Drizzt Skrevet 8. april 2022 #1 Del Skrevet 8. april 2022 En av de absolutt kjekkeste menn jeg har sett noensinne. (kjøpte meg kinobillett og kommer til å se ''The Northman'' snart) Flere fans her? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 8. april 2022 #2 Del Skrevet 8. april 2022 Ja, kjekk han:) Har nå alltid likt faren også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2022 #3 Del Skrevet 8. april 2022 Kjekk han, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 8. april 2022 #4 Del Skrevet 8. april 2022 So kjekke 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 8. april 2022 #5 Del Skrevet 8. april 2022 I True Blood var han bare superHOT🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 8. april 2022 #6 Del Skrevet 8. april 2022 Enig, han er kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 8. april 2022 #7 Del Skrevet 8. april 2022 Ja, han er min drømmemann😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 8. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 8. april 2022 visp skrev (12 minutter siden): Ja, kjekk han:) Har nå alltid likt faren også. Jeg synes foreldrene har laget barn med ganske pent utseende alle sammen, selv om Alexander er favoritten min blant dem. Denne videoen fikk meg til å le meg ihjel og så lærte jeg litt mer svensk 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 8. april 2022 #9 Del Skrevet 8. april 2022 Han er den ultimate drømmen 🤩🤤😍🥰💋. Ser alle filmene han er med i selv om deci utgangspunktet ikke er min type filmer i det hele tatt 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 8. april 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2022 moncabang skrev (1 minutt siden): Ja, han er min drømmemann😍 Ah, i en annen verden, i et annet liv, hadde jeg ikke vært lykkelig gift ... 😁 Litt creepy at han ligner en del på min mann og en eks-kjæreste jeg hadde på videregående. Trolig har jeg sansen for denne typen utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. april 2022 #11 Del Skrevet 8. april 2022 Ikke helt min type. Helt vanlig og faren er en bedre skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 8. april 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 8. april 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Ikke helt min type. Helt vanlig og faren er en bedre skuespiller. Faren er en klasse for seg selv, men her vil jeg rette fokus på sønnens utseende (selv om han selv uttalte i et intervju at han synes det er leit folk ser på ham som en sexy mann for dette frarøver ham mer seriøse roller som han gjerne vil ha). Ellers synes jeg at han er helt greit som skuespiller også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. april 2022 #13 Del Skrevet 8. april 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Faren er en klasse for seg selv, men her vil jeg rette fokus på sønnens utseende (selv om han selv uttalte i et intervju at han synes det er leit folk ser på ham som en sexy mann for dette frarøver ham mer seriøse roller som han gjerne vil ha). Ellers synes jeg at han er helt greit som skuespiller også 😄 Ja, og jeg sa i begynnelsen at han er helt vanlig. Han er ikke helt min type. Synes han ikke er "sexy". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 8. april 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 8. april 2022 Ghostface skrev (2 minutter siden): Ja, og jeg sa i begynnelsen at han er helt vanlig. Han er ikke helt min type. Synes han ikke er "sexy". Forsiktig, you have planted your last potato! (fra videoen over :D) Neida, smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. april 2022 #15 Del Skrevet 8. april 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Forsiktig, you have planted your last potato! (fra videoen over :D) Neida, smak og behag Haha. Jeg liker litt mer skumle og ikke så finpolerte menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyoscyamus Skrevet 8. april 2022 #16 Del Skrevet 8. april 2022 Ghostface skrev (12 minutter siden): Ikke helt min type. Helt vanlig og faren er en bedre skuespiller. Enig. Han er ikke spesielt kjekk i mine øyne, nei. (Jeg er generelt ikke så begeistret for menn med blondt hår og blå øyne.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. april 2022 #17 Del Skrevet 8. april 2022 Hyoscyamus skrev (9 minutter siden): Enig. Han er ikke spesielt kjekk i mine øyne, nei. (Jeg er generelt ikke så begeistret for menn med blondt hår og blå øyne.) Da er vi to. Og jeg føler meg mindre alene i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 8. april 2022 #18 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg synes både han og broren (Gustaf) er veldig pene. Selve prototypen på en skandinavisk drømmemann 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. april 2022 #19 Del Skrevet 9. april 2022 Oh yes 🥵🥵🥵🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 10. april 2022 #20 Del Skrevet 10. april 2022 Syns han har hatt en veldig sexy utstråling, men syns han var langt hottere før. Han ser også litt trøtt ut med de posene under øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå