Gå til innhold

Min første orgasme...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I natt hadde jeg sex med kjæresten min....Og aldri har jeg fått orgasme før!!!

Har på en måte vært psykisk innstillt på at jeg aldri kommer til å få det... Men, nå.... i natt så kom den!!! Va egentlig ikke kjempe opphisset slik jeg pleier å være, men vi har nå lyst på hverandre hele tiden og da er det ikke så lett å holde fingrene av fatet...!!!!

Vet ikke hva som gikk av meg i sekundene før det gikk for meg.... husker bare at vi varierte veldig med teknikk og takt... (jeg satt øverst)

Og plutselig kjente jeg en kribling.... Og ble veldig varm!!! Det var en herlig opplevelse, og jeg ble så satt ut etterpå at jeg måtte gi meg!!

Fortalte kjæresten min at jeg aldri har fått orgasme før og slikt! Han trodde meg nesten ikke, men så sa han det er en slutt på det nå!!!

Men, det jeg tenker på er.... tenk om det bare ble med denne gangen??

Er så redd for å ikke få det igjen....

Noen som har noen gode tips??

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som forundrer meg mest er at kjæresten din ikke visste at du ikke hadde fått orgasme før....

Det kan man kalle kommunikasjon.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri fått orgasme i lag med en gutt. (greier det selv):) Du er ikke alene. men du har jo faktisk gått over på den andre siden :)

Må jobbe med teknikken ser det ut som.

- Men gjest, får ikke gutta prestasjonsangst om ei jente sier at hun aldri har hatt orgasme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

David: Han visste det fra før, men vi har aldri pratet om det! Tror han ble litt satt ut da jeg sa at det var min første orgasme og at det var med han jeg fikk det..... Han ble litt forlegen og svarte at han ikke trodde på det!!! Men, vi begge et jo innerst inne at det stemmer....

:wink:

Vilja: Det viktigste for oss har vært å utforske hverandre og finne ut hva vi liker... Det har aldri vært noe fokus på orgasmen, men han har jo alltid (nesten) fått det hver gang og siden det er lettere for han å få det så gjør det jo ingenting.....

Har nå vært sammen i 4 måneder og har hatt sex i 2 av dem....... Men, siden vi begge har et avslappet forhold til hverandre så vil jeg tro at han ikke har hatt noe prestasjonsangst! Heller har jeg aldri fokusert noe særlig på det heller....

Et godt tips! Bare kjør på og tenk på at det skal være godt for deg..... Han har det godt uansett (forhåpentligvis) så skal du nok se at den kommer!! Trygghet i forholdet har også mye å si.... Vi jenter har er like mye psykiske som fyskiske når vi har sex!!!

LYKKE TIL :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Snedig d der m ens første orgasme; d gir en ofte fasiten på hvordan ting en kan krever for å få d....

Første Orgasme på meg var m en liten hvitblond sprett ifra Senja ombord på hurtigruten.

Vi jobbet ilag og etter ett par dager ombord fortførte han meg på d groveste. Ikke spør meg om hva d var som han gjorde som var så jævla bra men jeg hylte og skrek og lurte på hvor han hadde vært itidligere i mitt liv.(Desverre hadde han samboer og 1 liten sønn); heldigvis vekket jeg ikke resten av Belsen....så forholdet forble uoppdaget og d var halve moroa m det!

Vet jeg har lovprist høye menn i dette forumet og d er d jeg foretrekker også, men denne fyren hadde det virkelig selv om han bare var rundt 1,70 høy.

Jeg treffer denne mannen gjerne igjen, for å si d sånn.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SexySadie:

HVA i HELV... har mannens høyde med sex og orgasme og gjøre???????

Det er noe av det teiteste jeg har lest på lenge!

(Og det sier ikke lite, her ikke på KG!)

Å være SÅ overrasket at en mann på under 1,70 kunne gi deg bra sex????

Herregud.

At noen kvinner innrømmer at størrelsen på utstyret faktisk har noe å si for dem, er en ting men.....

PS! Jeg er fatisk GODT UNDER 1,70, og dama kan ikke få nok av meg!

Og det enda eksen hennes var et hode eller to høyere........ Merkelig?!

Og til deg Gjest; Gratulerer! Og antagelig vil du finne ut at du både har funnet oppskriften på hvordan du oppnår orgasme, samtidig som du innser at det nok også var en psykisk betinget. Slapp av og nyt, så går det nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Gjest! Godt å lese noen glad-innlegg her også (sier han som for litt siden postet det mest depressive innlegget her i historien.....)! :ler:

Det går nok bare lettere og lettere framover nå, dersom du ikke begynner å fokusere på at du MÅ få orgasmen.... :wink:

Fortsett og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Mortie

Hadde du lest tidligere innlegg postet av meg ville du forstått hvorfor jeg tok m hans høyde m i fortellingen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye.

8) Men ikke la det "ødelegge" for deg om du ikke får orgasme hver gang.

Det er nesten en liten treningssak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...