Gå til innhold

Har chattet med en dame på Tinder i kveld, kan jeg spørre om date allerede idag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har chattet i over en time. Mest småprat om jobben hennes og sånn. Er det for tidlig? 

Anonymkode: e6117...e90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har chattet i over en time. Mest småprat om jobben hennes og sånn. Er det for tidlig? 

Altså jeg mene ikke date nå med en gang. Men om kunne tenke seg det. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Visste ikke at det var noen normer på det.

Anonymkode: 4843f...ec0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg du fint kan gjøre 🙂

Anonymkode: f223f...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg du kan gjøre. Siden dere ikke har snakket så veldig mye på forhånd, har dere noe å snakke om på date'n, bli kjent spørsmål etc. Men jeg hadde invitert ut et sted, café f.eks., ikke hjem til deg.

Anonymkode: fd7ed...452

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg prøvde meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Jeg prøvde meg. 

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lykke til! :)

Hun sa ja. Spør jeg om telefonnummeret også? Eller ønsker kvinner at kommunikasjon foregår på Tinder før en date?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun sa ja. Spør jeg om telefonnummeret også? Eller ønsker kvinner at kommunikasjon foregår på Tinder før en date?

Det kan du også spørre henne etter. Ingen er like, og avklaringer er en fin ting. 

Anonymkode: bf676...0a4

AnonymBruker
Skrevet

Å snakke via ekte stemme er bedre enn tekst ja, men jeg ville nok heller ringt gjennom snap enn å gi telefonnummer, spesielt fordi nummeret mitt ligger offentlig med fult navn. 

Anonymkode: b38b4...466

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Helst ingen av delene, før man i det hele tatt har møttes aner man ikke om kjemien føles feil ut når dere møtes og skuffelsen kan bli stor. Ikke skap forventninger før første treff, det er jo bare et uforpliktende møte så dropp telefon og slikt og heller bare avtal et møte i nærmeste fremtid 

Anonymkode: 01dc2...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Helst ingen av delene, før man i det hele tatt har møttes aner man ikke om kjemien føles feil ut når dere møtes og skuffelsen kan bli stor. Ikke skap forventninger før første treff, det er jo bare et uforpliktende møte så dropp telefon og slikt og heller bare avtal et møte i nærmeste fremtid 

Anonymkode: 01dc2...59c

Det er jo bedre å ringes før man møter dama. Jeg gjorde det med menn alle gangene før , og jeg klarte å redde meg selv av å snakke på telefonen før man møttes. 

Anonymkode: caff4...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg har uansett en avtale om date og telefonnummeret. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Er du en snill, gjennomsnittlig mann kan du bare glemme det. Voldelig menn som roper og skriker er de som får fitte her i Norge… Damer har aldri vurdert meg som partner og jeg begynner å bli deprimert. Hvorfor diskrimineres snille menn?

Anonymkode: 5e448...f4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du en snill, gjennomsnittlig mann kan du bare glemme det. Voldelig menn som roper og skriker er de som får fitte her i Norge… Damer har aldri vurdert meg som partner og jeg begynner å bli deprimert. Hvorfor diskrimineres snille menn?

Fordi du er en ekkel, disgusting og ubrukelig gris som skriver ting som «får fitte». Æsj du fortjener å være en incel til evig tid. Kvinner ELSKER snille og hyggelige menn, men vi HATER eklinger som deg. 

Anonymkode: 126d6...114

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi du er en ekkel, disgusting og ubrukelig gris som skriver ting som «får fitte». Æsj du fortjener å være en incel til evig tid. Kvinner ELSKER snille og hyggelige menn, men vi HATER eklinger som deg. 

Anonymkode: 126d6...114

DETTE!!

Anonymkode: 21c45...142

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sikker på at du oser snillhet? Ikke bare desperat bitterhet?

Anonymkode: 6aa4f...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...