AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Del Skrevet 8. april 2022 Er det mulig å arrangere utdrikningslag hvor det planlegges av mennene og kvinnene er separate på dagtid og vorspiel separat, så møtes begge gjengene til slutt sammen? Dette ville vært en god løsning for oss mtp økonomi, men hvor vanlig og greit er egentlig dette? Tusen takk for svar. Anonymkode: c8966...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Del Skrevet 8. april 2022 Vanlig er det nok ikke, men det høres koselig/gøy ut så lenge begge er enige. Det er ikke dere som skal betale for utdrikningslaga vel? Anonymkode: 66ead...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanlig er det nok ikke, men det høres koselig/gøy ut så lenge begge er enige. Det er ikke dere som skal betale for utdrikningslaga vel? Anonymkode: 66ead...1d8 Tror nok brudeparet også ville satt pris på det, da de også har flere felles venner Jeg er forlover og flere av gjestene på ene siden er litt gniene med penger.. Anonymkode: c8966...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Er det mulig å arrangere utdrikningslag hvor det planlegges av mennene og kvinnene er separate på dagtid og vorspiel separat, så møtes begge gjengene til slutt sammen? Dette ville vært en god løsning for oss mtp økonomi, men hvor vanlig og greit er egentlig dette? Tusen takk for svar. Anonymkode: c8966...074 Selvklart er det mulig, dere planlegger jo selv. Vet ikke om det er vanlig, men jeg har hørt om det før. Anonymkode: 9c13f...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 Er dette din ide? Har du snakket med forloveren hans også? Og hva tenker gjestene? En del foretrekker nok å kun være venninner. Der blir jo ofte en del venninne-preik. Og mennenene vil kanskje ha mer guttastemning? Et utdrikningslag må ikke være dyrt. Arrangere champagnefrokost hjemme. Alle tar med litt hver og det spleises på drikke. Ha en aktivitet som koster, feks mellom 3-500kr. Lag middag sammen hjemme hos en og fortsett festen der. Tapas er kjekt å lage sammen. Alle kan ta med egen drikke, men det spleises på drikke du kjøper inn til bruden. Da burde man klare seg med ca 1000 per person inkl mat. Anonymkode: 3cce5...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 Det syns jeg høres ut som en elendig ide. Hele poenget med utdrikningslag faller bort. Jeg hadde overhodet ikke likt det som gjest, og i hvert fall ikke likt det som brud. Hva da penger og dårlig økonomi, jeg skjønner ikke det? Drikker man mindre, spiser mindre? Man har en hekt annerledes fest, og det blir ikke ett (to) utdrikningslag i det hele tatt. Anonymkode: b4bef...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 Dette ble gjort i våres utdrikningslag, og vi ELSKET det. Det ble verdens beste utdrikningslag. Hør med den andre forloveren, dere kjenner brudeparet best. Anonymkode: 33024...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg har også vært med på et sånt utdrikningslag. Vi møtte gutta på byen på kvelden. Det var veldig kjekt, og brud og brudgom var meget fornøyd. De var selvfølgelig klar over hvordan kvelden skulle avsluttes. Jeg hadde faktisk en liknende plan da jeg var forlover i sommer, men pga korona og andre endringer, ble det ikke sånn denne gangen. Men veldig kjekt likevel 😁 Anonymkode: 59669...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. april 2022 #9 Del Skrevet 11. april 2022 Min opplevelse av det er at utdrikningslaget døde i det brudgommen og hans utdrikningslag dukket opp. Bruden var brisen og sentimental og ville bare kose med kjæresten, alkoholkonsumet hadde vært ganske mye større hos gutta og særlig for de av brudens venninner som knapt kjente brudgommen og hvertfall ikke vennene hans ble det ikke helt den kvelden vi hadde sett for oss. Jeg et ikke hvor planlagt det var, men det var hvertfall ikke informert om det til oss andre på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. april 2022 #10 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 22.44): Tror nok brudeparet også ville satt pris på det, da de også har flere felles venner Jeg er forlover og flere av gjestene på ene siden er litt gniene med penger.. Anonymkode: c8966...074 Du skal ha folk til å bruke tusener av kroner på andre mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Del Skrevet 13. april 2022 Vi hadde en variant av det i min søsters utdrikkingslag. Hun og mannen har masse felles venner, så de startet dagen med aktiviteter hver for seg, møttes til en sen lunsj/tidlig middag med begge gjengene og så dro de hver til sitt på fest etterpå. Anonymkode: c88fe...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå