Hmmmmmm Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hei. Jeg har datet en fyr jeg skjønner jeg skal ha sex med snart. Vi er over 40 år altså, men jeg er litt rusten i den verdenen. Har vært lenge i fast forhold. Men jeg er litt lubben, ikke mye men litt mage har jeg. Føler nå på det. Har egentlig gitt faen i sånne ting. Men nå blir jeg usikker. Fader heller. Hadde jeg vært synlig lubben, så vet jeg at han i det minste vet hva han går til. Men med klær på ser jeg slank ut. Har noen andre positive erfaringer/historier å komme med. Så kanskje jeg kan roe meg ned litt.
artigmedsex Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 70% av kvinnfolk over 40 har mage. Tror neppe han kommer til å bry seg nevneverdig. Dette er noe du går å tenker på fordi vi mennesker er biologisk rigget til å være opptatt av hvordan vi framstår. Gi faen rett og slett. 3
feliek54 Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 (endret) enig med artigmedsex og mange liker det også. Men om han forventer at du er slank så kan han føle seg lurt Endret 8. april 2022 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 For hundrede gang, hvis noen ikke takler kroppen din er han uansett ikke noe å samle på. Når man blir "voksen" er man uansett ikke så opptatt av kropp som når man er 20 (burde iallefall ikke være det.) Pul i vei med den flotte kroppen du har. Anonymkode: 6b5ce...fca 2
visp Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 feliek54 skrev (19 minutter siden): enig med artigmedsex og mange liker det også. Men han forventer at du er slank så kan han føle seg lurt Han kan alltids ta det til forbrukerrådet:) 1
feliek54 Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 visp skrev (1 time siden): Han kan alltids ta det til forbrukerrådet:) Jeg mente om hun lurte han og sa hun er slank men er ikke
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Her er han 50+ og jeg 40+. Jeg har en del mage, men vet du hva? Jeg bryr meg ikke nevneverdig og det gjør ikke han heller. Han er rundt 80 kg og meget veltrent. Jeg er betraktelig mer og rund. Han liker meg uavhengig av om jeg har ekstra mage eller ikke. Det eneste du skal passe på er at du er stolt av kroppen din og at du viser selvtillit. Du kan eventuelt ha på noe undertøy som skjuler magen om du er selvbevisst. Anonymkode: 263ad...6b5
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Hadde en kvinne sagt at hun var usikker på magen sin.. hadde jeg ligget og kysset magen hennes, til hun ble flau av å ha tatt feil. Det ligger mye kjærlighet i smaken av kroppen din vettu😍 og fordelen med litt mage, er jo at den kan trimmes mindre av hærlig sex. Så du kan fremdeles nyte mye god mat, og helst ha litt mage hele tiden😇 2
tdm900 Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 Hmmmmmm skrev (6 timer siden): Hei. Jeg har datet en fyr jeg skjønner jeg skal ha sex med snart. Vi er over 40 år altså, men jeg er litt rusten i den verdenen. Har vært lenge i fast forhold. Men jeg er litt lubben, ikke mye men litt mage har jeg. Føler nå på det. Har egentlig gitt faen i sånne ting. Men nå blir jeg usikker. Fader heller. Hadde jeg vært synlig lubben, så vet jeg at han i det minste vet hva han går til. Men med klær på ser jeg slank ut. Har noen andre positive erfaringer/historier å komme med. Så kanskje jeg kan roe meg ned litt. Akkurat det skal du ikke tenke på. Har selv datet dame som var STOR, for det handler ikke om hvordan kroppen ser ut, det er hvordan dere passer sammen i det daglige, og sexuelt. Jeg hadde full tenning på henne, for det var måten hun var på som tente meg. For med klær på ser du slank ut sier du, da overtenker du hvordan du ser ut. 2
Hmmmmmm Skrevet 9. april 2022 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2022 tdm900 skrev (1 time siden): Akkurat det skal du ikke tenke på. Har selv datet dame som var STOR, for det handler ikke om hvordan kroppen ser ut, det er hvordan dere passer sammen i det daglige, og sexuelt. Jeg hadde full tenning på henne, for det var måten hun var på som tente meg. For med klær på ser du slank ut sier du, da overtenker du hvordan du ser ut. Tusen takk for fine ord. Jeg får prøve å riste av meg usikkerheten. Men begynte å tenke på det da han sa han synes jeg er sexy. Tenkte da at han blir lurt av klær. Da begynte jeg selvfølgelig å analysere det😖
tdm900 Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 Hmmmmmm skrev (28 minutter siden): Tusen takk for fine ord. Jeg får prøve å riste av meg usikkerheten. Men begynte å tenke på det da han sa han synes jeg er sexy. Tenkte da at han blir lurt av klær. Da begynte jeg selvfølgelig å analysere det😖 Det var nok det siste du sier, som lagde problemer for deg😉 For du har vel båret frem et barn eller to? I så fall setter det sine spor på de aller fleste.
Hmmmmmm Skrevet 9. april 2022 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2022 tdm900 skrev (44 minutter siden): Det var nok det siste du sier, som lagde problemer for deg😉 For du har vel båret frem et barn eller to? I så fall setter det sine spor på de aller fleste. Ja, et barn. Men har aldri vært av de med strøken mage. Uansett alder. Men klart jo eldre man blir så er huden blitt slappere på magen også. Jeg får bare skjerpe meg, og tenke positivt.
AprilLudgate Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Hadde en kvinne sagt at hun var usikker på magen sin.. hadde jeg ligget og kysset magen hennes, til hun ble flau av å ha tatt feil. Det ligger mye kjærlighet i smaken av kroppen din vettu😍 og fordelen med litt mage, er jo at den kan trimmes mindre av hærlig sex. Så du kan fremdeles nyte mye god mat, og helst ha litt mage hele tiden😇 Bare sånn btw så kan det ikke det, og IKKE gi antikomplimenter 😅 «Fordelen med at du har litt liten pikk er at jeg alltids kan kjøpe penispumpe til deg» Åååh, så fint kompliment 😂 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Slutt med å være så utseende fokusert. Hvis en mann liker deg så liker han deg som du er. Ingen har perfekte kropper ! Anonymkode: e595f...2e1
tdm900 Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 Fløff skrev (15 minutter siden): Bare sånn btw så kan det ikke det, og IKKE gi antikomplimenter 😅 «Fordelen med at du har litt liten pikk er at jeg alltids kan kjøpe penispumpe til deg» Åååh, så fint kompliment 😂 Du må ikke mobbe superelskeren her inne slik🙉 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #16 Skrevet 9. april 2022 Ts, slapp av og nyt. En mann som liker deg og er tent på deg ofrer ikke magen din en tanke. Du er jo den han dater og ønsker å bli kjent med. Han føler seg nok som verdens heldigste som får sex og kos med deg. Anonymkode: d5cf2...b60 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Skrevet 9. april 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Slutt med å være så utseende fokusert. Hvis en mann liker deg så liker han deg som du er. Ingen har perfekte kropper ! Anonymkode: e595f...2e1 De færreste har det, men jeg mener oppriktig talt at eksen min hadde helt perfekt kropp. Tar man godt vare på den er det mulig å ha meget bra kropp ganske lenge. De fleste bryr seg jo ikke, men det er ikke så mye som skal til egentlig. Anonymkode: eca0a...f19
visp Skrevet 9. april 2022 #18 Skrevet 9. april 2022 feliek54 skrev (10 timer siden): Jeg mente om hun lurte han og sa hun er slank men er ikke Jeg skjønte godt hva du mente:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Slutt med å være så utseende fokusert. Hvis en mann liker deg så liker han deg som du er. Ingen har perfekte kropper ! Anonymkode: e595f...2e1 "Elsker deg akkurat som du er" er min definisjon på ekte kjærlighet. Alle burde slippe å føle at det beror på hvor "perfekt" man er, enten det gjelder kroppen eller på andre måter. Syns bare synd på alle de som er i forhold hvor alt handler om å være bra nok for den andre. Blir jo bare masse stress. Anonymkode: 2c500...4ea
Moden dame Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 Min erfaring er at om en mann er interessert i deg, nyter han skikkelig å få se og ta på deg naken uansett. Og at menn generelt er gode på å fokusere på det de synes er digg med kroppen din. Så slapp av og nyt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå