AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Sex, kyssing.. fører det ofte til sterkere følelser for dere menn også, eller er det lettere for dere å skru av? Nå tenker jeg ikke på ONS; men om dere har noen dere møter flere ganger og har det trivelig med Anonymkode: 81856...1c4
feliek54 Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Klart jeg blir følsom. Sex er der to nyter hverandre og viktig da at begge nyter.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Tja, jeg får mindre følelser for henne hvis vi har sex med en gang. Jeg har hatt tre kjærester der det ikke ble sex før 6-8 daten. Vet ikke hvorfor jeg er skrudd sammen sånn men mister interessen hvis hun er "løs". Men jeg føler jo alltid omsorg for de kvinnene jeg har hatt sex med, men forelsket blir jeg ikke. Anonymkode: f0f91...4e4
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sex, kyssing.. fører det ofte til sterkere følelser for dere menn også, eller er det lettere for dere å skru av? Nå tenker jeg ikke på ONS; men om dere har noen dere møter flere ganger og har det trivelig med Anonymkode: 81856...1c4 Følelser får jeg av god en totalopplevelse, det vil si opplevelsen av det vi gjør før, under og etter sex. Altså en trivelig totalopplevelse.. Før kunne jeg ha sex med hvem som helst, med da kom følelsene i form av omsorg. Nå må det evt. være en potensiell kjæreste, enten det er for forhold eller sex. Jeg tror ikke det går å skru av følelser, men jeg forstår hva du mener. Du mener vel å ha sex for vennskap, uten at vi går videre til forhold? Da blir det jo FWB-forhold med avtale om dette. Så jo, jeg kan godt inngå et slikt forhold, med masse følelser og være trofast, uten å bli sjalu. Så jeg vil heller si at jeg skrur av sjalusien, som kan oppstå med følelser... da har vi det trivelig som venner da🥰 1
Trolltunge Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Jeg får ikke følelser for noen på grunn av sex. Ok, om bra kunne jeg nok akkurat der og da "elske" vedkommende i nuet. Det gikk over straks øyeblikket gikk over. Hadde vært praktisk da. Nå er jeg godt gift, men det er et par menn jeg inderlig gjerne ville føle det rette for tidligere. Hjalp ikke med sex. Utover et øyeblikk i "rusen".
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Minst 3 av mennene jeg har hatt samkvem med har fått enda mer følelser av å ha sex med meg. Kanskje neste mann motbeviser teorien? Anonymkode: a0bda...2be
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Jeg opplever som kvinne at exen min aldri glemmer meg pågrunn av vår gode sex. Selv om det er gått 11 år og han er forlovet med en annen så sender han meg enda bilder av pikken sin og fortelle r hvor mye han savner meg og om vi ikke kan prøve igjen (jeg som gjorde det slutt) og da vil han gå ifra nåværende dame. Jeg sender ikke bilder av meg til han og har type selv så tar aldri kontakt med han , men i alle år uansett hvem jeg er sammen med så tar han kontakt. denne exen min er ikke en rundbrenner men han er kjekk og kan få mange damer hvis han vil. Han liker best å være i et fast forhold. Han er veldig romantiker og jeg vet at han enda elsker meg BLANT ANNET fordi han følte vi delte et spesielt bånd i senga åsså. Vi hadde mye romantisk sex. så jeg som kvinne tror noen menn er sånn ja Anonymkode: 9676d...ab8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 Det er lett å få følelser for begge kjønn dersom man lærer hverandre å kjenne gjennom gjentatte ‘elskovs stunder. Man blir kjent med hverandres mest intime områder og en blir ofte mer kjent ifm ‘pillowtalk’ i etterkant. Finner man den andre attraktiv, både utseende, kroppslig kjemi og samtaler i tillegg, ja da oppstår det jo lett følelser. Er ikke nødvendigvis selve sexakten i seg selv som skaper følelser. Kvinner har nok likevel lettere for å utvikle følelser for partneren etter sex uavhengig om hun kjenner ham godt. Dette er mest sannsynlig biologisk. Fordi hun fra gammelt var avhengig av at mannen forsørget henne dersom hun ble gravid. Anonymkode: bd4ce...5e0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er lett å få følelser for begge kjønn dersom man lærer hverandre å kjenne gjennom gjentatte ‘elskovs stunder. Man blir kjent med hverandres mest intime områder og en blir ofte mer kjent ifm ‘pillowtalk’ i etterkant. Finner man den andre attraktiv, både utseende, kroppslig kjemi og samtaler i tillegg, ja da oppstår det jo lett følelser. Er ikke nødvendigvis selve sexakten i seg selv som skaper følelser. Kvinner har nok likevel lettere for å utvikle følelser for partneren etter sex uavhengig om hun kjenner ham godt. Dette er mest sannsynlig biologisk. Fordi hun fra gammelt var avhengig av at mannen forsørget henne dersom hun ble gravid. Anonymkode: bd4ce...5e0 Jeg har inntrykk av at det kun gjelder kvinner som "ikke har sex uten følelser" i utgangspunktet, og som mer eller mindre derfor 1. Allerede har litt følelser og 2. Overbeviser seg selv om at det er noe spesielt mellom dem for å forsvare at de hadde sex med mannen. Kvinner som ikke har slikt forhold til sex får ikke lettere følelser for mannen ved å ha sex. Iallefall ikke om det er dårlig sex. Om det er god sex kan man gjerne ønske mer av det, og så blir man som du skriver nærmere kjent og kanskje nærmere knyttet, men det er forunderlig likt som det kan være for menn, er det ikke. 😉 Anonymkode: 23cc7...4d9
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Minst 3 av mennene jeg har hatt samkvem med har fått enda mer følelser av å ha sex med meg. Kanskje neste mann motbeviser teorien? Anonymkode: a0bda...2be Hmm, jeg har vanskeligheter med å tro at verdens deiligste mus ikke vekker følelser da🥰 da tenker jeg på kvinnen som en helhet og ikke bare musa. Men mest fordi at hun så snill og god, og vil ha sex med meg.. så jeg er en meget takknemmelig person.. da blir jeg så glad og lykkelig også😍
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 Menn kan vel være like forskjellige som kvinner på dette punktet, tror ikke noe på et annet godt generelt svar enn dette. Anonymkode: 5c6df...01e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Det stemmer. Det øyeblikket jeg penetrerer en dame så er jeg knyttet til henne for livet. Sterke følelser! Anonymkode: 9628d...255
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Skrevet 9. april 2022 Selvfølgelig. Forskjellen er at menn kan ha sex i månedsvis med en kvinne han har null interessere for, mens de færreste kvinner gjør det samme fordi de har større valgfrihet. Derfor kan det virke som det er en voldsom skeivfordeling. Anonymkode: 82fbe...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå