som vil være sammen med deg, uavhengig av hva du har vært gjennom. Det er personligheten din de skal falle for, ikke sykehistorien M49 Anonymkode: e513a...0c9 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Dropp dumme verdi greia. Den har uansett ingen verdi når du finner en match. Det finnes noen for alle har jeg vokst opp, med og da finnes det noen for deg også. Er ufør jeg også. Gift da, men får da innimellom andre tilbud, selv om vet at jeg ikke funker helt Anonymkode: 1d501...54f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ingen råd å gi, fordi jeg tror det er veldig mange som vil være sammen med deg, uavhengig av hva du har vært gjennom. Det er personligheten din de skal falle for, ikke sykehistorien M49 Anonymkode: e513a...0c9 Helt enig! Særlig med tanke på alderen din er det nok mange flere som etter mye (bitter) erfaring har funnet ut at personligheten er helt avgjørende. Det kan godt tenkes du har en «læringskurve» foran deg, eller at du har ting du kan forbedre for å fremstå mer attraktiv, men det at du har vært syk er i seg selv neppe avgjørende for de flest med litt dybde. Anonymkode: ae8da...fe6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det kan godt tenkes du har en «læringskurve» foran deg, eller at du har ting du kan forbedre for å fremstå mer attraktiv, men det at du har vært syk er i seg selv neppe avgjørende for de flest med litt dybde. Problemet tror jeg vil være at mange damer (forståelig nok) skygger unna når spm om jobb og ekser, barn (som jeg ikke har) etc. Folk som er "friske" vil jo gjerne ha en partner som er det også... vil jeg nå tro er normalen i allefall Anonymkode: 83666...bc3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet tror jeg vil være at mange damer (forståelig nok) skygger unna når spm om jobb og ekser, barn (som jeg ikke har) etc. Folk som er "friske" vil jo gjerne ha en partner som er det også... vil jeg nå tro er normalen i allefall Anonymkode: 83666...bc3 Mitt poeng er at så lenge du er ærlig og har en bra personlighet, så har dette langt mindre å si enn du kanskje tror. Anonymkode: ae8da...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt poeng er at så lenge du er ærlig og har en bra personlighet, så har dette langt mindre å si enn du kanskje tror. Anonymkode: ae8da...fe6 Helt enig. Jeg tenker også at det å ikke være så erfaren er noe som er veldig verdifullt for de fleste. Greit å slippe full bagasje med ekser unger osv. Anonymkode: 0c733...f84 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Selv om du har vært syk og utenfor jobb Å er du jo et menneske med verdier, meninger, humor, smil, varme, omsorg osv. Du er verdt mye som menneske selv om du har vært syk. Fokuser litt mer på hvem du er, hva du vil og hva du kan gi en partner, fremfor hva du ikke har/har gjort etc Anonymkode: 05d2a...eb6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 For å være helt ærlig ut fra mitt perspektiv. Ja, situasjonen din høres ganske håpløs ut. Anonymkode: b5175...918
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Du er mann? Da har du definitivt en oppoverbakke foran deg. Som kvinne kunne du sluppet unna med å bare være pen og trivelig, men som mann er det vanskelig å komme forbi at svært mange kvinner er opptatt av status og økonomi. Du skriver ikke hvor du får inntekten din fra, men jeg antar ufør, og da ordinær minstesats eller ung ufør? Da er det dessverre slik at du havner helt bakerst i køen for mange. Du sier du er friskere, så kanskje du kan ta tak i dette på sikt, men det er jo en mager trøst å tenke at du om tre, fem eller ti år kanskje kan være aktuell. Om jeg skal gi deg et råd må det vel være å ta tak i alt du KAN gjøre noe med. Sørg for å være i god form, kle deg bra, ta vare på deg selv. Det er en fordel at du har interesser og engasjement, gjerne driver med kreative hobbyer, sport eller frivillig arbeid. Anonymkode: 15d36...b92 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Jeg har ikke vært i et forhold på ca. 9-10 år. Heller ikke hatt sex på denne tiden. Men har aldri egentlig tenkt på det som noe negativt, annet enn at jeg nok er blitt litt sær med tanke på et forhold. For jeg er vant til å være alene og styre min egen hverdag, at det nok kan bli litt vanskelig å skulle begynne å ta hensyn til en annens person ønsker og behov. Men du tenker kanskje på uerfarenhet med tanke på at du bare var 18 år sist du hadde sex, og at du nå er 40? Tviler egentlig på at det vil være negativt, for da tenker jeg at du kan spille på å være nysgjerrig og spørrende til hva partneren liker. Mange som har hatt mye sex glemmer det aspektet, og kjører heller på slik de alltid har gjort fordi de tror de kan sex. Anonymkode: 296ee...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå