Gå til innhold

Faren min er døende - minner for barnebarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min far er nå døende, som er veldig trist for oss som er hans voksne barn. Han betyr så utrolig mye for meg, men kanskje mer for sønnen min, som er 3 år. De er bestevenner og ses hver dag. Jeg prøver å tenke på hvordan jeg kan skape og bevare minnet om han før slutten. Har bestilt en bok (min bestefar) som han kanskje orker å fylle ut, og jeg filmer og tar mye bilder. Har noen av dere andre ideer? Jeg ønsker veldig at sønnen min skal ha noe når han blir større å minnes min far med.. takk for evt svar ❤️

Anonymkode: 1d245...063

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje faren din kan skrive noe brev til barnebarnet? Som barnebarnet kan få på noen bursdager fremover? 

Anonymkode: a916d...c0a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så leit å høre ts ❤️ 

Fint med bilder og den boken. Kan de lage noe sammen? En slags gjenstand sønnen din kan ha som var hans og bestefars prosjekt? Spikke en lekebåt eller lage et maleri? Kan bestefar gi gutten en fiskestang og ta med på fleste fisketur, eventuelt en sekk og første, skogstur, redningsvest og båttur? Så blir gjenstanden minnet? 

Kan bestefar ta opp at han leser eventyr? 

Anonymkode: 7125f...747

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lydfil hvor han forteller om egen barndom og oppvekst?

Anonymkode: 2c418...a07

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet begge foreldrene mine. Pappa var det brått med pga hjertet, men mamma visste at hun var døende av kreft. Hun satte sammen fotoalbum til alle barna hennes (meg og søsknene mine) med bilder av oss og familien.

Hun strikket også tøfler og gensere til barnet mitt.

Min ene søster, som ikke har barn men ønsker det i fremtiden, strikket hun noen nøytrale babytøfler til. ❤️

Ellers synes jeg det er fine idéer du har fått her. Alt som er personlig er fint

Anonymkode: 52661...ba6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...