Akryl Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hei Min søster har gjort mye for meg både personlig og økonomisk. Selv om jeg har angst sa jeg villig til å ta med barna hennes og vennene på feriehuset/hytte ute i skogen. Det er tross alt barnas favoritt sted. Det er vår andre dag og barna oppfører seg rart at jeg blir redd. Føler de har blitt små onde. Måten de smiler til meg, oppfører seg. De forteller at de ser en dame i hvite klær og hun ga dem steiner som de hadde. Jeg ringte søsteren min, og hun er jo på helgetur til London med sin mann. Hun vet jeg har angst og avfeier hun bare meg. Sier at barna skremmer deg fordi de vet du er redd. Må være her til mandag og vet ikke hvordan jeg kan avbryte oppholdet. Det er en mann jeg kan ringe som kan komme når som helst ved krise, men jeg har ingen sted jeg kan ta med barna.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Hvor gamle er barna, og hvor mange er de? Hva er det som er vanskeligst? Stedet eller barna? Hva handler angsten din om? Anonymkode: d2a01...b05 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Angst er ikke tull..❤️ Du kan lyve på deg en omgangsyke??? Altså si du er syk, og bare dra hjem med dem? Bedre om de sover i stuen din, enn på en hytte? Evnt om du har en vennine du kan be opp? Anonymkode: bc09a...ab0 1
Akryl Skrevet 8. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor gamle er barna, og hvor mange er de? Hva er det som er vanskeligst? Stedet eller barna? Hva handler angsten din om? Anonymkode: d2a01...b05 8 og 9, 4 barn Barna gjør stedet uhyggelig for meg. De later som de har blitt onde og skremmer meg. Slitt med psykiske problemer generelt
BobbySocks Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 Stå i det. Ikke la unger vinne over deg. Hiv dem i seng. 14
Gjest mariama Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 Om du virkelig oppfatter barna som onde (ikke bare rampete og småslemme), ringer du etter hjelp. En oppegående venn, eller snakk med legevakten i verste fall. Er det ikke andre som kan ta barna blir det som ved akutt fysisk sykdom - barnevernet til foreldrene er tilbake.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Det er ikke hyggelig å passe barn som ikke oppfører seg bra, blir det for mye for deg må du be om hjelp. Jeg hadde nok bedt foreldrene til vennene til tantebarna dine om å hente sine barn i første omgang. Om du ikke kjenner foreldrene må søsteren din ta tak. Anonymkode: 1164c...f19 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Skrevet 8. april 2022 Det er nok huldra de har møtt. Anonymkode: 2dd08...c84
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #9 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok huldra de har møtt. Anonymkode: 2dd08...c84 Ikke særlig hyggelig å spøke med noen i en psykisk krise.. Anonymkode: 544bf...55b 12 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #10 Skrevet 8. april 2022 Akryl skrev (14 minutter siden): 8 og 9, 4 barn Barna gjør stedet uhyggelig for meg. De later som de har blitt onde og skremmer meg. Slitt med psykiske problemer generelt Ikke greit det der. Kan du gjøre det klart for din søster at du ikke kan passe barna en annen gang når de ikke oppfører seg som de skal, og når din søster i tillegg ikke gjør noe for å bedre situasjonen. Din søster burde jo tatt en skikkelig prat med barna når du ringte, og bedt de skjerpe seg! Går det an å ta med barna hjem til huset til din søster, og tilbringe resten av helgen der? Det blir en nedtur for barna, men det er tilpass for de. Også kan det kanskje oppleves litt tryggere for deg. Anonymkode: d2a01...b05 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Du må bare si: Ja, så kult at dere fikk steiner. Har sett troll her i skogen jeg. Men har du angst, hadde jeg dratt tilbake på lør eller søndag. Så ikke dra neste gang, når du har psykiske problemer. Anonymkode: 5f1a5...c53 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #12 Skrevet 8. april 2022 39 minutter siden, Akryl said: Sier at barna skremmer deg fordi de vet du er redd. Dette har hun trolig rett i. De er i alderen at de synes detcer spennende, og evner ikke forstå konsekvenser. Din søster burde ikke avfeie deg, men snakket med barna sine over tlf. Ring foreldrene til barnas venner, en venninne, dine foreldre eller hvem som helst. Dette høres ikke bra ut. Anonymkode: 4442d...f0b 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Skrevet 8. april 2022 Jeg synes du skal ringe etter hjelp nå hvis dette er en ekte problemstilling. Barna er IKKE onde og måten du beskriver det virker som du har vrangforestillinger. Pust dypt, forstå at barna tuller og det er ikke farlig, ring noen som kan komme nå for å hjelpe dere. Anonymkode: f94f7...9b4 23 2 5
lillevill Skrevet 8. april 2022 #14 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke særlig hyggelig å spøke med noen i en psykisk krise.. Anonymkode: 544bf...55b Kansje en i psykisk krise ikke bør ta med seg unger inn i skauen da? 19 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 Det høres ikke helt ut som du burde ta med deg en flokk barn langt inn i skauen om du sliter såpass med syken at du ikke tåler at barna tuller med deg på en måte barn gjerne gjør. Syns du skal ringe foreldrene til barnas venner å be de hente dem. Så tar du med deg tantebarna dine hjem til deg selv eller foreldrene. Når du sier at barna er onde høres det nesten ut som du har litt vrangforestillinger. Anonymkode: 87bd9...01e 26
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 lillevill skrev (12 minutter siden): Kansje en i psykisk krise ikke bør ta med seg unger inn i skauen da? Nei, jeg har vel heller ikke påstått dét? Anonymkode: 544bf...55b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 Ring foreldrene igjen og få dem med til å snakke med barna. Enten må barna få en ordentlig forklaring på dine problemer og ta seg sammen med en gang, eller så må de dra hjem til noen foreldrene finner. Denne samtalen er det foreldrene som må ta med barna fortest mulig. Anonymkode: a70bc...ecc
Akryl Skrevet 8. april 2022 Forfatter #18 Skrevet 8. april 2022 Takk for svarene. Jeg skal prøve å finne løsning på det i morgen tidlig da jeg ikke tåler en kveld til. Jeg sa til å ta med barna fordi jeg trodde de skulle være snille, og for at min søster har gjort mye for meg. Blant annet kjørt meg til lege timer da jeg ikke har bil.
Sunshineyellow Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 Hva med å fortelle barna at du ikke syntes det er grei oppførsel. Fortell dem at du forventer at man er snille med hverandre, nevn noen brettspill og film dere kan se og si at om de fortsetter med tullet så drar dere hjem. Du virker som en god person som ikke bare tar med barna, men deres venner også på tur håper du får pratet med dem slik at dere alle kan få en fin helg i skogen:) evt reiser dere hjem og har en fin helg i huset til barna 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 Akryl skrev (36 minutter siden): jeg ikke har bil. Har du bilen hennes nå, sånn at du kan ta med deg barna og dra hjem til søsteren din? Tror det lureste er at barnas venner drar hjem og at du og tantebarna dine bor hjemme hos søsteren din (evt. at de blir med vennene hjem hvis det er mulig). Nå har de jo hat to dager på hytta, så det er ingen krise at dere drar hjem i morgen. Er helt vanlig å bare være på hytta over helgen. Anonymkode: 02508...dc4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå