AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 PÅ jobben er det ei jente som flørter sykt med meg, jeg blir selvsagt smigret og kan ikke nekte for at jeg blir kåt og det kribler, men har jo kjæreste så det kan ikke skje noe mer selv om vi begge har lyst. Hun har prøvd flere ganger å dytte rumpa si mot meg og kommet borti meg når hun går forbi meg. Dama mi er fin og jeg tenner godt på henne, men hun vil sjelden ha sex så blir jo sprengt og men min kollega så blir tallene så sprengt at jeg noen ganger har runket på doen på jobb. Og akkurat som hun lukter/ merker det, men hun spør ofte hva jeg har gjort på do. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4b648...f22
feliek54 Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Jeg har også opplevd det og hun visste at jeg er i forhold. stadig vekk fikk jeg klem. men var også på en annen mann. Jeg forstod hun ville ha meg men hun ble med han andre da hun forstod hun ikke fikk meg. Hun ville nok ikke bare ha sex.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og akkurat som hun lukter/ merker det, men hun spør ofte hva jeg har gjort på do. Hva skal jeg gjøre? Svar at du dreit. Ferdig snakka. Anonymkode: 01fe9...d95 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Vet hun ikke at du har kjæreste? Anonymkode: 44ac0...563
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #5 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Svar at du dreit. Ferdig snakka. Anonymkode: 01fe9...d95 Ja sa jeg hadde renneræv og det lukta, men hun brydde seg ikke. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vet hun ikke at du har kjæreste? Anonymkode: 44ac0...563 Jo Anonymkode: 4b648...f22
MacadamiaNut Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): PÅ jobben er det ei jente som flørter sykt med meg, jeg blir selvsagt smigret og kan ikke nekte for at jeg blir kåt og det kribler, men har jo kjæreste så det kan ikke skje noe mer selv om vi begge har lyst. Hun har prøvd flere ganger å dytte rumpa si mot meg og kommet borti meg når hun går forbi meg. Dama mi er fin og jeg tenner godt på henne, men hun vil sjelden ha sex så blir jo sprengt og men min kollega så blir tallene så sprengt at jeg noen ganger har runket på doen på jobb. Og akkurat som hun lukter/ merker det, men hun spør ofte hva jeg har gjort på do. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4b648...f22 At hun i det hele tatt spør om hva du har gjort på doen vitner om totalt knekte sosiale antenner. Fatter ikke at du kan tenne på noe sånt.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå